دانلود و خرید کتاب شادی با تو آغاز می شود میکائیل ملوین ترجمه لیلا خادم الحسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شادی با تو آغاز می شود اثر میکائیل ملوین

کتاب شادی با تو آغاز می شود

معرفی کتاب شادی با تو آغاز می شود

کتاب شادی با تو آغاز می شود نوشته دکتر میکائیل سی. ملوین روان‌شناسی مشهور و یک تحلیلگر سیاسی اجتماعی است. او به دلیل خدمات بی‌شمار انسانی، فروتنی و شخصیت قوی‌ای که دارد موردعلاقه طرف‌دارانش است. وی همچنین نویسنده مشهوری است که در کتاب‌های راهنمای علمی در زمینه بهداشت و خودیاری تخصص دارد. آثار او در سراسر جهان افتخارات و فروش‌های بی‌شماری را کسب کرده است. کتاب حاضر نوشتهٔ دکتر مایکل سی ملوین و در زمینه داشتن یک زندگی شاد است. این کتاب با ترجمه روان لیلا خادم‌الحسینی منتشر شده است. 

درباره کتاب شادی با تو آغاز می شود

خوشبختی حق همه افراد یک جامعه است. هرکـسی که در این دنیا زندگی می‌کند باید شادی و خوشبختی را تجربه کند، آن را با تمام وجود لمس کند و از حس آرامـشی که شاد زیستن به او القا می‌کند لذت ببرد. در همه جوامع، توانایی شاد زیستن و احساس خوشبختی کردن ارتباط مستقیمی با شرایط آن جامعه اعم از معضلات یا امکانات آن دارد. اما ازآنجاکه شاد زیستن سبکی زندگی از است، همیشه بخـشی از آن در گرو رفتار و عملکرد خود افراد است، هرچند! که سهمی کوچک باشد. ما انسان‌ها گاهی اوقات در شرایطی قرار می‌گیریم که علی‌رغم اینکه حق با ماست، اما حامی¬ای جز خودمان نداریم و این ما هستیم که باید به کمک خویشتن بشتابیم. گاهی انجام بعضی از کارها چنان ساده به نظر می‌رسند که هرگز خیال نمی‌کنیم بتوانند تأثیر چندانی در زندگی‌مان بگذارند. همچنین انجام بعضی امور را به دلیل پیش‌پاافتاده بودنشان فراموش می‌کنیم. اما حقیقت این است! که بعضی از کارهای ساده و کوچک اگر تداوم داشته باشند نتایج شگرفی خواهند داشت. یک مثال بارز در این زمینه توصیه اکثر پزشکان به نوشیدن چند لیوان آب در روز است که تأثیر مثبتی در سلامتی ما خواهد داشت اگرچه! اقدامی ساده است. در این کتاب نیز نویسنده روش‌هایی ساده را به ما می‌آموزد و نکاتی را یادآور می‌شود که به کمک آنها می‌توانیم شادتر زندگی کنیم. 

خواندن کتاب شادی با تو آغاز می شود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

لین کتاب را به تمام کسانی که در زندگی به دنبال شادی هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شادی با تو آغاز می شود

«ناراحتی این است که ندانیم چه می‌خواهیم و برای آن خودمان را بکشیم.»

دون هر و ولد

وقتی‌که شما دائماً احساس افسردگی می‌کنید و نمی‌توانید آخرین لحظه‌ای که شاد و رها بودید را به یاد بیاورید! پس بایست هرچه زودتر دلیلش را بیابید. گیرافتادن در یک وضعیت ناراحت‌کننده، قطعاً برای هیچ فردی با عقل سلیم و ایدئال مناسب نیست. چون ناراحتی به‌سرعت می‌تواند به افسردگی ختم شود. خوشبختانه هنوز خیلی دیر نشده است. اینجا چندین سؤال وجود دارد که می‌توانید از خودتان بپرسید تا دلیل ناراحتی‌تان را متوجه شوید.

آیا همان کاری را انجام می‌دهید که دوست دارید و می‌خواهید؟

این سؤال مهم را از خودتان بپرسید. اگر جوابتان نه است، پس برایش چه‌کار می‌کنید؟ آیا به سمت شغل و جایگاهی که دوست دارید قدم برمی‌دارید؟ یا احساس می‌کنید در کار روزانه‌ای که دوست ندارید گیر افتاده‌اید! اما آن را به‌خاطر پرداخت صورت‌حساب‌ها رها نمی‌کنید؟

برای بیشتر مردم این دوراهی! رایج است. آنها می‌دانند که با شغل فعلی‌شان شاد نیستند. اما بااین‌حال! شغلشان را ادامه می‌دهند. ممکن است کارشان را دوست نداشته باشند! اما احساس می‌کنند که انتخاب دیگری ندارند. پس بعد از مدتی! آن شغل به موقعیتی برایشان تبدیل می‌شود که در آن احساس امنیت و آرامش می‌کنند. آنها از اینکه پیگیر احساساتشان شوند می‌ترسند. اگر شما یکی از آن اشخاص هستید؟! پس باید بفهمید که چگونه می‌توانید خودتان را برای دنبال‌کردن علایق و احساساتتان آزاد کنید. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۳)
به‌جای اینکه روزتان را چنان با خستگی بگذرانید که گویی تمام وزن این دنیا را به دوش می‌کشید، تلاش کنید هر روزتان را به‌گونه‌ای زندگی کنید که انگار آخرین روز شماست.
هدی✌
سیگارکشیدن عوارض منفی جانبی زیادی برای سلامتی شما دارد. اثرات طولانی‌مدت سیگار شامل سرطان، آسیب مغزی، آمفیزم، پوسیدگی دندان و موارد دیگر است.
هدی✌
«تنها راه مناسب برای ازبین‌بردن عادت‌های بد جایگزینی آنها با عادت‌های خوب است.» جروم هاینز
هدی✌
«تنها راه مناسب برای ازبین‌بردن عادت‌های بد جایگزینی آنها با عادت‌های خوب است.» جروم هاینز
هدی✌
اگر واقعاً می‌خواهید به سعادت واقعی برسید، جستجو و پذیرش تغییر باید در اولویت لیستتان باشد.
هدی✌
زندگی سرشار از شادی و خوشبختی به معنای پذیرفتن تغییر است. این بدان معنی است که از منطقه امن خود خارج شوید. از خود بپرسید، در حال حاضر چه چیزی را می‌توانید در زندگی خود تغییر دهید که منجر به شادی و خوشبختی نهایی شما شود
هدی✌
تغییر می‌تواند باعث بروز خلاقیت شما شود. این شما را قادر می‌سازد تا با کار آیی مؤثرتری به دنبال راه‌حل‌های جدید باشید
هدی✌
وقتی در برابر تغییر مقاومت نکنید، سرانجام راه‌های جدیدی برای حل مشکلات خواهید یافت.
هدی✌
تنها راه پیشرفت، استقبال از تغییرات با آغوش باز است.
هدی✌
می‌خواهید شاد باشید درست است؟ پس هر کاری که لازم است انجام دهید تا بتوانید خوشحالی واقعی را تجربه کنید! به همین سادگی.
هدی✌

حجم

۳۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۳۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان