یک:
من بچهی حسن آباد تهرانم. جایی که از ۴-۵ سالگی در کوچه پس کوچههایش بیشتر از خانههایش زندگی میکردیم؛ از بس که مشغول بازی و فوتبال و استپ هوایی و هفت سنگ وش... بودیم.

در همین کوچهها بود که اجتماعی شدن و آداب زیستن در میان همسن و سالان و احترام به بزرگترهای محل را میآموختیم.این روزها مفهوم جامعهشناختی، …