دانلود و خرید کتاب قطعنامه های راهپیمایی های انقلاب اسلامی به روایت اسناد ۱۳۵۷ حمیدرضا دالوند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قطعنامه های راهپیمایی های انقلاب اسلامی به روایت اسناد ۱۳۵۷ اثر حمیدرضا دالوند

کتاب قطعنامه های راهپیمایی های انقلاب اسلامی به روایت اسناد ۱۳۵۷

معرفی کتاب قطعنامه های راهپیمایی های انقلاب اسلامی به روایت اسناد ۱۳۵۷

در این کتاب که تالیف حمیدرضا دالوند است، قطعنامه‌های راهپیمایی‌های انقلاب اسلامی را به روایت اسناد ۱۳۵۷ مرور می‌کنید. اين اثر يكی از موضوعات «طرح تدوين تاريخ انقلاب اسلامی» است كه در مركز اسناد انقلاب اسلامی تهيه شده و كليه حقوق آن برای مركز محفوظ است.

در هر مقطع از دوران تاريخ‌ساز اين كشور، همت پژوهشگران متوجه موضوعی ويژه می‌شودكه به علل و دلایلی خاص اولويت می‌یابند. در لابه‌لای اسناد و مدارک تاريخ معاصر ايران، اوراقی ناخوانده به چشم مي‌خورد كه بررسی و جستجوی مضاعفی را می‌طلبند. از اين اوراق گاه مدت‌زمانی طولانی می‌گذرد و گاه به رويدادهايی معطوف است كه به لحاظ كرونولوژيک چندان از ما دور نيستند. در اين ميان، بسياری از حوادث و رويدادها، يا به دليل برخورداری از ويژگی موضوعی و حساسيت تاريخی يا به خاطر نقشی كه افرادی خاص در آنها ايفا كرده‌اند و يا رد پاهايی كه از توطئه و مكر دشمنان پيدا و پنهان برجای مانده است، مشمول مرور زمان نمی‌شوند و از حيطه توجه تاريخ‌نويسان و پژوهندگان خارج نمی‌گردند.

ّ با توجه به آنچه بيان شد، معاونت اسناد و كتابخانه اين مركز با تمركز بر اسناد موجود همراه با بررسی دقيق صحت و سقم وقايع و اظهارات، مجموعه كتاب‌هايی را با همكاری صاحبنظران هر رشته و كارشناسانی كه اغلب خود ناظر سير حوادث و رويدادها بوده يا در آن نقش داشته‌اند، تدوين و تأليف نموده به بازار نشر عرضه می‌كند. 

 درباره کتاب قطعنامه های راهپیمایی های انقلاب اسلامی به روایت اسناد ۱۳۵۷

آنچه در این اثر گرد آمده به دو بخش قابل تقسیم است: بخشی که از مطبوعات گرفته شده است و بخشی دیگر از مراکز آرشیوی. بخش مطبوعات نزدیک به نود درصد مجموعه را دربر دارد و بخش دوم سهم ناچیز ولی بااهمیتی را داراست. مطالب برگرفته از مطبوعات پیش از آنکه قطعنامه باشند، اخبار قطعنامه‌ها هستند ولی آنها را تنها به علت دارا بودنِ مهم‌ترین ویژگی قطعنامه یعنی «خواسته‌های جامعه‌ای معین» به عنوان «قطعنامه» به شمار می‌آوریم، حتی اگر در برخی موارد با عنوان «بیانیه، اطلاعیه، و یا خواسته» از آنها یاد شده باشد. بخش دوم یعنی اسناد آرشیوی به علت حفظ اصالت هم در تعریف و هم در ویژگی‌های ساختاری، قطعنامه‌های کامل و نمونه‌ای هستند.

 خواندن کتاب قطعنامه های راهپیمایی های انقلاب اسلامی به روایت اسناد ۱۳۵۷ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به تاریخ انقلاب اسلامی مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۴۰ صفحه

حجم

۲۳۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۴۰ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان