دانلود و خرید کتاب ۷ طرز فکر موفقیت ساز استن مورگان ترجمه سیما ایرانخواه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ۷ طرز فکر موفقیت ساز

کتاب ۷ طرز فکر موفقیت‌ ساز اثری از استن مورگان با ترجمه سیما ایرانخواه است. این کتاب که از مجموعه زندگی و کسب وکار موفق برای همه انتخاب شده است، آنچه را شما برای رسیدن به موفقیت سریع و سطح بالا لازم دارید در اختیارتان قرار می‌دهد.

درباره کتاب ۷ طرز فکر موفقیت‌ ساز

اگر چکیده‌ای از تمام کتاب‌هایی بخوانیم که درباره موفقیت در دنیا نوشته شده‌اند، درمی‌یابیم که تمام آن‌ها یک حرف را دنبال می‌کنند و آن این است: چیزی که انسان را به موفقیت میرساند، نوع نگاه او به دنیا و طرز فکر او درباره موفقیت است. اما اگر ما با آدم‌های موفق معاشرت نداشته باشیم و یا ترس از تغییر کردن جلوی رشد و پیشرفت ما را گرفته باشد، چگونه می‌توانیم به موفقیتی که می‌خواهیم برسیم؟

استن مورگان در این کتاب ۷ طرز فکر موفقیت‌ ساز را با مخاطبانش درمیان می‌گذارد. به این ترتیب می‌توان جای خالی آدم‌های موفق را پر کرد و در مسیری قدم گذاشت که به موفقیت منتهی می‌شود. شرط این کار این است که این کتاب را با دقت بخوانیم و سعی کنیم تا ذهنمان را در مقابل تغییرات باز بگذاریم. 

کتاب ۷ طرز فکر موفقیت‌ ساز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب ۷ طرز فکر موفقیت‌ ساز یک اثر عالی است تا شما را با اندیشه‌ای آشنا کند که به موفقیت منجر شود. این کتاب عالی را به تمام دوست‌داران کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۷ طرز فکر موفقیت‌ ساز

همان‌طور که من به دیگران در جهت رسیدن به موفقیّت‌شان کمک می‌کردم کشف کردم که گرفتن دیدگاه دیگران، معمولاً قدم برداشته نشده‌ای میان جایی است که اکنون هستید و جایی که می‌خواهید باشید. اگرچه ممکن است پذیرفتنش دشوار باشد ولی شما در حال حاضر فاقد دانش لازم جهت برداشتن گام‌های بعدی به سمت آیندهٔ خود هستید. پس داشتن تصویر از کسی که می‌خواهید باشید بدون آن‌که هیچ راهنمایی برای رسیدن به آن هدف داشته باشید چه فایده‌ای دارد؟

در قرن ۱۶۰۰، وقتی‌که جوانی قصد داشت تجارت یاد بگیرد، ابتدا خودش را به عنوان یک شاگرد در برابر صنعت‌گری ماهر با سال‌ها تجربهٔ کاری تسلیم می‌کرد. سپس آن شاگرد به مدّت ده سال با استاد خود زندگی می‌کرد و در تمام پروژه‌هایش به او کمک می‌کرد. در عوض استاد هم به او آموزش می‌داد و تمام آموزه‌های خود را در قالب آن صنعت به شاگردش منتقل می‌ساخت.

اگرچه کارآموزی طی چهارصد سال اخیر عمدتاً نابود شده است، با این وجود، آن اصل اولیّه هنوز هم سودمند است. این یک واقعیّت است که فقط تا یک حدودی می‌توان از کتاب‌ها و دوره‌ها آموخت. جایگاهی که من اکنون در آن قرار دارم به لطف دانش و فعالیتی است که از کار کردن برای دیگر مشاورین مالی و یادگیری از آن‌ها کسب کردم، زمانی که برای اولین بار کارم را شروع کرده بودم. مهم نیست که حوزهٔ کاری‌تان چه باشد، این در مورد شما هم صدق می‌کند.

پیدا کردن استادی که حاضر باشد هر آن‌چیزی که شما برای موفّق شدن نیاز دارید را به شما بیاموزد، کاری بس دشوار است. گرچه من مطمئنم که شما می‌توانید یک چنین الگویی را بیابید. الگویی که، همان موفقیّتی که شما خواهانش هستید را به دست آورده است. من خودم در پی افرادی بودم که چه به لحاظ شخصی و چه به لحاظ حرفه‌ای بیش از پنج سال در آن حرفه بوده باشند. زمانی که چنین افرادی را پیدا می‌کردم از آن‌ها می‌پرسیدم که چه‌طور به جایگاهی که اکنون دارند رسیده‌اند و چه نصیحتی برای کسانی که می‌خواهند به آن جا برسند دارند.

این همهٔ آن کاری است که شما باید انجام دهید. خودتان باید به این نتیجه برسید که نمی‌توانید به تنهایی از عهدهٔ آن برآیید. شما نمی‌توانید خود به خود همه چیز را یاد بگیرید و چنان که تلاش هم بکنید در نهایت خسته و ناامید خواهید شد. با تجربه‌ای که من داشتم همیشه از مقدار کمک و مشاوره‌ای که می‌گرفتم حیرت‌زده می‌شدم. اکثر مردم تمایل زیادی به دادن مشاوره و پند و نصیحت در خصوص چگونگی رسیدن به جایگاه فعلی خود دارند. یافتن کسی که در ابتدا وضعیت شما را داشته و راه‌های بهتری را جهت رسیدن به موفقیّت آموخته چندان هم سخت نیست.

مرحلهٔ یک: موفقیّتی که برایش تلاش می‌کنید را بشناسید. (به خودِ آینده رجوع شود)

مرحلهٔ دو: پنج فرد موفّق را بیابید و با آن‌ها قرار ملاقات بگذارید (برای‌شان ایمیل ارسال کنید، نامه بفرستید، با دفترشان تماس بگیرید و غیره)

مرحلهٔ سه: از این افراد سه سوال بپرسید: بهترین شیوه‌های تجاری که کمک کردند به هدف‌تان برسید چه چیزهایی هستند؟ آرزو می‌کردید که ای‌کاش در بیش از پنج سال گذشته چه کارهایی انجام می‌دادید؟ اگر آن‌ها را انجام می‌دادید چه چیزهایی تغییر می‌کرد؟

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

حجم

۱۳۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان