دانلود و خرید کتاب اوتیسم فراتر از نومیدی تاینوس اسمیتس ترجمه حسین مظفری کجیدی
کتاب اوتیسم فراتر از نومیدی اثر تاینوس اسمیتس

کتاب اوتیسم فراتر از نومیدی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اوتیسم فراتر از نومیدی

کتاب اوتیسم فراتر از نومیدی اثری از تاینوس اسمیتس با ترجمه حسین مظفری کجیدی است. این کتاب که بر اساس تحقیقات و آزمایش‌های علمی جدید نوشته شده است، روشی برای کنترل و درمان اختلال اوتیسم را به جهان عرضه کرده است.

درباره کتاب اوتیسم فراتر از نومیدی

اوتیسم که با نام درخودماندگی هم شناخته می‌شود، اختلال رشدی از نوع روابط اجتماعی است که با رفتارهای ارتباطی و کلامی غیرطبیعی مشخص می‌شود. 

هرچند علت اصلی اوتیسم ناشناخته است اما علائم آن تا پیش از سه‌سالگی بروز می‌کند. دانشمندان درباره این موضوع توافق دارند که وضعیت اقتصادی، اجتماعی، سبک زندگی و سطح تحصیلات والدین نقشی در بروز اوتیسم ندارد. اختلال اوتیسم بر رشد طبیعی مغز در حیطه تعاملات اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی تأثیر می‌گذارد؛ به این ترتیب کودکان و بزرگسالانی که به اوتیسم مبتلا هستند، در ارتباطات کلامی و غیر کلامی، تعاملات اجتماعی و فعالیت‌های مربوط به بازی، مشکل دارند. این اختلال، ارتباط با دیگران و دنیای خارج را برای آنان دشوار می‌سازد. در بعضی موارد، رفتارهای خود آزاردهنده و پرخاشگری نیز دیده می‌شود.

برای درمان اوتیسم، تا امروز داروی خاصی کشف نشده است. اما آنچه واضح است این است که با رفتار درمانی می‌توان تا حد بسیاری این اختلال را کنترل کرد و بنابراین، شرکت در جلسات تراپی برای کودکان مبتلا به اوتیسم ضروری است و می‌تواند در آینده آن‌ها تاثیر بگذارد. نباید فراموش کرد که بسیاری از افرادی که در طیف اوتیسم قرار دارند در آینده می‌توانند کنترل زندگی خود را به دست بگیرند، شغل داشته باشند و ...

تاینوس اسمیتس در کتاب اوتیسم فراتر از نومیدی، روشی را برای بهبود و کنترل اوتیسم پیشنهاد کرده است. این روش که وقفه درمانی نامیده می‌شود و با کمک علم همیوپاتی بر روی کودکان مبتلا به اختلال آزمایش شده است، نتایج شگفت‌انگیزی داشته است. به طوری که می‌توان آن را نقطه جدیدی در راه کنترل و بهبود این اختلال دید و امیدواری جدیدی برای خانواده‌های درگیر اوتیسم به شمار آورد.

تاینوس اسمیتس هر آنچه را که لازم است درباره این روش درمانی جدید بدانید، در این کتاب به شما می‌گوید.

کتاب اوتیسم فراتر از نومیدی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اوتیسم فراتر از نومیدی اثری است برای تمام پزشکان، پرستاران، مربیان و افرادی که با کودکان طیف اوتیسم کار می‌کنند. خانوده‌های درگیر نیز می‌توانند از مطالب این کتاب استفاده کنند.

بخشی از کتاب اوتیسم فراتر از نومیدی

اولین کشفیات من

اوتیسم فراتر از نومیدی – روش وقفه درمانی – علاقه من به «اوتیسم: Autism» از طریق تجربیاتم در سم‌زُدایی از کودکانی که بر اثر واکسن‌ها، آسیب دیده بودند، جرقه زد. بسیاری از مشکلات رفتاری کودکان _زمانی که از واکسن، سم‌ِزُدایی شدند_ برطرف گردیدند ـ حتی زمانی که بسیاری از این کودکان _برای عوارض گوناگون_ به من مراجعه می‌کردند.

در تجربیاتم مشخص گردید که نوسانات اخلاقی، پرخاشگری، بی‌قراری، اختلالات مربوط به کاهش توجه ‌‌(ADP) و بیش‌فعالی (ADHD) ، اغلب با بسیاری از واکسیناسیون‌ها _به ویژه واکسیناسیون‌های جدید_ ارتباط دارند.

زمانی که بسیاری از بیمارانِ اُتیستیِ من بعد از سم‌زُدایی، بهبود یافتند، علاقه من بیشتر بیدار گردید و علاقه‌مند شدم که اوتیسم باید آخرین گرهِ نقص در زدن واکسن‌ها باشد.

در کنگره اوتیسم که در ماه می (۲۰۰۳) در شیکاگو برقرار گردید، من ۳۰ مورد از اختلالات رفتاری کودکان را که به صورت جالبی با سم‌زُداییِ از واکسن بهتر شده بودند ارائه نمودم. در این کنگره،‌آخرین تحقیق علمی در مورد اوتیسم را فرا گرفتم و بسیاری از امکانات درمانیِ ارائه شده در آن کنگره که بینش‌های جدیدی بودند ـ به من الهام گردید.

نظرات کاربران

fateme tardasti
۱۴۰۱/۰۷/۱۱

همیوپاتی واسه درمان اوتیسم آخه؟ طاقچه لطفا کتاب و منبع خوب درمورد اوتیسم بذار. هیچ کدوم جالب نیستن.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۹ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۹ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان