دانلود و خرید کتاب جایزه های خدا علی شعیبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جایزه های خدا اثر علی شعیبی

کتاب جایزه های خدا

نویسنده:علی شعیبی
امتیاز:
۴.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جایزه های خدا

کتاب جایزه های خدا نوشته علی شعیبی مجموعه داستان‌هایی مذهبی با موضوع دوری از گناه و روی آوردن به کارهای شایسته برای نوجوانان است.

درباره کتاب جایزه های خدا

اعمال ما انسان‌ها روح دارند و تاثیرات مختلفی از خود به جا می‌گذارند. کارهای خوب، روح پاک و گناهان روح پلیدی دارند. انسان‌ها با دانستن تاثیر کارهای خوب، شور و علاقه خاصی به انجام آن کارها پیدا می‌کنند و برای عمل به خوبی‌ها تشویق می‌شوند. چنانچه با دانستن آثار بد و نفرت‌انگیز گناهان و تأثیر آنها در سرنوشت و عاقبت خود، از آنها برحذر می‌شوند و از آلودگی به گناهان خود را حفظ می‌نمایند.

ما برای زیبا شدن و انسانی شدن و لذت آفرین گردیدن زندگی دنیای خود نیز به روحیه پاک و زندگی پاکیزه نیازمندیم و هر قدر از این بدی‌ها و گناهان دوری کرده و به خوبی‌ها و پاکی‌ها روی بیاوریم همان قدر شیرینی زندگی را بهتر و بیشتر خواهیم چشید.

ما برای زندگی زیبا در آخرت و رفتن به بهشت و همنشینی با پیامبران و امامان و خوبان هم نیاز به توشه و کارنامه قابل قبول آخرتی داریم؛ ما می توانیم با انجام کارهای ثواب و ترک گناهان توشه خود را به‌خوبی پر کنیم و ترازوی اعمال پاکی‌های خود را سنگین نماییم. دنیا مزرعه آخرت است؛اگر در آن خوبی بکاریم، خوبی برداشت می‌کنیم و از جایزه های خدا بهره مند می شویم.

 کتابی که در دست دارید سعی کرده است با بیان پاداش کارهای خوب و آشنا کردن شما با ثواب آن کارها، توجه‌تان را به روح زیبای کار خوب و پاکیزه جلب کند و تاثیر دنیایی و آخرتی کارها خوب را به شما نشان دهد.

روایات این کتاب از آیات قرآن کریم و کتب معتبر اسلامی استخراج شده است.

 خواندن کتاب جایزه های خدا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

نوجوانان مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان