دانلود و خرید کتاب یاد آن کیمیاگر تنها محسن دریابیگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یاد آن کیمیاگر تنها اثر محسن دریابیگی

کتاب یاد آن کیمیاگر تنها

معرفی کتاب یاد آن کیمیاگر تنها

یاد آن کیمیاگر تنها مجموعه گفتگوهایی درباره استاد فقید محمود شهابی خراسانی از محسن دریابیگی است که در شركت چاپ و نشر بین الملل منتشر شده است.

شركت چاپ و نشر بین الملل وابسته به سازمان تبلیغات اسلامیاست. این موسسه از ابتدای تاسیس آن در اوایل دهه شصت به چاپ و اتتشار آثار دینی پرداخته است و علاوه بر آن به چاپ آثارارزشمند به زبان‌های خارجی از نویسندگانی چون علامه طباطبایی، استاد مطهری، شهید بهشتی و دیگر علمای معاصر نیز اهتمام داشته است. این انتشارات برای علاقه‌مندان و پژوهشگران جهان قرآن كریم را به زبان‌های انگلیسی، روسی، چینی نیز ترجمه کرده است.

شرکت چاپ و نشر بین‌الملل كتاب‌های بسیاری به زبان فارسی در موضوعات فقه و علوم قرآنی، فلسفه و كلام اسلامی، عرفان اسلامی، تاریخ اسلام، سیره و شرح زندگی معصومان، فرهنگ جامع سخنان امامان (ع) و دیگر موضوعات چاپ و منتشر كرده. همچنین فروشگاه كتاب این شركت به عنوان بزرگترین مركز عرضه و توزیع كتب دینی در تهران فعالیت دارد

محمود شهابی از عالمان و فرهیختگان این مرز و بوم است که عمر خود را یکسره وقف علم و دانش نمود. وی از نسل عالمانی جامع بود که در فضای خاص فرهنگ و سنت ما تنفس کرده از بیشتر دانش ها و معارف متداول در حوزه‌های درسی زمانه‌اش، مانند منطق، اصول فقه و فقه یا علوم غیرمتداول در حوزه‌هایی مانند فلسفه، شعر، ادبیات و عرفان بهره‌مند شد و در کنار آنها از اخلاق عملی، خودسازی، تقواپیشگی، نوع‌دوستی، تواضع،، خدمت و شفقت به خلق هم غفلت نداشته است.

زنده نگه داشتن یاد اهل علم سپاس واجبی است در برابر زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ آنان برای اعتلای فرهنگی جامعۀ ایران، ضمن آن‌که مایۀ امیدواری کسانی است که در این مسیر در حال سعی و کوشش‌اند. این کتاب مجموعه گفتگوهای بزرگانی دربارۀ استاد فقید محمود شهابی خراسانی است.

خواندن کتاب یاد آن کیمیاگر تنها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اهالی فرهنگ و ادب مخاطبان این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

دانش دوست!
۱۴۰۲/۱۲/۲۴

خوشم امد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۷۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

حجم

۶۷۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان