بزرگسالانی با کودکی نزیسته | طاقچه
infinite

ویژه مشترکین بی‌نهایت

بزرگسالانی با کودکی نزیسته

مجله موفقیت

۲ دقیقه مطالعه

sharebookmark

یک:

من بچه‌ی حسن آباد تهرانم. جایی که از ۴-۵ سالگی در کوچه پس کوچه‌هایش بیشتر از خانه‌هایش زندگی می‌کردیم؛ از بس که مشغول بازی و فوتبال و استپ هوایی و هفت سنگ وش... بودیم.

مرد

در همین کوچه‌ها بود که اجتماعی شدن و آداب زیستن در میان همسن و سالان و احترام به بزرگترهای محل را می‌آموختیم.این روزها مفهوم جامعه‌شناختی، …

این نوشته‌ را پسندیدی؟

۳۳like
like

اطلاعات چاپ

این نوشته در شماره ۴۵۰ مجله موفقیت زمستان۱۴۰۳ منتشر شده است