
نمیدانستم با چه کلمهای پیدایش کنم. مدتی بود که سخت دنبال خریدش بودم. اتفاقی، وقتی از بلوار میگذشتم، لابهلای بساط دستفروشی رهگذر دیدمش ولی گران بود، یا حداقل توقع چنین قیمتی نداشتم. حالا میخواستم در اینترنت بجورمش، شاید با قیمتی مناسبتر و نمیدانستم چی بنویسم. از کودکی بهش میگفتیم شابدولعظیمی، شاید چون نسل ما عموماً و یا فقط در حرم شاهعبدالعظیم حسنی دیده بودش؛ دست خادمان کتپوش حرم و برای هدایت زائران. آن روزها مرزهای عراق بسته بود. خب چیزی …