دانلود و خرید کتاب لبخند زیبا پوریا معصومی نجارکلائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لبخند زیبا اثر پوریا معصومی نجارکلائی

کتاب لبخند زیبا

معرفی کتاب لبخند زیبا

کتاب لبخند زیبا نوشتهٔ پوریا معصومی در انتشارات موسسه آموزشی تالیفی ارشدان چاپ شده است. لبخند زیبا یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های هر شخصی است. این کتاب به موضوع بهداشت دهان و دندان و عواملی که سلامتی و زیبایی دندان‌ها را تهدید می‌کند می‌پردازد.

درباره کتاب لبخند زیبا

عادات بهداشتی ضعیف می‌تواند دندان‌ها را از بین ببرد. اکثر مردم از دندان‌های خود به‌درستی مراقبت نمی‌کنند. اما حتی درصورت مراقبت نیز ممکن است مشکلاتی برای دندان به‌وجود آید، به همین خاطر بهترین راه جلوگیری از پوسیدگی دندان، چکاپ‌های منظم نزد دندان‌پزشک است. کتاب لبخند زیبا به شما کمک می‌کند تا بهتر و بیشتر به سلامتی دندان‌هایتان بپردازید.

کتاب لبخند زیبا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به همهٔ افرادی که به سلامت و زیبایی دندان‌های خود اهمیت می‌دهند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب لبخند زیبا

«نگه داشتن دندانهایتان به بهترین شکل نیاز به بازدید منظم دندانپزشک دارد با این حال بهداشت دهان و دندان خوب در خانه شروع می شود و برای این هدف مسواک زدن دندان ها راه مناسب برای حفظ لثه ها و دندان های سالم است مهمی که اکثر ما در اجرای آن اشتباهاتی داریم ؛حفظ بهداشت دهان و دندان نقش بسیار مهمی در سلامت جسم دارند.

حفظ بهداشت دهان و دندان و لثه ها، ضروری است؛ چون بدون مسواک زدن و نخ دندان کشیدن منظم، دندان ها ممکن است دچار فساد و لثه ها دچار بیماری شوند. شست و شوی دندان ها، علاوه بر افزودن بر زیبایی و سلامت دندان و در نتیجه نحوه بهتر تکلم، برای سلامت دهان و بدن نیز ضروری است. امروزه توجه به بهداشت دندان ها در بسیاری از کشورهای جهان، سبب کاهش شیوع فساد دندان نسبت به چند دهه قبل شده است؛ از این رو لازم است به موضوع بهداشت دهان و دندان توجه بیشتری شود.

درد دندان یکی از شایع ترین علائم در دندان پزشکی است ازاین رو از جمله موضوعاتی است، که همواره مورد توجه قرا گرفته است. درد دندان معمولا هنگامی رخ میدهد که یک تغییر محیطی بوجود آمده باشد و موجب آسیب به بافت های حساس شده باشد. تحقیقات نشان میدهد که حدود 90% از بیمارانی که برای درمان درد دندان به مطب مراجعه می کنند دارای درد هایی با منشا دندانی می باشند. بنابراین وظیفه دندانپزشک است که با تشخیص صحیح و طرح درمان مناسب به رفع درد بیماران اقدام نماید باید تفاوت درد های دندانی را از درد هایغیر دندانی در نظر داشت زیرا در بعضی موارد شکایت بیماران از دندان درد علت غیر دندانی دارد، دندانپزشک باید به این نکته توجه کند در غیر این صورت براساس یک تشخیص اشتباه اقدام به یک درمان غلط خواهد کرد و نتیجه آن شکایت بیمار است ، یعنی درد همچنان باقی خواهد ماند.

 سال های اولیه قرن بیستم بهترین روش جهت درمان درد دندان هایی که نیاز به معالجه داشتند کشیدن آن بود و بی تردید مشکلات فراوانی متعاقب آن گریبانگیر بیماران می گردید. بدیهی است حذف یا کاهش درد باید از طریق شناخت و آگاهی ا منشا و مکانیزم آن باشد،از جمله راهکارهایی که امروزه برای کاهش درد و درمان درد دندان در نظر گرفته شده است پر کرد دندان و عصب کشی دندان می باشد،که باتوجه به حجم پوسیدگی و رسیدن آن به ریشه دندان دندانپزشک ، نوع درمان را برای دندان شما در نظر میگیرد.

درد دندان میتواند در اثر مشکلی که مربوط به دندان نیست شروع شود تعدادی از بیماران در اثر درد های ناشی از قسمت های دیگر بدن دچار درد دندانی شوند.»

نظرات کاربران

omidY
۱۴۰۳/۰۱/۱۰

به درد دندانپزشکان نمیخوره.برای اشخاص عادی خوبه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۱۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۵ صفحه

حجم

۷۱۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۵ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان