دانلود و خرید کتاب ارتقاء سلامت با میوه های قرآنی کثرت غیبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارتقاء سلامت با میوه های قرآنی اثر کثرت غیبی

کتاب ارتقاء سلامت با میوه های قرآنی

نویسنده:کثرت غیبی
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ارتقاء سلامت با میوه های قرآنی

کتاب ارتقاء سلامت با میوه های قرآنی نوشته کثرت غیبی است. این کتاب در مورد ارتقا سلامت با میوه‌های قرآنی از جمله خرما، انگور، انار، انجیر وزیتون، با استفاده از آیات قرآن کریم و روایات و دانش پزشکی است.

درباره کتاب ارتقاء سلامت با میوه های قرآنی

قرآن کریم کتاب آسمانی ما مسلمانان است که از سوی خدا توسط جبرییل بر خاتم انبیاء حضرت محمد (صلی علی علیه و آله وسلم) برای راهنمایی بشر نازل شده است. باآن‌که قرآن کتاب هدایت است و امر هدایت مربوط به روح است، ولی به سبب دوبعدی بودن زندگی بشر، این کتاب الهی دارای برخی اشارات علمی ارزشمند برا ی ارتقاء سلامت جسم نیز هست و چون میوه‌ها از جایگاه ممتازی برای بهبود سلامت انسان برخوردار هستند، خداوند مهربان از آن‌ها در این کتاب شریف به خوبی یاد‌کرده است، تا انسان برای ارتقاء سلامت خود ازآن‌ها به نحو احسن استفاده نماید و تندرستی خود را با میوه‌ها و عناصر مختلفی که در این میوه‌ها وجود دارد بالا ببرد. میوه‌ها که در این کتاب از آن‌ها یادشده است، خرما، انگور، انار، زیتون و انجیر است. هدف اصلی کتاب آگاهی از فواید این میوه‌های سودمند و استفاده احسن از آن‌ها و بالا بردن سطح سلامت و شکرگزاری از خداوند رحمان به خاطر این همه نعمت‌های گوناگون و مفید است. ازآنجایی‌که این میوه‌ها از زمان‌ها پیش بر روی زمین بوده‌اند، دانشمندان و پژوهشگران زیادی تحقیقات بسیار گسترده بر روی آنها انجام داده‌اند.

خداوند را به خاطر نعمت‌های رنگارنگ و فراوانش سپاس می‌گوییم چون قرآن کتاب آسمانی و از معجزات پیامبر اکرم (ص) است که تمامی مطالب علمی آن از سوی محققان با انجام تحقیقات و پژوهش‌های متعدد به اثبات رسیده است.

خواندن کتاب ارتقاء سلامت با میوه های قرآنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند همیشه سلامت باشند پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۲۱۱۹۰۳۲
۱۴۰۰/۰۱/۰۴

عالیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان