دانلود و خرید کتاب آناتومی تمرینات عملکردی کوین کار ترجمه رضا‏‫ زرندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آناتومی تمرینات عملکردی اثر کوین کار

کتاب آناتومی تمرینات عملکردی

معرفی کتاب آناتومی تمرینات عملکردی

کتاب آناتومی تمرینات عملکردی نوشته کوین کار و مری کیت فیت است که با ترجمه رضا زرندی منتشر شده است. این کتاب راهنمای مصور شما برای توسعه حرکات چند سطحی است و کمک می‌کند بدنتان را آن‌طور که می‌خواهید شکل دهید. این کتاب را انتشارات مبانی که ناشر تخصصی حوزه ورزش است برای علاقه‌مندان منتشر کرده است.

درباره کتاب آناتومی تمرینات عملکردی

تمرینات عملکردی از زمانی که بخشی از زبان اصلی تمرینات تناسب‌اندام بیش از یک دهه اخیر شده است، با مقداری بحث و‌ مناشقه در ارتباط بوده است. در آناتومی تمرینات عملکردی، که توسط متخصصان قدرت و آماده‌سازی کوین کار و‌ ماری کیت فیت نوشته شده است، شبهات و تصورات غلط در مورد تمرینات عملکردی زدوده شده و تمامی جنبه‌های نحوه ساخت یک برنامه هدفمند، مؤثر و ‌کارآمدی که قدرت، ثبات و تحرک‌پذیری مورد نیاز برای حمایت از بدن در زندگی و ورزش‌ها را فراهم می‌سازد، تحت پوشش قرار گرفته است

با شروع تعریف آشکاری از آنچه تمرینات عملکردی به دنبال دارد، درباره اهمیت تمرینات تحرک‌پذیری و اثر آن بر روی کیفیت حرکت، عملکرد و کاهش آسیب موارد زیادی یاد خواهید گرفت. در این کتاب از فعالیت‌های گرم کردن برای آماده‌سازی برای فعالیت‌های با شدت بالا، از فعالیت‌های با توپ طبی و پلیومتریک برای یادگیری تولید و جذب نیرو و از لیفت‌های المپیکی، تاب دادن وزنه دسته‌دار و فعالیت‌های پرشی برای توسعه توان استفاده شده است. همچنین یاد خواهید گرفت که قدرت بالاتنه، پایین تنه و عضلات مرکزی را با فعالیت‌های غالب ران، زانو، فشاری، کششی و مرکزی بهبود دهید. علاوه بر این، نحوه اجرای هر یک از فعالیت‌ها را با تصاویر کاملاً رنگی مشاهده خواهید کرد تا عضلات اصلی و کمکی و بافت همبند مورد استفاده در آن را مشاهده کنید. دستورالعمل‌ها با جزییات کامل برای این فعالیت‌های چند سطوحی و یک طرفه به شما این اطمینان را می‌دهد تا هر یک از فعالیت‌ها را به درستی و به طور امن اجرا کنید. بخش تمرکز عملکردی نشان می‌دهد که چگونه فعالیت‌ها به فعالیت‌های ویژه، خواه یک حرکت ورزشی انفجاری یا جابجایی ساده یک جعبه، انتقال می‌یابد.

آناتومی تمرینات عملکردی فعالیت‌های سنتی و غیر سنتی و تمرینات تحرک‌پذیری را با هم ترکیب می‌کند تا در افزایش قدرت عملکردی و کاهش آسیب به شما کمک کند طوری که بدن برای حمایت از نیازهای عملکرد ورزشی و زندگی روزانه آماده شود.

برای اینکه بتوانید به درستی در ورزش خود سرآمد شوید، به یک برنامه تمرینی به خوبی طراحی شده نیاز دارید که عملکرد بهینه بدن انسان را در نظر بگیرد. ایده تمرینات عملکردی به طور هدفمند بر روی انتخاب فعالیت‌های صحیح بر اساس ساختار و عملکرد آناتومیک بدن و تمرین بدن با هدف بهینه‌سازی سلامت و عملکرد بنا شده است.

این کتاب تمام جنبه‌های یک برنامه کامل تمرین عملکردی را پوشش می‌دهد. کتاب آناتومی تمرینات عملکردی با بحث در مورد اهمیت تمرینات تحرک‌پذیری و تاثیری که بر کیفیت حرکت، عملکرد و کاهش آسیب می‌گذارد با استفاده از تمرینات آماده‌سازی حرکت برای بهبود کارایی حرکت و گرم کردن بدن شروع می‌کند. بعد آماده‌سازی آن برای فعالیت‌های با شدت بالا را پوشش می‌دهد. این کتاب جامع نیاز شما برای ورزش را رفع می‌کند.

خواندن کتاب آناتومی تمرینات عملکردی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که حرف‌ای ورزش می‌کنند و یا به تازگی ورزش کردن را شروع کرده‌اند پیشنهاد می‌کنیم. 

کتاب کار غلتک فومی
میترا خادم‌الشریعه
تمرینات کمر
برایان ریچی
تناسب اندام عملکردی در منزل
لامار لاوری
ارزیابی وضعیت غذایی ورزشکاران
جودی آ. دریسکل
راهنمای آزمایشگاه آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی؛ جلد اول
مهدی قیطاسی
کالری‌شمار به زبان ساده برای عموم
نگار بلورفروشان
تمرین‌های تناسب اندام؛ ۱۰۱ تمرین برای ساخت عضلات، سوزاندن چربی‌ها و تناسب‌ اندام
شون هیسون
تمرینات مقاومتی مبتنی بر آنالیز فنون کشتی
بهمن میرزایی
فیزیولوژی تمرین بدنی
ژولت راداک
تمرینات متابولیک ۱۴دقیقه‌ای
جیسون.ر. کراپ
گرم کردن
ایان جفریز
تکنیک‌های پیشرفته‌ی تمرین ویژه‌ی هایپرتروفی
کویی‌وسکوئزلااسکالا تکسچرا
مبانی تمرینات عملکردی
چاک ولف
مجموعه کتاب‌های تمرینات کراس ترینینگ
آر.ام لویس
علم و توسعه هایپرتروفی عضلانی
برد شوئنفلد
زمان‌بندی تمرینات قدرتی و استقامتی
امی اشمور
راهنمای تغذیه NSCA برای ورزش و فعالیت بدنی
بیل کمپبل
متخصص تغذیه فیتنس
سید محمدصادق هاشمی
تمرینات کش مقاومتی‮‬
کارینا اینکستر‮‬
اصول مربی‌گری خصوصی حرفه‌ای
راد مک‌دونالد
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان