دانلود و خرید کتاب گنج رنج محمد سیدآبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گنج رنج اثر محمد سیدآبادی

کتاب گنج رنج

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب گنج رنج

کتاب گنج رنج نوشته محمد سیدآبادی است. تا زمانی که دانسته‌ها در زندگی ما کاربردی نباشند و به اجرا در نیایند هیچ ارزشی نخواهند داشت و صرفاً در حد اطلاعات باقی خواهند ماند درست مانند این که شما در زیرزمین گنجی پنهان کرده باشید و هیچگاه به آن دست نزنید. این کتاب سعی دارد گنج پنهان شما را پیدا کند.

درباره کتاب گنج رنج

اختراعات و اکتشافات در هستی بوده‌اند، فقط انسانها به دللیل و شرایطی خاص به آنها دست پیدا می‌کنند؛ مثالا قانون جاذبه زمین بوده نه اینکه بعد از فهمیدن ما از آن قانون، زمین اجسام را به سمت خود جذب میکند و یا قاره آمریکا وجود داشته که ما آن را کشف کردیم. اما در عصر کنونی ظاهراً دیگر کسی وقت اینکه بخواهد به دنبال کشفی یا اختراعی باشد را ندارد. همه آنقدر درگیر جمع کردن ثروت و داشته‌های بیشتری هستند که دیگر وقتی نخواهند داشت حتی برای هنر (نقاشی، موسیقی و ...) که یکی از ملزومات خلقت و زندگی انسانهاست .

این نوع نگرش در زمان حال به تمسخر گرفته شده و کم‌کم به فراموشی سپرده می‌شود. اگر انسان‌ها به ارزش و اهمیت هنر در زندگی پی ببرند دیگر خود یا فرزندان خود را در کلاس‌های (روش‌های پولدارشدن یا چگونه ثروت خود را حفظ و افزایش دهیم یا چگونه بر استرس خود غلبه کنید و ...( ثبت نام نمی‌کنند. اصالا نیازی به اینگونه کلاسها نیست فقط کافی است اول حضور خدا را در زندگی دریابیم و بعداً جای هنر را در زندگی به صورت گسترده‌ای باز کنیم. 

کتاب گنج رنج به شما کمک می‌کند نگاهتان به جهان را تغییر دهید و زیبایی‌های بیشتری را ببینید.

خواندن کتاب گنج رنج را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۵۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۳۵۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان