
کلاس سوم دبستان که بودم بنابر دلایلی مجبور شدم مدرسه ام را تغییر بدهم واین موضوع برایم خیلی سخت و ناراحت کننده بود و نمیتوانستم آن را باور کنم . روزآخری که به آن مدرسه رفته بودم سر کلاس اصلا حواسم به درس نبود و فقط به جدایی از دوستانم فکر می کردم. خانم معلم که متوجه وضعیت من شده …