دانلود و خرید کتاب صفحه اصلی زندگی را انتخاب کن امین عظیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صفحه اصلی زندگی را انتخاب کن اثر امین عظیمی

کتاب صفحه اصلی زندگی را انتخاب کن

معرفی کتاب صفحه اصلی زندگی را انتخاب کن

کتاب صفحه اصلی زندگی را انتخاب کن اثر امین عظیمی راهنمای علمی و کاربردی کمک به شفاف‌شدن تصمیم‌گیری در نوجوانان است.

 درباره کتاب صفحه اصلی زندگی را انتخاب کن

 این کتاب راهکارهایی را به نوجوانان معرفی می‌کند که با کمک آن زندگی خود را بهبود ببخشند. این کتاب کمک می‌کند تا با آگاهی بیشتر و قبول مسئولیت فردی، تصمیم‌هایی در زندگی بگیریم که برای ما بهتر باشد؛ یعنی انتخاب آن کفه ترازوی فرضی تصمیم‌گیری که به‌احتمال زیاد باعث رضایت و شادی بیشتر خواهد شد که به نظر بسیاری از متخصصان روان‌شناسی حال خوب داشتن و در لحظه بودن می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای زندگی یک انسان باشد.

این کتاب می‌تواند به امروز زندگی شما شکل و جهت ببخشد و آینده شما را بسازد. به شرط اینکه آن را به دقت مطالعه کنید و آنچه را که می‌آموزید به کار بگیرید. مطمئنم اگر این کار را انجام دهید، سال‌ها بعد از این کتاب و نویسنده آن با خاطره خوشی یاد می‌کنید.

آقای امین عظیمی نویسنده کتاب «صفحه اصلی زندگی رو انتخاب کن» به‌عنوان یک معلم و مربی آگاه و دلسوز در این کتاب به شما می‌آموزد، چگونه زندگی خود را با تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی و اقدام درست و بجا بسازید. آموختن این مهارت و ساختن زندگی آینده، آن هم در دوره نوجوانی می‌تواند شما را به موفقیت‌هایی بزرگ و باورنکردنی برساند! امیدوارم صفحه اصلی زندگی خودتان را تنظیم کنید و این موفقیت‌ها را در واقعیت تجربه کنید.

 خواندن کتاب صفحه اصلی زندگی را انتخاب کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 نوجوانان مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب صفحه اصلی زندگی را انتخاب کن

تصور کنید یک تیم تحقیقاتی بزرگ بودجه بسیار زیادی را صرف رفتن آپولو (یکی از پروژه‌های فضایی ناسا) به فضا می‌کنند. آنها شبانه‌روز برای رفتن آپولو به فضا وقت می‌گذارند و هزینه بسیار زیادی برای آن می‌پردازند. روز موعود فرامی‌رسد و قرار است آپولو به فضا رود.

آپولو از طریق دستگاه‌هایی که به همراه دارد، سوخت بسیار زیادی را باید مصرف کند تا بتواند به فضا برود، با فشار بسیار زیاد بالاخره کم‌کم از زمین جدا می‌شود و به فضا پرتاب می‌شود. در مسیر حرکت خود قسمت‌هایی از آن جدا می‌شود و دوباره شتاب می‌گیرد تا بتواند خود را از جو خارج کند و در نهایت موفق می‌شود و آپولو از جو خارج می‌شود.

خب حالا تصور کنید آپولو چقدر سوخت، انرژی و هزینه را مصرف می‌کند تا از جو خارج شود و به فضا برود؛ اما زمانی که هنوز از جو خارج نشده، یکباره سوخت آن تمام شود و به زمین بازگردد. چه فاجعه‌ای! اگر بخواهند دوباره آن را به فضا بفرستند، باید به همان میزان هزینه و انرژی مصرف کنند.

دقت کرده‌اید ما انسان‌ها در بیشتر تصمیمات خود مثل یک آپولوی ناکام عمل می‌کنیم!

بارها پیش آمده که در زندگی تصمیماتی را گرفته‌ایم و کلی زمان گذاشتیم، اراده به خرج دادیم و حتی هزینه مالی کردیم؛ اما بعد از یک هفته یا چند روز یکباره آن کار را رها کرده‌ایم.

ممکن است آن کار رژیم غذایی باشد، صبح زود بیدارشدن باشد، ترک یک عادت منفی باشد، تصمیم برای رفتن به باشگاه باشه یا. …

وقتی ما تصمیمی می‌گیریم و درحالی‌که هنوز به نتیجه و ثمره مطلوب نرسیده‌ایم آن را رها می‌کنیم، بدترین ضربه را به زندگی خود زده‌ایم؛ چون روز اول برای انجام آن کار کلی انرژی گذاشته‌ایم و همت بسیاری کرده‌ایم تا بتوانیم تصمیمی را بگیریم و دست به اقدام بزنیم و حالا با اهمال‌کاری یا پشت‌گوش‌انداختن یا اینکه خسته شدم و ادامه آن را از شنبه شروع می‌کنم و ده‌ها دلیل دیگر، مسیر خود را نصفه و نیمه رها می‌کنیم.

با این کار نه‌تنها اعتمادبه‌نفس ما پایین می‌آید، بلکه اگر بخواهیم آن کار را شروع کنیم، باید توان بسیار زیادی بگذاریم تا آپولوی خود را دوباره به حرکت درآوریم. پس سعی کنیم از روش آپولو استفاده کنیم و تا زمانی که آپولوی ما از جو خود خارج نشده، به‌هیچ‌عنوان آن را رها نکنیم. یا به عبارتی وقتی تصمیم می‌گیریم مهارتی را یاد بگیریم یا عادتی در زندگی‌مان شکل بگیرد، تا زمانی که به هدف خود نرسیده‌ایم به‌هیچ‌عنوان آن را رها نکنیم؛ چراکه توان جبران آن واقعا کار آسانی نیست.

این فقط یک مورد از مهارت تصمیم‌گیری بود که اسم آن را تصمیم‌گیری به سبک آپولو گذاشتیم. تصمیم‌گیری به سبک آپولو به شما خودآگاهی می‌دهد که همواره مستمر کارهای خود را به پایان برسانید و مواظب عواقب رهاکردن آن باشید؛ بنابراین مسئولیت زندگی و تصمیمات خود را بپذیریم و تا آخرین لحظه مواظب تصمیماتی که گرفته‌ایم، باشیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۰۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

حجم

۷۰۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان