دانلود و خرید کتاب قانون جذب مایکل لوسیر ترجمه سولماز موثق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قانون جذب اثر مایکل لوسیر

کتاب قانون جذب

معرفی کتاب قانون جذب

کتاب قانون جذب اثری از مایکل لوسیر با ترجمه سولماز موثق است. این کتاب با زبان ساده، قانون جذب را توضیح می‌دهد و می‌توانند آغازگر یا تکمیل کننده‌ای برای قدم گذاشتن در مسیر استفاده از این قانون و ایجاد تحولات عمیق در زندگی باشد.

درباره کتاب قانون جذب

قانون جذب، که در دنیای حال حاضر ما به عنوان یکی از بحث‌برانگیزترین قوانین شناخته می‌شود، بر باوری استوار است که می‌تواند تعیین کننده مسیر زندگی ما باشد: ما به کمک قدرت افکارمان می‌توانیم رخدادهای مثبت و منفی را در زندگی خود ایجاد کنیم. در حقیقت افکار ما دارای نیرو و انرژی هستند. افکار مثبت انرژی مثبت را به سمت خود جذب می‌کنند و رخدادهای عالی را رقم می‌زنند و افکار منفی نیز به همین ترتیب، انرژی منفی را به سمت خود جذب کرده و مسائلی را سبب می‌شوند که برای ما ناخوشایند هستند.

حالا مایکل لوسیر در این کتاب، بعد از اینکه توضیحی درباره قانون جذب ارائه کرد، به ما کمک می‌کند تا قدرت فکر را خود بشناسیم. او به ما کمک می‌کند تا توانایی تغییر در زندگیمان را به دست آوریم و کمکمان می‌کند که در مسیر رسیدن به اهداف و آرزوهای خود گام برداریم. او مثبت اندیشی را به تمام مخاطبان این کتاب می‌آموزد. به این ترتیب می‌توانیم انرژی‌های مثبت را به سمت خود جذب کرده و چیزهایی را که از صمیم قلب می‌خواهیم و لایقش هستیم، به دست بیاوریم.

کتاب قانون جذب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

قانون جذب اثری کاربردی برای تمام کسانی است که به دنبال روشی مطمئن و اثبات شده برای ایجاد تغییرات در زندگی خود هستند.

درباره مایکل لوسیر

مایکل لوسیر، نویسنده، مربی و سخنران در حوزه موفقیت و خودیاری، ۲۲ ژانویه ۱۹۶۲ در کانادا به دنیا آمد. او عمده شهرتش را مدیون نوشتن کتاب قانون جذب است. کتابی که با زبان ساده و بر اساس آموخته‌هایش در حوزه ان‌ال‌پی (برنامه‌ریزی عصبی – کلامی) نوشته شده است.

در حال حاضر مایکل لوسیر به عنوان یکی از اعضای هیئت علمی مرکز آموشی قانون جذب فعالیت می‌کند و به تربیت مربیان قانون جذب می‌پردازد. در سایت www.michaellosier.com می‌توانید فعالیت‌ها و کارهای او را دنبال کنید. 

بخشی از کتاب قانون جذب

کلمه حس، اغلب برای توصیف یک روحیه یا احساسی که از کسی یا چیزی به شما دست می‌دهد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، وقتی دور و بر یک فرد خاص هستید، ممکن است حس خوبی به شما دست دهد. یا ممکن است وقتی در منطقه خاصی از شهر یا محله‌تان قدم می‌زنید، حس بدی داشته باشید. در همه این موارد، از کلمه حس برای توصیف روحیه یا احساسی که تجربه می‌کنید، استفاده می‌شود. خلاصه اینکه، حس همان روحیه یا احساس است.

کلمه حس از واژه طولانی‌تر حس‌وحال گرفته شده است (که افراد اغلب از آن استفاده نمی‌کنند). در دنیای حس‌وحال‌ها، فقط دو نوع حس‌وحال وجود دارد، مثبت (+) و منفی (-). هر خلق و خو یا احساسی باعث می‌شود شما حس‌وحالی از خود بروز دهید که یا مثبت است یا منفی. اگر به یک فرهنگ لغت مراجعه کنید و هر کلمه‌ای را انتخاب کنید که برای توصیف یک احساس بیان می‌شود، می‌توانید آن را در یکی از این دو گروه (مثبت یا منفی) قرار دهید. هر کلمه، احساسی را توصیف می‌کند که حس‌وحالی مثبت یا منفی را به‌وجود می‌آورد.

هر یک از ما، حس‌وحالی مثبت یا منفی از خود بروز می‌دهیم. در واقع، ما همیشه در حال ابراز حس‌وحال‌مان هستیم. به جملات «او حس خوبی به آدم می‌دهد»، یا «این محله، حسی منفی به من منتقل می‌کند» فکر کنید.

هر لحظه‌ای، دارای احساس‌وحال و هوای خودش است. همین حالا، حال و هوای شما یا احساسی که تجربه می‌کنید باعث می‌شود که یک حس‌وحال منفی یا مثبت از خود ابراز نمایید.

اینجاست که قانون جذب وارد میدان می‌شود. قانون جذب (انرژی جهانی پیرامون شما که از علم فیزیک پیروی می‌کند) به حس‌وحالی که از خود ابراز می‌کنید، واکنش نشان می‌دهد و همین الان، یعنی درست در همین لحظه، با معطوف کردن مقدار بیشتری از همان حس‌وحال به سوی شما، چه مثبت و چه منفی، خود را با روحیات شما جفت و جور می‌کند.

مثلاً وقتی کسی صبح روز دوشنبه با حس کج‌خلقی و دلخوری از خواب بیدار می‌شود، حس‌وحالی منفی از خود بروز می‌دهد و همینطور که این حس‌وحال منفی را به بیرون منتقل می‌کند، قانون جذب به او پاسخ می‌دهد و حس‌وحال منفی بیشتری را مطابق با حال و هوایش به سمت او می‌فرستد. (قانون جذب همیشه با حس‌وحال شما مطابقت دارد، چه مثبت چه منفی.)

بنابراین، وقتی این شخص از رختخواب خارج می‌شود، انگشت پایش به پایهٔ میز برخورد می‌کند، نان شیرمالش را می‌سوزاند، در ترافیک گیر می‌افتد، مشتری‌اش قرارش را به‌هم می‌زند و بعد، او به خود می‌گوید «امروز باید در رختخوابم می‌ماندم!»

یا مثلاً در مورد فروشنده‌ای که حسابی از فروش خوبی که داشته هیجان‌زده است و به همین خاطر حس‌وحالی مثبت ابراز می‌کند. اندکی پس از آن، یک فروش عالی دیگر نصیبش می‌شود و به خودش می‌گوید «امروز رو شانسم!»

در هر دوی این مثال‌ها، قانون جذب در حال کار است، آنچه باید اتفاق بیفتد را آشکار می‌سازد و همه چیز را طوری هماهنگ می‌کند تا آن اتفاق رخ دهد، خواه مثبت باشد یا منفی.

قانون جذب با معطوف نمودن مقدار زیادی از هر حس‌وحالی که به طرف خود ابراز می‌کنید، پاسخ‌تان را می‌دهد؛ خواه این حس‌وحال مثبت باشد، خواه منفی. این قانون به‌سادگی به حس‌وحال شما واکنش نشان می‌دهد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه