دانلود و خرید کتاب نبرد با بوروکراسی ال گور ترجمه انتشارات همشهری تهران
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نبرد با بوروکراسی اثر ال گور

کتاب نبرد با بوروکراسی

معرفی کتاب نبرد با بوروکراسی

کتاب نبرد با بوروکراسی، از تشریفات بیهوده اداری تا حصول به نتایج مطلوب کتابی نوشته ال گور است که در انتشارات همشهری به چاپ رسیده است.

انتشارات مؤسسه همشهری در جهت ارتقا سطح فرهنگی و آگاهی‌های جامعه، از سال ۱۳۷۳ به فعالیت حرفه‏ای در بازار نشر پرداخته است. این مرکز با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و امکانات مؤسسه همشهری، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مؤسسه‌های فرهنگی‌ ـ‌ ‌مطبوعاتی ایران، فعالیت خود را آغاز کرده است. این انتشارات در زمینه‌ چاپ و نشر کتاب‌های برگرفته از مجموعه نشریات مؤسسه، کتاب‌های حوزه علوم ارتباطات و کتاب‌های حوزه شهر و شهرنشینی و همچنین کتاب‌های تخصصی حوزه ارتباطات و رسانه و سایر حوزه‌های علوم انسانی فعالیت می‌کند.

 درباره کتاب نبرد با بوروکراسی

هزینه‌‌های عظیمی که صرف عملیات غالباً زاید و تشریفاتی دستگاه‌های بوروکـراتیک می‌شود، یکسره بـر دوش ملت‌ها بـوده و نتیجه‌ی عاید از آن نیز گرفتار شدن طرح‌های کارگشا و خدمات جاری در پیچ و خم دستورالعمل‌ها، نامه‌نگـاری‌ها، بازرسی‌ها، ثبت و ضبط‌هـا و ... و در نهایت استحـاله‌ی آن‌هـا، به صورتی مُثله و ضعیف شده می‌باشد. در کنار چنین ضایعـاتی، ایجـاد زمینـه‌ی ناخرسندی از یکسو و امکـان فسادهای اداری از سوی دیگـر بر وخامت اوضـاع و تخریب طـرح‌ها و تضعیف خدمات عمومی می‌افزاید. در هفتم سپتامبر ۱۹۹۳، ال‌گـور، معـاون رئیس‌ جمهوری آمریکا، با همکاری تیم بازبینی عملکرد ملی، گزارشـی تحت عنوان «از تشریفات بیهـوده‌ اداری تا حصـول نتایج مطلوب: ایجاد دولتی با هزینه‌ی کمتر و کارایی بهتر» تهیه و به رئیس جمهـوری آن کشور ارائـه کرد. این گـزارش در کتاب نبرد با بوروکراسی به چـاپ رسیده است. اگـر چـه نقش و تاثیـر عملکـرد توسعه طلبانه‌ی دولت آمـریکا را در ایجاد بحـرانی که دستگاه اجرایی آن کشور، امروزه با آن رو‌بـه‌روست، نبایـد از یاد برد، اما مطالعه و تامل در این گـزارش در ارتقای میزان معرفت ما از تجربیات دیگران در این زمینه مؤثر خواهد بود.

 خواندن کتاب نبرد با بوروکراسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 پژوهشگران حوزه علوم اداری و اجتماعی 

نظرات کاربران

کاربر 4808253
۱۴۰۱/۰۵/۱۱

سلام به همه دوستان امیدوارم این کتاب را سیاست مداران کشور و مسیولین با هر گرایش که هستند مطالعه کنند. بنظرم میتوان از این بهتر را پیاده کرد. و به روشهای سنتی و .... پایان داد.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

قیمت:
۸۶,۱۰۰
تومان