دانلود و خرید کتاب مدیریت استرس در ورزش یوسف معصومیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت استرس در ورزش اثر یوسف معصومیان

کتاب مدیریت استرس در ورزش

معرفی کتاب مدیریت استرس در ورزش

کتاب مدیریت استرس در ورزش نوشته یوسف معصومیان و محمد بابا رئیسی است. این کتاب به مهم‌ترین و اصلی‌ترین تئوری‌های مطرح در مورد نقش ورزش در کاهش استرس می‌پردازد. 

درباره کتاب مدیریت استرس در ورزش

اعتماد به نفس بالا و باور مثبت از خود نقش مهمی در غلبه بر استرس‌های شدید دارد. ورزش و فعالیت فیزیکی به طرق مختلف سبب افزایش اعتماد به نفس و تلقی مثبت از خود و به تبع آن افزایش توانایی فرد در غلبه بر عوامل استرس‌زا می‌گردد.

 مثلا شرکت در فعالیت‌های ورزش همگانی به فرد این احساس را می‌دهد که وی و دیگران دارند کاری را انجام می‌دهند که در نهایت همگی از آن سودمند خواهند شد و این اعتماد به نفس و تلقی مثبت از کار خود را افزایش می دهد، شرکت در فعالیت‌های اجتماعی و ورزش همگانی سبب جلب حمایت ها پذیرش اجتماعی فرد شده و حمایت روحی اجتماع و اطرافیان را از وی افزایش می‌دهند و این امر به سلامت روان و اعتماد به نفس کمک شایانی می‌کند. فعالیت فیزیکی سبب تناسب اندام و زیبایی ظاهر فرد شده و پذیرش وی را در اجتماع و توجه دیگران به وی را افزایش می‌دهد و از سویی توان فیزیکی وی را برای انجام کارهای سخت افزایش می‌دهد و همگی این مسائل وی را فردی مقبول جامعه، توانمند و مورد توجه می‌سازد که همگی در افزایش اعتماد به نفس موثرند.

خواندن کتاب مدیریت استرس در ورزش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ورزش پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۲۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۳ صفحه

حجم

۴۲۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۳ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان