دانلود و خرید کتاب گام های موفقیت مهدی دهقانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گام های موفقیت اثر مهدی دهقانی

کتاب گام های موفقیت

نویسنده:مهدی دهقانی
انتشارات:انتشارات نظری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب گام های موفقیت

کتاب گام های موفقیت نوشته مهدی دهقانی کتابی در زمینه موفقیت در زندگی و کسب‌وکار است که دانش ساختن فردایی روشن را به شما هدیه می‌دهد.

درباره کتاب گام های موفقیت

قطعاً تعریف هر یک از ما از مفهوم موفقیت، با تعریف دیگری متفاوت است. همانطور که انتظارات آدم‌ها از خودشان و از زندگی با یکدیگر متفاوت است. حقیقت این است که موفقیت در هیچ یک از ابعاد زندگی، ما پایدار نیست! برای رسیدن به زندگی دلخواهتان باید تعریف‌تان را از موفقیت بر مبنای خواسته‌های‌تان (و نه آنچه رسانه‌ها یا پدر و مادرتان به شما دیکته می‌کنند)، مشخص کنید. شما باید خودتان را در اولویت قرار دهید، این زندگی شماست و تعریف «شما» از موفقیت است که اهمیت دارد.

هنوز کسانی را پیدا می‌کنید که می‌گویند اگر به سطح مطلوب موفقیت خود برسند، دیگر بیش از حد تلاش نمی‌کنند. آن‌ها می‌کوشند از زندگی لذت ببرند. آن‌ها افراد موفق و ثروتمند اطراف خود را به حرص و طمع متهم می‌کنند و معتقدند که دارایی آن‌ها برای پشتیبانی از چند نسل بعدی‌شان هم کافی است. اما هنوز نمی‌توانند متوقف شوند.

این افراد فراموش می‌کنند که موتور محرک در مسیر موفقیت، قانع نبودن به وضع موجود و ناراضی بودن از وضع موجود است.

کسی که به این نیروی پیش‌ران مجهز نیست، هرگز از جای فعلی خود تکانی نخواهد خورد و آن کس که به این نیرو مجهز است، احتمالاً متوقف شدن و راضی شدن به دستاوردها، در میان گزینه هایش نیست!

بسیاری از افراد موفق در تعریف کلمه موفقیت آن را یک حس مثبت تعریف می‌کنند. حسی که انرژی مثبت و افکار مثبت را در ذهن شما پرورش می‌دهند. موفقیت نتیجه تلاش و کوششی است که در راه رسیدن به هدف خود دارید و مهم نیست هدف شما بزرگ است یا کوچک.

 برای این که با گام‌های درست رسیدن به موفقیت آشنا شوید توصیه های این کتاب را بخوانید و درباره انها بیاندیشید.

خواندن کتاب گام های موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب گام های موفقیت

از خود بپرسید: موفقیت چیست؟

من با چیزهای کوچک شروع می‌کنم اما در عین حال خودم را ارزان نمی‌فروشم! به‌عنوان یک نویسنده، هر روزی که بتوانم چیزی بنویسم با حسی از موفقیت همراه است. ممکن است یک متن ۱۰۰۰ کلمه‌ای نامناسب بنویسم اما به هر حال خوشحالم آنچه را که از یک نویسنده انتظار می‌رود انجام داده‌ام. خودم را به‌خاطر اینکه یک شاهکار ننوشته‌ام سرزنش نمی‌کنم. چون نوشتن یک شاهکار را به‌عنوان هدف موفقیت خودم تعریف نکرده‌ام و این جزو انتظارات من از خودم نبود.

به علاوه، این انتظار حتی واقع‌بینانه هم نیست!

در نگاه شما موفقیت یعنی چه؟ اینکه هر روز پس از بیدار شدن به باشگاه بروید؟ انجام فهرستی از کارها که روز پیش تهیه کرده‌اید؟ هدف از تعریف موفقیت از نگاه خودتان این است که بر پایه‌ی انتظارات خودتان و شرایط موجود زندگی کنید. وقت و انرژی‌تان را صرف کارهایی کنید که باعث خشنودی‌تان، احساس پیشرفت، کمال و خدمت‌رسانی می‌شود.

چطور به آن برسم؟

اگر کاری خوشحال‌تان می‌کنند و باعث می‌شود مهارت‌ها و نیروی‌تان برای آن را به کار بگیرید، احتمالا باید هر روز زندگی‌تان را صرف آن کنید. ماشین و گوشی نو لذت‌های زودگذر هستند و دوام چندانی ندارند.

پس از اینکه معنی موفقیت در زندگی برای‌تان روشن شد، تنها راه ممکن برای رسیدن به آن تلاش و حرکت گام به گامِ رو به جلو برای رسیدن به اهداف‌تان است. باید دست از تلاش همیشگی برای جلب خشنودی دیگران بردارید، تنها در این صورت است که امکان لذت بردن را از کارهایی که می‌کنید (یا خواهید کرد) پیدا می‌کنید.

پس همین الان بنشینید و موفقیت را از نگاه خودتان تعریف کنید (اگر لازم است روی کاغذ بنویسید). برای خودتان هم اهداف کوتاه‌مدت و هم اهداف بلندمدت در نظر بگیرید. اهداف کوتاه‌مدت من شامل نوشتن روزانه، انجام وظایف روزمره و خدمت کردن به دیگران است. اهداف بلندمدت می‌تواند شامل تمام کردن کتابم، تقویت ارتباط با خوانندگان وبلاگم و کمک به دیگران برای رسیدن به موفقیت در گذر زمان باشد.

فرد موفق کیست؟

فردی که خود را در تمام ابعاد رشد دهد و نه تنها با پرورش یک بعد، بلکه در تمام ابعاد خود را پرورش دهد و به رشد برسد موفق است. به یاد داشته باشید یک فرد با نگرش مثبت و باورهای درست می تواند به این رشد برسد و افکار منفی همیشه باعث دور شدن فرد از خواسته ها و اهدافش هستند. این افکار ممکن است ریشه در کودکی داشته باشد و شما را از اهدافتان دور کند و شما را در مسیری قرار دهد که نمی خواهید در آنجا باشید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

حجم

۱۹۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان