دانلود و خرید کتاب دختر باهوش می داند؟ ایمی لینج ترجمه فاطمه باقریان شامیر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دختر باهوش می داند؟ اثر ایمی لینج

کتاب دختر باهوش می داند؟

معرفی کتاب دختر باهوش می داند؟

کتاب دختر باهوش می داند؟ نوشته ایمی لینچ است که در انتشارات نظری به چاپ رسیده است. این کتاب برای نوجوانان دختر نوشته شده و به آنها کمک می‌کند روابطشان را با خانواده و اطرافیان خود بهتر کنند.

 درباره کتاب دختر باهوش می داند؟

این کتاب با ارائه ایده های مناسب به شما کمک می‌کند تا خانواده‌تان را بهتر درک کنید و بدانید هنگامی که مخالف مسأله‌ای هستید چگونه برخورد کنید تا با یکدیگر لحظات و خاطرات شیرینی به وجود آورید.

پدر و مادر ممکن است گاهی شما را ناراحت کنند اما همیشه شما را دوست خواهند داشت و با تمام دنیا عوض نمی‌کنند چون شما با ارزش‌ترین هدیه خداوند به آن‌ها هستید.

خواهر و برادر اگرچه گاهی شما را اذیت می‌کنند اما زمانی که به آن‌ها نیاز دارید در کنار شما خواهند بود. خانواده همیشه در تمام شرایط (غم و شادی) خانواده شما باقی می‌مانند و در کنار شما خواهند بود بنابراین فراموش نکنید دختر خانم عزیز شما یک عضو مهم و کامل کننده خانواده هستید و باید با توجه به تغییراتی که توسط شما یا دیگران در خانواده به وجود می آید درست رفتار کنید و بهترین واکنش را به این تغییرات نشان دهید. راز این معما در قالب متن این کتاب نهادینه شده است.

 خواندن کتاب دختر باهوش می داند؟ را به چه کسانی پیشناد می‌کنیم

دختران مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب دختر باهوش می داند؟

خانواده

هیچ دستورالعمل جادویی و یکسانی برای همه خانواده ها وجود ندارد، دو یا چند اعضا در کنار هم می‌توانند یک خانواده تشکیل دهند، هر خانواده دارای قوانین و روش خاصی می‌باشد.

خانواده‌های امروز شامل پدر و مادر، پد‌ربزرگ و مادر‌بزرگ، خواهر و برادر می‌باشند، ممکن است شما خواهر یا برادر نداشته باشید، یا با پدر‌بزرگ و مادر‌بزرگ زندگی می‌کنید یا در کنار پدر و مادر و همراه با آنها زندگی ‌کنید، ممکن است شما با تمام اعضای خانواده در یک خانه زندگی کنید و یا مجبور باشید به نوبت در خانه یکی از والدین زندگی کنید اما این موضوع باعث نمی‌شود که شما فکر کنید دیگر شما اعضای یک خانواده نیستید. اگر خواهر یا برادرتان با پدر و شما با مادرتان یا بالعکس زندگی می‌کنید و از هم جدا هستید باز هم یک خانواده هستید. حتی فرزند ناپدری و نا مادریتان که با شما زندگی کند جزء اعضای خانواده شما است.

حقیقت بزرگ

شما در حال تغییر هستید. زمانی شما نوزاد بودید کم‌کم بزرگ شدید، سینه خیز رفتید سپس چهار دست و پا و بعد شروع به قدم برداشتن کردید این تغییرات در طول چند ماه اتفاق افتاد. حالا برای دومین بار در زندگی ذهن و جسم‌تان به سرعت در حال تغییر است.دختران در سن 8 تا 12 سال به جز نوزادان بیش تر از دیگر اعضای خانواده در حال تغییر هستند.

شما ممکن است هر هفته فکر و احساس و رفتاری متفاوت داشته باشید مثلاً ممکن است دوست داشته باشید تا باشگاه بروید، عضو تیم شوید یا زبان فرانسه یاد بگیرید، یا علاقمند به سبک خاصی از موسیقی باشید و یا.....

کورتنی یازده ساله می‌گوید: یک دفعه خیلی مشتاق شدم که اسب سواری یاد بگیرم به باشگاه اسب سواری رفتم و الان به راحتی اسب سواری می کنم.

کتی ده ساله می‌گوید:تقریباً از پارسال دوست دارم کارهایی را انجام بدهم که قبلاً اصلاً دوست نداشتم.

لینا نه ساله می‌گوید: الان من خیلی خوب روخوانی می‌کنم و به راحتی کتاب می‌خوانم چون من تصمیم گرفته ام رو‌خوانی خود را قوی کنم و در بالاترین سطح رو‌خوانی و روان‌خوانی کتاب بخوانم.

چراغ سبز

چراغ راهنمایی دارای سه رنگ قرمز، سبز و زرد است. وقتی شما تصمیم می‌گیرید کار جدیدی انجام دهید هیجان زده هستید و دوست دارید به سرعت از چراغ سبز عبور کنید. پدر و مادر ممکن است مانع شما شوند یا از شما بخواهند احتیاط کنید درست مثل چراغ قرمز وزرد شما باید صبور باشید پدر و مادر صلاح شما را بیش از هر کس دیگر می‌خواهند. بر فرض شما می خواهید موتور سواری کنید یا با دوستانتان به ورزشگاه یا سینما یا حتی به منزل همکلاسی تان بروید،هر کدام از این کارها برای شما جالب است اما پدر و مادرتان صلاح نمی‌دانند و از اصرار زیاد شما ممکن است کلافه شوند، داد و بیداد کنند و مانع شما شوند. اگر می خواهید رضایت آنها را بدست آورید باید اعتماد آنها را جلب کنید، مطمئن باشید زمانی که شما خواهان تغییر هستید سر انجام خانواده هم تغییر خواهد کرد.


نظرات کاربران

کاربر 7311329
۱۴۰۲/۰۷/۱۳

واقعا کتاب خیلی خوبی است به نظر من دخترها واقعا این کتابو بخونن من که از این کتاب خیلی استفاده خوبی داشتم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۷۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۹ صفحه

حجم

۶۷۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۹ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان