دانلود و خرید کتاب آموزش جامع و کاربردی ضد هک مریم ابراهیمی‌نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش جامع و کاربردی ضد هک اثر مریم ابراهیمی‌نیا

کتاب آموزش جامع و کاربردی ضد هک

انتشارات:نشر عطران
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آموزش جامع و کاربردی ضد هک

کتاب آموزش جامع و کاربردی ضد هک نوشته مریم ابراهیمی‌نیا است. امروزه کاربران کامپیوتر در سراسر جهان تقریباً بخش عظیمی از کارهایشان را توسط اینترنت و ارتباطات شبکه‌ای انجام می‌دهند. از برقراری ارتباطات گفتاری و تصویری گرفته تا کارهای تجاری و اقتصادی. البته بسیاری از کارهای بانکی، پرداخت‌ها و دریافت‌ها نیز از طریق اینترنت انجام می‌شود؛ بنابراین شما برای انجام این تراکنش‌ها و خریدها لازم است که یکسری اطلاعات را درون صفحات وب وارد نموده و یا اطلاعات شخصی خود را از طریق این شبکه ارسال نمایید. این کتاب درباره امنیت این شبکه است. 

درباره کتاب آموزش جامع و کاربردی ضد هک

همان‌طور که می‌دانید درواقع شما با وصل کردن ارتباط سیستم خود به اینترنت، به شبکه‌ای گسترده و پهناور متصل می‌شوید. حال این سؤال پدید می‌آید که آیا دیگران می‌توانند به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند؟! در مرحله‌ی نخست باید گفت که جواب مثبت است؛ زیرا شما به یک شبکه عظیم متصل می‌شوید که کاربران بیشمار دیگری هم به آن متصل می‌شوند. دزدیده شدن اطلاعات از طریق اینترنت، به روش‌های گوناگونی صورت می‌گیرد: گاهی با خواندن یک ایمیل، گاهی با اجرای یک نرم‌افزار به‌ظاهر معمولی و گاهی حتی بدون آنکه شما متوجه شوید. هرچند که سیستم‌های عامل همیشه در حال بروزرسانی دیوارهای آتش و بالابردن امنیت کاربران خود هستند و همچنین نرم‌افزارهای امنیتی بی‌شماری تولیدشده که هدفشان حفظ حریم شخصی کاربران در دنیای اینترنت است، اما بازهم نمی‌توان به قطعیت گفت که کاربر با استفاده از این نرم‌افزارها می‌تواند امنیت صددرصدی اطلاعات خود را تضمین نماید؛ اما باکمی بررسی در این زمینه متوجه خواهید شد که می‌توانید با استفاده از روش‌هایی غیر از استفاده از سیستم‌عامل‌های بروز و مطمئن و نرم‌افزارهای امنیتی که البته بخش زیادی از امنیت را تأمین می‌کنند، امنیت خود در دنیای اینترنت را تا حد قابل قبولی برقرار نمایید. کارشناسان برای آنکه کاربران از بالاترین امنیت شبکه‌ای برخوردار شوند، توصیه می‌کنند که خود کاربران با روش‌های نفوذ یا همان هک کردن (Hack) آشنا شوند تا بتوانند رفتارها و موارد مشکوک را شناسایی کرده و از باز کردن ایمیل‌های مشکوک و اجرای فایل‌های غیرعادی اجتناب کنند تا به‌این‌ترتیب از امنیت بالاتر برخوردار شوند.

آموزش‌های ضد هک، کاربران را با مواردی که می‌تواند امنیت خود را در دنیای مجازی اینترنت تهدید کند آشنا کرده و راه‌های مقابله با آن را آموزش می‌دهد.

اگر می‌خواهید کامپیوتری ۱۰۰ درصد ایمن داشته باشید دو راه بیشتر ندارید: یا کامپیوتر خریداری نکنید و یا اگر بر حسب اتفاق کامپیوتری خریداری کردید آن را هرگز روشن نکنید؛ زیرا باید بدانید که اگر کامپیوتری خریدید و آن را روشن کردید هرگز قادر نخواهید بود که یک محیط ۱۰۰درصد ایمن برای آن ایجاد کنید؛ اما با در نظر گرفتن برخی نکات می‌توانید همراه با افزایش میزان امنیت سیستم میزان آسیب‌پذیری آن را نیز کاهش دهید.

این نکته مهم را در نظر داشته باشید که امنیت یک مقدار دودویی نیست؛ یعنی امنیت مانند یک کلید که آن را خاموش و یا روشن کنید نمی‌باشد. بسیاری از فروشندگان نرم‌افزار مرتبط با این مبحث سعی دارند به کاربران بقبولانند که تنها با نصب یک نرم‌افزار می‌توان محیط امنی را تجربه کرد.

همچنین برخی از افراد معتقدند چنانچه از ویندوز استفاده می‌کنند محیط ناامن‌تری را نسبت به کاربران مک تجربه می‌کنند. درحالی‌که نوع سیستم‌عامل در میزان امنیت تأثیر چندانی ندارد و این شما هستید که نقش اساسی در تعیین میزان امنیت سیستم خود را دارا می‌باشید.

اما برای دانستن تمام جزئیات ایمنی این کتاب را بخوانید.

خواندن کتاب آموزش جامع و کاربردی ضد هک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کامپیوتر یا کسانی که نگران امنیست کامپیوترشان هستند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان