دانلود و خرید کتاب خانه بیست و ششم سمیه گنجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خانه بیست و ششم اثر سمیه گنجی

کتاب خانه بیست و ششم

معرفی کتاب خانه بیست و ششم

خانه بیست و ششم  که به قلم سمیه گنجی منتشر شده است ششمین جلد از کتاب‌های مجموعه راوی نبرد است که به روایت زندگی یکی از تاریخ‌نگاران و راویان دفاع مقدس، شهید مجید صادقی‌نژاد می‌پردازد.

 درباره مجموعه راوی نبرد

تاریخ‌نگاران جنگ نوجوانانی بودند که در دل حادثه با وجود همه سختی ها و به مستند کردن تاریخ جنگ پرداختند. عمر روایتگری برخی تاریخ‌نگاران کوتاه بود و برخی هم تا پایان جنگ در همین کسوت باقی ماندد و بعد از جنگ هم در مقام پژوهشگر و نویسنده تاریخ جنگ ایران و عراق به کار خود ادامه دادند همین مجموعه کوچک ۱۷ شهید را در جبهه تقدیم اسلام کرد که در مقایسه با آمار شهدای دیگر رده‌ها درصد بالایی دارد، با این همه تا مدت‌ها درباره شهدای تاریخ‌نگار و راوی کار مکتوبی انجام نشده بود؛ تا این که در سال ۱۳۸۸ گروه مطالعات اجتماعی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در صدد تهیه و تدوین بخشی از زندگی‌نامه این شهدا در قالب مجموعه راوی نبرد برآمد. 

شهید مجید صادقی‌نژاد از شهدای راوی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در دران جنگ است. روایت زندگی و دوران حضور شهید مجید صادقی‌نژاد به‌عنوان راوی در جنگ موضوع اصلی کتاب حاضر است. 

مجید صادقی‌نژاد که در زمان جنگ دانشجو بود، حین راویت‌گری در کنار فرمانده لشکر ۷ ولی‌عصر (عج) که در آن مقطع سردار رئوفی بود به درجه شهادت نائل آمد.

 خواندن مجموعه راوی نبرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به زندگی نامه شهدا و تاریخ جنگ تحمیلی.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه