دانلود و خرید کتاب ۲۶ راز پولسازی وارن بافت اندی هیوارد ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ۲۶ راز پولسازی وارن بافت

کتاب ۲۶ راز پولسازی وارن بافت نوشته اندی هیوارد و امی هیوارد از مجموعه کتابهای به سوی موفقیت انتشارات طاهریان است که با ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی می‌خوانید. این اثر درس‌هایی طلایی از نابغه کارآفرینی، وارن بافت است و مدیریت امور مالی را به نوجوانان علاقه‌مند می‌آموزد. 

درباره کتاب ۲۶ راز پولسازی وارن بافت

کتاب ۲۶ راز پولسازی وارن بافت یک اثر عالی است که به زبان ساده برای نوجوانان نوشته شده است. این کتاب که داستان‌ها و ماجراهای باشگاه میلیونرهای مخفی را با مخاطبانش درمیان می‌گذارد، اصول اولیه مدیریت امور مالی را به نوجوانان می‌‌آموزد. این باشگاه داستان‌های چهار نوجوان چهارده ساله و یک ربات را تعریف می‌کند که در مسیر راه‌اندازی کسب و کار خودشان هستند و از وارن بافت کمک خواستند تا آن‌ها را در این مسیر کمک کند. چرا که همانطور که می‌دانید مدیریت مالی یکی از کارهای مهمی است که در تمام جنبه‌های زندگی و مخصوصا کسب و کار به ما کمک می‌کند. 

اندی هیوارد و امی هیوارد در این کتاب با سخاوت تمام رازهایی را با بچه‌ها در ميان می‌گذارند که علاقه آن‌ها را به تجارت افزایش می‌دهد و به آنان کمک می‌کند تا در تمام مسیر زندگی خود، بهترین روش و تصمیمات را انتخاب کنند. ردلی همینگ (یک آفریقایی-آمریکایی تبار خبره در کامپیوتر) استارتی (یک ربات بسیار جالب که ردلی ساخته است). النا رامیرز (نوجوانی خونگرم که آرزو دارد که برای سازمان ملل کار کند) جونز (یک ورزشکار آزاد که با اسکیت بورد خود به همه جا می‌رود) و لیزا (دانش‌آموز بورسیه چینی که می‌خواهد یک طراح مد شود) اعضای این باشگاه مخفی هستند و از شما دعوت می‌کنند تا به جمع آن‌ها بپیوندید. 

کتاب ۲۶ راز پولسازی وارن بافت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب ۲۶ راز پولسازی وارن بافت برای تمام نوجوانانجالب است چرا که به آن‌ها کمک می‌کند تا با اصول اولیه راه اندازی یک کسب و کار و همچنین رازهای مدیریت مالی آشنا شوند؛ رازهایی که شاید هرگز هیچ فرد دیگری به آن‌ها نیاموزد. 

بخشی از کتاب ۲۶ راز پولسازی وارن بافت

راز ۳: کاری که انجام می‌دهید را دوست داشته باشید

راز شماره ۳ پیروی از علاقه، رمز موفقیت است.

وقتی کسی تصمیم می‌گیرد رؤیاهای خود را دنبال کند، شانس بیشتری برای موفقیت دارد. به عنوان مثال خانم رز بلامکن را در نظر بگیرید که به خانم B معروف است.

خانم B با آرزوی ساختن تجارت موفق مبلمان در آمریکا از روسیه به این کشور آمد و او رویکردی بسیار ساده داشت: صادق باشید، با مشتریان خود صادقانه برخورد کنید. خانم B با هیجان و علاقه، رؤیای خود را دنبال کرد و هیچ چیز مانع او نشد.

در شروع خانم B با ۵۰۰ دلار مبلمان مارت نبراسکا را در بزرگترین فروشگاه مبلمان منزل در آمریکای شمالی ساخت و تا ۱۰۳ سالگی در این فروشگاه کار کرد!

از آنجا که همه ما برای امرار معاش به کار نیاز داریم، بهتر است در کاری که دوست داریم فعالیت و کار کنیم. من کاری را که انجام می‌دهم دوست دارم و فکر می‌کنم هرکسی حق دارد و باید رؤیاهای خود را دنبال کند. یکی از رمزهای موفقیت این است که از کاری که انجام می‌دهید هیجان‌زده شوید و همیشه یک رؤیا داشته باشید.

بنابراین به یاد داشته باشید: آب در سرازیری هیچ‌گاه متوقف نخواهد شد.

همانطور که همیشه دوست دارم بگویم: 'هرچه بیشتر یاد بگیرید، بیشتر درآمد خواهید داشت ' بنابراین به یاد داشته باشید:

راز ۳: کاری را که انجام می دهید را دوست داشته باشید

پیروی از علاقه، رمز موفقیت است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
نظم و تمرین و مداومت برای موفقیت افراد در زندگی نیز مهم است. اگر همه کارهای کوچک را هر روز درست انجام دهید، پس از آن چیزهای بزرگ دنبال در پی خواهید داشت.
Mozhgan

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان