
علی اکبر سنی نداشت، اما از لاتهای محله نیروگاه قم بود. بیشتر با رفقای نهچندان سر به راهش روزگار میگذراند. بعد از سوم راهنمایی تحصیل را رها کرده بود. تازه ۱۹ سالش شده بود که در یک دعوا، ناخواسته زد و کسی را کشت. برو بیاهای دادگاه شروع شد و نهایتاً قاضی در سال ۹۵ برایش حکم اعدام برید. خودش روزهای سختی را میگذراند و خانوادهاش، روزهای سختتری را. بالاخره جوان از دست دادن که به این سادگی نیست؛ پدر را پیر میکند و مادر را پژمرده، تازه اگر از داغش دق نکنند. دوستانش به آب و آتش زدند که از چوبه دار نجاتش دهند، اما فایدهای نداشت. خانواده مقتول جز …