دانلود و خرید کتاب راهنمایی بر ادبیات ارزیابی و پایش تأثیرات اجتماعی مایکل جی. کارلی ترجمه امیر خرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمایی بر ادبیات ارزیابی و پایش تأثیرات اجتماعی اثر مایکل جی. کارلی

کتاب راهنمایی بر ادبیات ارزیابی و پایش تأثیرات اجتماعی

معرفی کتاب راهنمایی بر ادبیات ارزیابی و پایش تأثیرات اجتماعی

کتاب راهنمایی بر ادبیات ارزیابی و پایش تأثیرات اجتماعی نوشته مایکی جی.کارلی و ادواردو اس. باستلو است که با ترجمه امیر خرمی منتشر شده است. کتاب راهنمایی بر ادبیات ارزیابی و پایش تأثیرات اجتماعی را انتشارات همشهری منتشر کرده است. 

انتشارات مؤسسه همشهری در جهت ارتقا سطح فرهنگی و آگاهی‌های جامعه، از سال ۱۳۷۳ به فعالیت حرفه‏ای در بازار نشر پرداخته است. این مرکز با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و امکانات مؤسسه همشهری، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مؤسسه‌های فرهنگی‌ ـ‌ ‌مطبوعاتی ایران، فعالیت خود را آغاز کرده است. این انتشارات در زمینه‌ چاپ و نشر کتاب‌های برگرفته از مجموعه نشریات مؤسسه، کتاب‌های حوزه علوم ارتباطات و کتاب‌های حوزه شهر و شهرنشینی و همچنین کتاب‌های تخصصی حوزه ارتباطات و رسانه و سایر حوزه‌های علوم انسانی فعالیت می‌کند.

درابره کتاب راهنمایی بر ادبیات ارزیابی و پایش تأثیرات اجتماعی

جهان اجتماعی ما، هر روز در حال پیچیده‌تر شدن است؛ این پیچیدگی روزافزون به ناگزیر، سیاست‌ها و فرآیند سیاست‌گذاری پیچیده‌تر و گسترده‌تری را ایجاب می‌کند و این واقعیت نیز به نوبه‌ خود ارزیابی پخته‌تری را از تأثیرات اجتماعی حاصل از سیاست‌گذاری‌ها در حوزه‌های مختلف حیات اجتماعی، می‌طلبد تا در آینده، اثرات منفی مهار و اثرات مثبت تقویت شود. بنابراین می‌توان گفت، بخش بزرگی از بار کفایت و دقت‌بخشیدن به سیاست‌ها و فرآیند سیاست‌گذاری به دوش حوزه‌ ارزیابی تأثیرات اجتماعی‌ست که به اختصار «اتا» نامیده می‌شود.

اتا چیزی بیش از فن تحلیل صرف است و علاوه بر تحلیل، پاسخی‌ است منطقی به نیاز فزاینده‌ی ما به اطلاعات بیشتر و بهتر. درست است که این حوزه همان‌طور که گفته شد زیرشاخه‌ای از حوزه‌ی تحلیل سیاست‌گذاری و علوم سیاست‌گذاری‌ست، ولی کارآمدی آن در گرو تلاشی میان‌رشته‌ای‌ از سوی عالمان سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزان، جامعه‌شناسان، اقتصاددانان، انسان‌شناسان، مهندسان، روان‌شناسان و بسیاری دیگر است.

کتاب حاضر با عنوان «راهنمایی بر ادبیات ارزیابی و پایش تأثیرات اجتماعی» به بررسی منظم و دقیق بیش از از ۶۰۰ عنوان اثر منتشرشده در زمینه‌ ارزیابی تأثیرات اجتماعی (اتا) و حوزه‌های مربوط به آن اختصاص دارد و طوری طراحی و سازمان‌دهی شده تا برای دانشجویان رشته‌ی ارزیابی تأثیرات اجتماعی، مدرسان دانشگاه، سازمان‌‌دهندگان دوره‌های کوتاه‌مدت و شاید از همه مهم‌تر برای کارمندان دولت، مشاوران و دیگر دست‌اندرکاران و عاملان این حوزه به طور خاص و حوزه‌ی سیاست‌گذاری به طور عامل، کاربرد و استفاده‌ی عملی مستقیم داشته باشد.

نویسندگان کتاب راهنمایی بر ادبیات ارزیابی و پایش تأثیرات اجتماعی، مایکل جی. کارلی و ادواردو باستلو، در حوزه‌ اتا و حوزه‌های وابسته، صاحب سال‌ها تجربه‌اند. کارلی پژوهشگر عضوِ مؤسسه‌ مطالعات سیاست‌گذاری در لندن و نیز مشاور برنامه‌ریزی در حوزه‌ تحلیل سیاست‌گذاری و ارزیابی تأثیرات اجتماعی در کانادا و چند کشور دیگر از جمله مرکز ملّی منابع انسانی در برزیل نیز بوده است. ادواردو باستلو به عنوان مدیر دفتر طرح و برنامه‌ی یونیسف در برزیل و نیز در کمیسیون اقتصادی آمریکای لاتین(CEPAL) در حوزه‌ی مدل‌های ریاضی برای برنامه‌ریزی اجتماعی-اقتصادی، به عنوان مشاور کار کرده است. این کتاب را انتشارات همشهری برای علاقه‌مندان منتشر کرده است. 

خواندن کتاب راهنمایی بر ادبیات ارزیابی و پایش تأثیرات اجتماعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب ارزشمند راهنمایی بر ادبیات ارزیابی و پایش تأثیرات اجتماعی را به تمام علاقه‌مندان و پژوهشگران حوزه جامعه‌شناسی و اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۸ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۸ صفحه

قیمت:
۱۳۵,۸۰۰
تومان