دانلود و خرید کتاب در چشمه سار نهج البلاغه اسماعیل منصوری‌ لاریجانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در چشمه سار نهج البلاغه اثر اسماعیل منصوری‌ لاریجانی

کتاب در چشمه سار نهج البلاغه

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب در چشمه سار نهج البلاغه

کتاب در چشمه سار نهج البلاغه اثری از اسماعیل منصوری لاریجانی است. این کتاب شرح و تفسیر نهج البلاغه، اثر امام علی (ع) است که شامل خطبه‌ها، نامه‌ها و سخنان کوتاه آن امام برای پیروانش است. 

نهج البلاغه که می‌توان آن را «راه شیوایی» یا «راه فصاحت» نامید، گزیده‌ای از خطبه‌ها، نامه‌ها و سخنان کوتاه منسوب به علی بن ابی‌طالب است که توسط سید رضی در قرن چهارم ه‍. ق گردآوری شده است.

درباره کتاب در چشمه سار نهج البلاغه

در چشمه سار نهج البلاغه، شرح و تفسیر اثر بزرگ حضرت علی (ع) است. این کتاب شامل خطبه‌های امام، نامه‌هایی که برای یاران و سردارانش می‌نوشت، و سخنان کوتاهی است که به او منسوب کرده‌اند. این اثر تا به حال به بسیاری از زبان‌ها مختلف در دنیا ترجمه شده است و در همین ایران نیز شرح و تفسیرهای زیادی بر آن نوشته‌اند. 

اسماعیل منصوری لاریجانی در این کتاب به شرح و تفسیر این اثر بلند مرتبه پرداخته است و با بیان نکات جالب آن، این کتاب را به زبان ساده تفسیر کرده است. اثری که برای تمام مخاطبان قابل استفاده است. 

کتاب در چشمه سار نهج البلاغه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به مطالعه کتب مذهبی و دوست‌داران و عاشقان امام علی (ع) را به خواندن کتاب در چشمه سار نهج البلاغه دعوت می‌کنیم. 

درباره اسماعیل منصوری لاریجانی

اسماعیل منصوری لاریجانی محقق و پژوهشگر اسلامی و نویسنده ایرانی در زمینه عرفان اسلامی، معارف دینی و دفاع مقدس، فروردین سال ۱۳۳۷ در شهرستان آمل متولد شد. 

او همزمان با تحصیل در علوم بیمارستانی به تحصیلات حوزوی پرداخت. او در سال  ۵۹ به عضویت بسیج و پس از آن به عضویت رسمی سپاه انقلاب اسلامی درآمد. دو سال پایانی جنگ میان ایران و عراق، در نقش بازرس ویژه سازمان بازرسی ویژه ستاد کل نیروهای مسلح در جبهه‌های غرب و جنوب حضور داشت و در سال ۱۳۸۴ در سپاه پاسداران، به عنوان رئیس بنیاد غرب‌شناسی ستاد مشترک سپاه پاسداران و معاون تحقیقات و اسناد دفاع مقدس منصوب شد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان