دانلود و خرید کتاب دستورالعمل های تحقیق در مهندسی بافت استخوان ترجمه فرشید بسطامی
کتاب دستورالعمل های تحقیق در مهندسی بافت استخوان اثر فرشید بسطامی

کتاب دستورالعمل های تحقیق در مهندسی بافت استخوان

معرفی کتاب دستورالعمل های تحقیق در مهندسی بافت استخوان

کتاب دستورالعمل های تحقیق در مهندسی بافت استخوان ترجمه شده تحت نظر دکتر آرش خجسته یکی از کتاب‌های تخصصی حوزه مهندسی بافت انتشارات رویان‌پژوه است. 

 انتشارات رویان‌پژوه به عنوان یکی از فعال‌ترین ناشران حوزۀ پزشکی ایران، همواره تلاش خود را در مسیر پیروی از آخرین تحولات و دستاوردهای علمی در جهان و رعایت معیارهای شناخته شده جهانی در تولید آثار برجسته علوم پزشکی به ویژه در حوزۀ دندان‌پزشکی معطوف ساخته است. این انتشارات تاکنون توانسه است عنوان غرفه برتر بخش ناشران دانشگاهی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران سال ۹۷، لوح بیست و سومین دوره کتاب سال دانشگاهی از دانشگاه تهران، جایزه کتاب فصل سال ۹۱، بیست و هفتمین دوره کتاب فصل سال ۹۲، جایزه کتاب برتر دانشگاهی اصول و مبانی کاربردی در ساخت پروتـز کامل در بیست و هفتمین دوره کتاب سال دانشگاهی ۹۷، جایزه کتاب برتر دانشگاهی دندان‌پزشکی کودک و نوجوان مک دونالد ۲۰۱۶ و ده‌ها لوح تقدیر دیگر را در حوزه چاپ و نشر دریافت کند.هدف از نگارش کتاب دستورالعمل های تحقیق در مهندسی بافت استخوان، گردآوری دستورالعمل های آزمایشگاهی و پیش بالینی جهت انجام مطالعه در مهندسی بافت استخوان بوده است. نکته قابل تامل درباره این کتاب، تعداد دانلود حدود ۴۸۰۰۰ بار در حدود ۶ ماه از زمان انتشار می باشد، که بر اهمیت آن افزوده است.

 این کتاب دارای پنج بخش از جمله کشت بافت استخوان در محیط آزمایشگاهی، آنالیزهای بیوشیمیایی و مولکولی سلول های استخوانی، مدل های برونتنی، مدل های درونتنیاستخوان، تکنیک های تصویربرداری ومیکروسکوپی ودرمجموع۳۵ فصل می باشد.

خواندن کتاب دستورالعمل های تحقیق در مهندسی بافت استخوان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

 جامعه پزشکان و متخصصان مهندسی بافت کشور مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

کاربر ۱۸۸۷۹۱۷
۱۴۰۱/۰۶/۳۰

هیچ کد تخفیفی روی این محصول قابل استفاده نیست خیلی گرونه نسخه دیجیتال با این قیمت نمیصرفه تازه باید روی این اپلیکیشن استفاده بشه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۰۸ صفحه

حجم

۱۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۰۸ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان