
« بچه که بودم همیشه کیهان بچه ها را میخواندم. یک صفحه ای داشت که بچه های ممتاز را معرفی میکرد . دریکی از شماره هایش با همکلاسی و دوست صمیمی من مصاحبه کرده بودند برای همین خیلی خوشحال بودم و دلم می خواست که به عنوان دوست نزدیکش یک کار ویژه برایش انجام بدهم . بعد از کلی فکر کردن به این نتیجه رسیدم که سر کلاس …