دانلود و خرید کتاب مبانی کامپیوتر و برنامه سازی با رویکرد الگوریتم و فلوچارت، پیاده‌سازی شده با پایتون رمضان عباس نژادورزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبانی کامپیوتر و برنامه سازی با رویکرد الگوریتم و فلوچارت، پیاده‌سازی شده با پایتون اثر رمضان عباس نژادورزی

کتاب مبانی کامپیوتر و برنامه سازی با رویکرد الگوریتم و فلوچارت، پیاده‌سازی شده با پایتون

معرفی کتاب مبانی کامپیوتر و برنامه سازی با رویکرد الگوریتم و فلوچارت، پیاده‌سازی شده با پایتون

کتاب مبانی کامپیوتر و برنامه سازی با رویکرد الگوریتم و فلوچارت، پیاده‌سازی شده با پایتون نوشته رمضان عباس نژادورزی و علی جهانیان بهنمیری و نسرین شعیبی است. کتاب مبانی کامپیوتر و برنامه سازی با رویکرد الگوریتم و فلوچارت، پیاده‌سازی شده با پایتون یکی از کتاب‌های برنامه‌نویسی است که انتشارات فناوری نوین منتشر کرده است.

درباره کتاب مبانی کامپیوتر و برنامه سازی با رویکرد الگوریتم و فلوچارت، پیاده‌سازی شده با پایتون

امروزه بیش‌تر مسائلی که با آن روبه رو هستیم توسط رایانه‌ها قابل‌حل هستند. سؤالی که مطرح می‌شود این است که چگونه رایانه می‌تواند این مسائل را حل کند؟ در پاسخ باید گفت که رایانه به روش گام‌به‌گام حل مسئله که به آن الگوریتم گفته می‌شود، این مسائل را حل می‌کند. معمولاً برای حل مشکلات به دنبال ساده‌ترین و سریع‌ترین راه‌حل‌ها هستیم. سال‌ها است که علم با یافتن پاسخ سؤالات خود و استفاده از آن‌ها در پیشامدهایی که الگوی تکراری دارند، اهداف خود را پیش می‌برد و سریع‌تر از انتظار ما رازهای طبیعت را از دل آن بیرون می کشد. یکی از کلمات کلیدی تعریف مفهوم الگوریتم، «حل مسئله» است. الگوریتم، یکی از روش‌های رسیدن به جواب سؤال‌های ما و حل چالش‌های روزمره‌ی زندگی است. عملیات به‌ظاهر ساده‌ای همچون ضرب دو عدد تا چالش‌های تخصصی‌تر مانند پیش‌بینی وضع هوا در روزهای آینده، همه مبتنی بر الگوریتم‌ها هستند و همواره می‌کوشیم، الگوریتم‌هایی با دقت یا کارایی بیش تر برای آن ها ارائه دهیم. هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، پردازش تصویر، داده کاوی، پیش بینی وضع هوا و پیش‌بینی افت‌وخیز بازارهای مالی، مثال‌های دیگری از کاربرد الگوریتم‌ها است که امروزه بیش‌ازپیش موردتوجه قرارگرفته‌اند.

کتاب مبانی کامپیوتر و برنامه سازی با رویکرد الگوریتم و فلوچارت، پیاده‌سازی شده با پایتون اکثر مفاهیم موردنیاز برای ورود به دنیای برنامه‌نویسی را بیان کرده است. ترتیب مثال‌ها به‌گونه‌ای است که از ساده‌ترین مثال شروع کرده و هرچه جلوتر می‌رود مفاهیم کاربردی‌تر را در قالب مثال‌های سخت‌تر بیان می‌کند.

خواندن کتاب مبانی کامپیوتر و برنامه سازی با رویکرد الگوریتم و فلوچارت، پیاده‌سازی شده با پایتون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی و دانشجویان کامپیوتر پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب مبانی کامپیوتر و برنامه سازی با رویکرد الگوریتم و فلوچارت، پیاده‌سازی شده با پایتون

الگوریتم یکی از روش‌های حل مسئله از طریق ریاضی و منطق است. این روش اولین بار توسط خوارزمی مورداستفاده قرار گرفت. در حال حاضر اساس اجرای بسیاری از برنامه‌های کامپیوتری روش خوارزمی است. نام الگوریتم نیز به احترام دانشمند شهیر ایرانی از کلمه‌ی الخوارزمی گرفته‌شده است..

اگر بخواهیم معنی الگوریتم را در زمینه ریاضیات و علوم رایانه بررسی کنیم، می‌توان گفت الگوریتم‌ها مجموعه فرایندهایی هستند که به کمک آن‌ها می‌توان بسیاری از مسائل برنامه‌نویسی را به‌راحتی حل کرد. به‌عنوان‌مثال، الگوریتم یک موتور جستجو را در نظر بگیرید. الگوریتم موتور جستجو گوگل به‌طور ساده این‌گونه است که عبارت تایپ‌شده شما را دریافت کرده و آن را در پایگاه داده‌های خود جست وجو می‌کند. سپس صفحات وب مربوطه را پیداکرده و به شما نشان می دهد. این روند کلی از ایجاد سؤال تا رسیدن به پاسخ یک الگوریتم محسوب می‌شود. استفاده از الگوریتم‌ها در کاهش هزینه‌های مالی و زمانی یک پروژه اهمیت زیادی دارد. الگوریتم‌ها با انجام سلسله اقدامات مشخصی و در ازای گرفتن ورودی تعریف‌شده، نتیجه‌ای مطابق انتظار به ما خواهند داد.


نظریه گراف و کاربردهای آن
نازلی بشارتی
ساختمان داده در C++
جان .ر هوبارت
یادگیری ماشین
محمود البرزی
پیاده سازی پروژه های برنامه نویسی با پایتون
رمضان عباس نژادورزی
مسئله‌ی مسیریابی وسایل نقلیه (تئوری و کاربردها)
محمد نادعلیزاده چاری
حل مسائل پایتون (حل ۱۰۰۰ برنامه - مرجع کامل)
رمضان عباس نژادورزی
آمار و احتمال برای مهندسی و علوم
غلامحسین یاری
پایتون برای برنامه نویسان
سیامک وطنی
یادگیری ماشین با R
آبهیجیت قاتاک
طراحی رابط کاربری با PyQt در پایتون
رمضان عباس نژادورزی
مبانی کامپیوتر و برنامه سازی با رویکرد الگوریتم و فلوچارت
جواد وحیدی
آموزش الگوریتم و فلوچارت به زبان ساده
رمضان عباس نژادورزی
مبانی کامپیوتر و برنامه سازی با رویکرد الگوریتم و فلوچارت، پیاده سازی شده با ++C
رمضان عباس نژادورزی
واژه نامه علم داده ها
امیره نیکخواه
مرجع کامل برنامه‌نویسی پایتون
جواد وحیدی
آموزش نرم‌ افزار هوش تجاری Power BI
ایمان اشکاوندراد
برنامه سازی پیشرفته
احمد فراهی
علم داده
جان. دی کلهر
راهنمای جامع زبان برنامه نویسی DAX
آلبرتو فراری
مهندسی نرم افزار
راجر اس. پرسمن

نظرات کاربران

m_kh
۱۴۰۱/۱۱/۱۳

کتاب به عنوان شروعی برای برنامه نویسی و آشنایی با اصول و مبانی برنامه نویسی کتاب خوبی است. در ابتدا کتاب به ماهیت برنامه سازی می پردازد و به مفهوم الگوریتم و فلوچارت اشاره می کند. فصل اول آشنایی با عملگرها است

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۵۵,۵۰۰
۳۸,۸۵۰
۳۰%
تومان