دانلود و خرید کتاب خرد مربیگری مایک هریتی ترجمه بهزاد شوقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب خرد مربیگری

کتاب خرد مربیگری نوشته مایک هریتی همراه با پیش گفتار برد استیونز و مقدمه لو هولتز منتشر شده است. دکتر بهزاد شوقی، علی تفرشی و دکتر ابوالفضل صفیعی‌پور این کتاب را ترجمه کرده‌اند.

در این کتاب مربیان تیم‌های قهرمان و بازیکنانشان، اصول رهبری موفق را به اشتراک می‌گذارند. و شما می‌خوانید که چگونه نامدارترین مربیان به تیم‌هایشان انگیزه دادند تا به برتری دست یابند. داستان‌های جذاب و روشنگرانه‌ای هم در این رابطه در کتاب وجود دارد.

خواندن کتاب خرد مربیگری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و رهبری مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب خرد مربیگری

«به خاطر داشته باشید که نام افراد، برایشان شیرین‌ترین و مهمترین صدا به هر زبانی که باشد، محسوب می‌شود»

ــ دیل کارنگی

سعی کنید نام افراد را یاد بگیرید و آن را به خاطر بسپارید. اگر در به خاطر سپردن اسامی مشکل دارید، بدانید که تنها نیستید. اگر نقل و انتقال بازیکنانتان زیاد باشد یا شاگردان زیادی داشته باشید، به خاطر سپردن نامشان، کاری دشوار و چالش انگیز خواهد بود؛ اما از عبارات «من در به خاطر سپردن نام‌ها، تبحری ندارم» به عنوان عذر و بهانه استفاده نکنید. باید از اهمیت یاد گرفتن اسامی تمام افرادی که رهبری آن‌ها را بر عهده دارید، آگاه باشید. مصمم شوید که نامشان را به خاطر سپارید. استراتژی‌هایی را برای تطبیق دادن نام‌ها و مهره‌ها با استفاده از اطلاعات منحصربه‌فرد هر یک از اشخاص، توسعه دهید. از فلش کارت‌ها یا عکس‌ها استفاده کنید. خود را به چالش بکشید. زمانی که بتوانید همه اشخاص را با اطمینان، به اسم کوچک خطاب کنید، شاهد نتیجه مطلوب تلاش‌هایتان می‌شوید. با این کار باعث می‌شوید که به طور صریح و بلند به آن‌ها اعلام کنید که برایتان مهم هستند؛ و زمانی که متوجه شوند که شما به آن‌ها اهمیت می‌دهید و مراقبشان هستید، تلاش بیشتری برای موفق شدن انجام می‌دهند.

از نظر تام اسبورن، مربی تیم فوتبال و برنده سه جام قهرمانی ملی در دانشگاه نبراسکا که در حال حاضر مدیریت ورزشکاران را در این دانشگاه بر عهده دارد، تلاش برای اهمیت دادن و دلسوزی، همیشه آگاهانه بوده است. او می‌گوید: «فکر می‌کنم تلاش ما برای اطمینان حاصل کردن از اینکه همه بازیکنانمان درک کنند که همه آن‌ها به یک اندازه برایمان مهم هستند، مثمر ثمر خواهد بود. ما تلاش می‌کنیم تا به آن‌ها اطمینان دهیم که ما هیچ تبعیضی بین آن‌ها قائل نمی‌شویم. در حال حاضر، بعضی آن‌ها برای بردن بازی عصر شنبه برایمان مهم‌تر هستند، اما از لحاظ شرایط تحصیلی، خانوادگی و رفاه کلی، می‌خواهیم اطمینان دهیم که آن‌ها برایمان ارزش دارند و ما مراقبشان هستیم و به آن‌ها اهمیت می‌دهیم». واقعاً چقدر با هر یک از ورزشکارانتان در مورد مسائل عادی و روزمره صحبت می‌کنید؟ این روزها، به خاطر حواس پرتی و وقفه‌هایی که تکنولوژی به وجود آورده است، تمرکز کردن و صحبت کردن با شخصی که درست در مقابلتان ایستاده است، واقعاً دشوار و چالش انگیز است. می‌توانید به راحتی در مورد اتفاقات قبل هم صحبت شوید یا به اتفاقاتی بپردازید که وقتی کنار هم قرار می‌گیرید، رخ می‌دهند. وقتی با اعضای تیمتان صحبت می‌کنید، حضور قلب داشته باشد. به نظر کار ساده‌ای است، اما آسان نیست. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان