دانلود و خرید کتاب طوفان آرامش سحر آقاجریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طوفان آرامش اثر سحر آقاجریان

کتاب طوفان آرامش

معرفی کتاب طوفان آرامش

کتاب طوفان آرامش نوشته سحر آقاجریان است. کتاب طوفان آرامش که انتشارات پارسیان البرز منتشر کرده است به راهکارهای عملی برای رسیدن به آرامش در اوج بحران‌های زندگی می‌پردازد.

درباره کتاب طوفان آرامش

 برای هرکس این مقصر که باعث شده او نتواند به اهدافش در زندگی برسد، می‌تواند افراد یا عوامل مختلفی باشد؛ عواملی مثل جایی که در آن به دنیا آمده‌اند، شریک کاری بد، رئیس بد، همراه‌نبودن همسر، نداشتن پول و پارتی و ده‌ها عامل دیگر که هرچقدر بیشتر به دنبال آنها بگردیم بیشتر پیدایشان می‌کنیم. این کتاب یک رمان یا داستان درام نیست؛ حکایتی واقعی از یک زندگی پرچالش است.

 کلیدی در دست هر انسانی است که به وسیله آن می‌تواند تمام قفل‌های زندگی‌اش را با دستان خودش باز کند و به‌جای یافتن مقصر، همیشه به دنبال راه‌حل بگردد. وقتی ذهنمان درگیر یافتن راه‌حل مسائل زندگی می‌شود، دیگر حتی نمی‌خواهیم فکر کنیم که چرا این مشکل به وجود آمد؛ چه برسد به اینکه بخواهیم به دنبال مقصر بگردیم. این کتاب با یاد دادن پذیرش و مسوولیت‌پذیری به شما یاد می‌دهد به دنبال آرزوهایتان بروید و از بحران‌های زندگی‌تان فاصله بگیرید.

خواندن کتاب طوفان آرامش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال آرامش هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب طوفان آرامش

برای نوشتن این کتاب دچار تردید بودم و نمی‌دانستم چقدر کاری که انجام می‌دهم، درست است. یک سؤال خوب باعث شد از این سردرگمی نجات پیدا کنم؛ از خودم پرسیدم آیا می‌توانی گذشته‌ات را تغییر بدهی؟ خب جواب این سؤال کاملا واضح بود؛ نه. به خودم گفتم اما شاید با نوشتن سرگذشتت بتوانی به دیگران کمک کنی تا آینده بهتری برای خودشان بسازند؛ آینده‌ای که هیچ ربطی به گذشته آنها ندارد و تنها چیزی که از گذشته می‌تواند به آنها کمک کند، تجربیات ارزشمندی است که در طول سال‌های زندگی خود به دست آورده‌اند. مطمئنم که اگر هر انسانی به اتفاقات تلخ زندگی خود از این زاویه نگاه کند، نه‌تنها گلایه نمی‌کند که چرا این اتفاقات برایش افتاده است، بلکه قطعا به خاطر به‌دست‌آوردن چنین تجربیات ارزشمندی شکرگزار خداوند هم خواهد بود.

شرایط سخت زندگی برای انسان لزوما قرار نیست نتیجه بدی هم داشته باشد. گاهی اوقات این شرایط سخت می‌تواند سکوی پرش ما در زندگی باشد؛ یعنی نه‌تنها مانع ما برای رشد و پیشرفت در زندگی نیست، بلکه اگر به‌درستی آن را مدیریت کنیم، می‌تواند تبدیل به بزرگ‌ترین نقطه قوت ما در زندگی شود. کاری که من سعی کردم با تمام وجودم انجامش بدهم و قربانی شرایط زندگی پدر و مادرم نباشم.

جدایی پدر و مادرم

از زمانی که به یاد می‌آورم پدر و مادرم دائما باهم جروبحث داشتند و سر کوچک‌ترین مسئله‌ای کارشان به داد و دعوا می‌کشید. اختلاف‌نظرهای زیادی داشتند و نمی‌توانستند این اختلاف‌ها را به‌خوبی حل‌وفصل کنند. بعد از به دنیا آمدن برادرم این داد و دعواها به اوج خودش رسید. شغل پدرم جوشکار بود و اغلب اوقات برای کار به شهرهای مختلف می‌رفت و به‌صورت پروژه‌ای کار می‌کرد؛ اما متأسفانه آن‌طور که باید برای بهترشدن زندگی تلاش نمی‌کرد و با به‌وجودآمدن کوچک‌ترین مشکلی در محل کارش استعفا می‌داد و بعد از آن تا پیداشدن کار بعدی مدت‌ها در خانه می‌ماند.

شغل پدرم به این صورت بود که باید برای گرفتن پروژه کاری تست جوشکاری می‌داد و اگر قبول می‌شد می‌توانست به کارش در آن شرکت تا تمام‌شدن پروژه ادامه بدهد. با اینکه به لحاظ فنی بسیار در کارش حرفه‌ای بود،‌ خیلی مسئولیت زندگی را به‌عنوان یک پدر جدی نمی‌گرفت و این یکی از بزرگ‌ترین دلایل اختلاف و دعواهای پدر و مادرم بود.

نظرات کاربران

راز
۱۴۰۰/۱۰/۲۵

چ خبره این قیمت،، کتابراه اینو گذاشته 17 تومن

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۳ صفحه

حجم

۸۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۳ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان