دانلود و خرید کتاب جامعه و فرهنگ زیمبابوه محمدحسن ایپکچی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جامعه و فرهنگ زیمبابوه اثر محمدحسن ایپکچی

کتاب جامعه و فرهنگ زیمبابوه

معرفی کتاب جامعه و فرهنگ زیمبابوه

کتاب جامعه و فرهنگ زیمبابوه نوشته محمد حسین ایپکچی است. کتاب جامعه و فرهنگ زیمبابوه یکی از کتاب‌های مجموعه جامعه و فرهنگ است که انتشارات بین‌المللی الهدی برای معرفی کشورهای مختلف است. 

مطالعات فرهنگی دانشی است که ضمن تاثیر بر نگرش‌ها و پیش‌داوری‌ها؛ ما را با نسبیت پدیده‌های فرهنگی آشتی می‌دهد و به ما می‌آموزد جوامع دیگر چگونه سازماندهی شده‌اند، چه عقاید و عاداتی به رفتارهای مردمان این جوامع جهت می‌دهد و سرانجام ما را برای هشیاری نسبت به اطرافمان مجهز می‌کند. در اهمیت مطالعات فرهنگی همین بس که در عصر حاضر، موضوعی را نمی‌توان یافت که همانند مطالعات مربوط به فرهنگ کشورها، جهان‌بینی ما را نسبت به محیط فرهنگی جهان عمق ببخشد. از این رو به باور بسیاری از صاحب نظران حوزه روابط بین‌الملل، موفقیت در سیاست خارجی، به‌طور عام، و تغییر و اصلاح تصویر یک کشور در اذهان مردم جوامع دیگر به طور خاص، منوط به درک درست و واقع بیانه از آن کشور و توجه به دیپلماسی فرهنگی است.

در واقع، دیپلماسی فرهنگی، امروزه ابزاری کارآمد و قابل انعطاف در سیاست خارجی کشورها به شمار آمده و زمینه‌ساز بهبود و ارتقای سطح مناسبات میان دولت‌ها در حوزه‌های گوناگون، ایجاد تفاهم میان ملت‌ها و از عوامل مهم تقویت صلح جهانی و همکاری‌های بین‌المللی می‌باشد. این رشته از علم آنگاه معنا و مفهوم واقعی خود را پیدا می‌کند که کشوری برای معرفی و انتقال عناصر نهفته در فرهنگ و تمدن خود به دیگر کشورها، پیش از هر چیز به شناخت واقعی از وضعیت فرهنگی و اجتماعی این کشورها دست یابد و سپس با استفاده از ساز و کارهای مناسب اقدام نماید. تنظیم و تقویت مناسبات فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها؛ گسترش ارتباط با ملت‌ها و سازمان‌های فرهنگی منطقه‌ای و بین‌المللی و مطالعات و پژوهش‌های فرهنگی بین‌المللی از جمله اهداف و وظایف سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی است. از این رو، طرح تألیف کتاب‌های «جامعه و فرهنگ» کشورهای مختلف جهان، که در واقع یکی از راه‌های اصلی شناخت فرهنگ‌ها و جوامع است، به مرکز مطالعات راهبردی روابط فرهنگی واگذار شده است.

مموعه جامعه و فرهنگ سعی دارد در هر جلد یک کشور را به علاقه‌مندان معرفی کند و کمک کند اطلاعات جامعی از آن به دست بیاورند. 

درباره کتاب جامعه و فرهنگ زیمبابوه

شناخت و بررسی فرهنگ کشورها، امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است. قطعاً آشنایی با ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی دیگر کشورها، نقش بسزایی در بالا بردن درک و فهم ما از تنوع فرهنگی در دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم دارد.

سرزمین پهناور آفریقا و به‌خصوص آفریقای زیر صحرا با کشورهای مختلف این منطقه، ضمن برخورداری از اشتراکات فرهنگی، از تفاوت‌های بارز فرهنگی در هریک و حتی اختلافاتی در ساختار فرهنگی گروه‌ها و قبایل مردمی همان کشور برخوردار است. زیمبابوه در حوزه جنوب آفریقا، ازجمله این کشورهاست که از مشخصه‌های فرهنگی و اجتماعی خاصی بهره‌‌مند است. این کتاب به جامعه و فرهنگ مردم زیمباوه می‌پردازد و این کشورها به شکل کامل برای علاقه‌مندان معرف می‌کند. کتاب جامعه و فرهنگ زیمبابوه یک راهنمای کامل برای شناخت کشور زیمباوه است که می‌تواند به سوالات شما پاسخ دهد.

خواندن کتاب جامعه و فرهنگ زیمبابوه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شناخحت فرهنگ دیگر کشورها پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان