دانلود و خرید کتاب نوبت من علی باباجانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نوبت من اثر علی باباجانی

کتاب نوبت من

معرفی کتاب نوبت من

نوبت من نوشته علی باباجانی که با تصویرگری محسن محمدمیرزایی منتشر شده است، دومین کتاب از مجموعه قصه‌های آن مرد بزرگ به نشر است. در مجموعه قصه‌هایی درباره امام خمینی و خانواده ایشان برای کودکان روایت می‌شود.

در هر کدام از قصه‌های این مجموعه نکته‌ای اخلاقی از رفتار و منش امام رحمت‌الله علیه در قالب داستان و خاطره به کودکان آموزش داده می‌شود.

 خواندن کتاب نوبت من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این داستان برای کودکان گروه سنی ب و ج مناسب است.

بخشی از کتاب نوبت من

آنها خوشحال بودند که پدربزرگ به این خوبی دارند. لباس‌های تمیزشان را پوشیدند و مرتّب و منظّم دنبال مادرشان راه افتادند. تند و تند رفتند تا به خانه امام رسیدند. میخواستند وارد اتاق امام شوند. بچه‌ها جلو دویدند. صدیقه خانم جلوی آنها را گرفت و گفت: «صبر کنید در بزنم.»

در را که زدند، صدای مهربان امام آمد که اجازه داد بروند داخل. در باز شد. امام مشغول خواندن کتاب بود. با دیدن دختر و نوه‌هایش خوشحال شد. کتاب را گوشه‌ای گذاشت و بچه‌ها را در آغوش گرفت. وقتی روبوسی و احوالپرسی تمام شد. بچه‌ها نشستند و به امام نگاه کردند؛ اما صدیقه خانم ایستاده بود و با امام حرف می‌زد. یکدفعه نگاه امام به بچه‌ها افتاد. دید که آنها زودتر از مادرشان نشسته‌اند. کمی اخم کرد و روبه بچه‌ها گفت: «وقتی مادرتان جلوی شما ایستاده، شما چرا نشسته‌اید.»

ّبچه‌هها فهمیدند که چه اشتباهی کردند. فوری از جا بلند شدند و رو به امام گفتند: «ببخشید!» بعد برگشتند و به مادرشان هم گفتند: «ببخشید! حواسمان نبود.»



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه