دانلود و خرید کتاب مدیریت حرفه ای ساختمان پیمان احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت حرفه ای ساختمان اثر پیمان احمدی

کتاب مدیریت حرفه ای ساختمان

معرفی کتاب مدیریت حرفه ای ساختمان

کتاب مدیریت حرفه ای ساختمان نوشته پیمان احمدی و مائده شبانیان است. کتاب مدیریت حرفه ای ساختمان، اثری کاربردی برای مدیریت ساختمان است.

درباره کتاب مدیریت حرفه ای ساختمان

می‌توان گفت که تمام مردم در سراسر جهان، در زمان خرید یک محصول، در حقیقت خواهان و خریدار ارزش، منافع و فواید آن محصول هستند. این قاعده، به‌صورت کلی در رابطه با تمام محصولات صادق است؛ خواه آن محصول، کالای اساسی باشد و خواه کالای زینتی و لوکس؛ بنابراین، درخصوص خرید یک کتاب نیز به همین شیوه عمل می‌شود؛ یعنی افراد از خرید یک کتاب، به دنبال کسب منافعی هستند و انتظار دارند که این منفعت را پس از خرید و مطالعه کتاب کسب کنند.

کتاب مدیریت حرفه ای ساختمان اثری کابردی است که فواید زیر را به همراه دارد: 

۱. خواندن کتاب مدیریت حرفه‌ای ساختمان و استفاده مورد به مورد از مطالب و راهنمایی‌های آن، قطعاً می‌تواند برای ساکنان، هیئت‌مدیره، مدیران، لابی‌من‌های ساختمان و به‌صورت کلی، تمام کسانی که در هدایت و مدیریت ساختمان نقش دارند و همچنین کسانی که به دانستن مطالب ساختمان و مدیریت ساختمان علاقه‌مند هستند، فواید بسیاری را به همراه داشته باشد.

۲. مطالعه و یادگیری مطالب این کتاب برای کسانی که به دنبال یافتن شغلی تخصصی، کارآمد و دارای حاشیه امن به‌منظور کسب درآمد مناسب هستند نیز فواید بسیاری دارد. به این دلیل که به‌واسطه‌ مطالعه‌ این کتاب، می‌توانند حرفه‌ مدیریت ساختمان را به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی فرا بگیرند و موفقیت لازم را در این زمینه کسب نمایند. در حقیقت این کتاب، نقطه‌ عطفی برای کارآفرینی است و مسیر را برای علاقه‌مندانی که تمایل به فعالیت به‌عنوان مدیر حرفه‌ای ساختمان یا لابی‌من حرفه‌ای ساختمان دارند، هموار و مطمئن می‌سازد؛ بنابراین، با افتخار می‌توان ابراز کرد که کتاب مدیریت حرفه‌ای ساختمان، موجب اشتغال‌زایی برای جمع کثیری از علاقه‌مندان این حوزه می‌گردد.

۳. این کتاب، پلی است که مدیریت ساختمان را از دوران مدیریت سنتی به دوران مدیریت مدرن گذر می‌دهد؛ از این‌رو، مدیران ساختمان‌ها را با دیدگاه‌های کاملاً کارشناسانه و نوین آشنا می‌سازد و از دیدگاه‌های سنتی و قدیمی که مبتنی بر تجربه بوده‌اند، دور می‌کند.

۴. دور شدن از دیدگاه‌های سنتی و متکی بر تجربیات ناکارآمد قدیمی، موجب جلوگیری از صرف هزینه‌های اضافی و تحمیل خسارت‌های احتمالی به ساکنین و ساختمان می‌شود و در مقابل، موجب صرف هزینه‌های ارزش‌آفرین در ساختمان‌ها می‌گردد. به این دلیل که کتاب مدیریت حرفه‌ای ساختمان با اطلاعاتی که در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد، این نکته را به‌ویژه به مدیران ساختمان‌ها یادآوری می‌کند که درآمدهای ساختمان را با اعمال بهترین روش‌ها، در مسیر هزینه‌های ارزش‌آفرین به‌کار بگیرند و مانع هدررفت منابع درآمدی شوند.

۵. علاوه بر این‌ها، کتاب مدیریت حرفه‌ای ساختمان، دیدگاه ساکنین ساختمان را درباره‌ مدیریت ساختمان تغییر می‌دهد؛ ساکنین ساختمان‌ها، با مطالعه‌ی این کتاب، می‌توانند نگاه بهتر و منتقدانه‌تری نسبت به مدیریت ساختمان داشته باشند و با استفاده از همین نگاه در مجامع عمومی ساختمان، نظرات حرفه‌ای و کارآمدتری را ارائه نمایند.

۶. کتاب مدیریت حرفه‌ای ساختمان، نه‌تنها دیدگاه ساکنین و مدیران ساختمان‌ها را درخصوص مدیریت ساختمان تغییر می‌دهد، بلکه به جرأت می‌توان گفت در حالتی کلی، نگاه عموم افراد جامعه را نسبت به ساختمان و مدیریت ساختمان تحت تأثیر قرار داده و نگرش تازه‌ای را در این زمینه ایجاد می‌نماید.

خواندن کتاب مدیریت حرفه ای ساختمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در فکر مدیریت منطقی ساختمان هستند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۲۸ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۲۸ صفحه

قیمت:
۲۹۹,۰۰۰
تومان