دانلود و خرید کتاب رفتار مصرف کننده بین المللی جوشکون شاملی ترجمه کامبیز حیدرزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رفتار مصرف کننده بین المللی اثر جوشکون شاملی

کتاب رفتار مصرف کننده بین المللی

معرفی کتاب رفتار مصرف کننده بین المللی

کتاب رفتار مصرف کننده بین المللی نوشته جوشکون شاملی است که با ترجمه کامبیز حیدرزاده و نیما شجاعی منتشر شده است. کتاب رفتار مصرف کننده بین المللی به شما کمک می‌کند درک بهتری از مشتری جهانی داشته باشید.

درباره کتاب رفتار مصرف کننده بین المللی

این کتاب نتیجه ۲۵ سال تجربه‌ دانشگاهی نویسنده است. فصل اول این کتاب این ایده را بسط می‌دهد که بازاریابی بین‌المللی بدون درک رفتار مصرف‌کننده‌ بین‌المللی راه به جایی نخواهد برد. فصل دوم به بررسی مزیت رقابتی در بازارهای بین‌المللی می‌پردازد. فصل سوم به تحلیل فرهنگ و مشخصات آن و تأثیرش بر رفتار مصرف‌کننده می‌پردازد. فصل چهارم این تحلیل را ادامه می‌دهد و بیان می‌کند که فرهنگ با تأثیر بر رفتار، ارزش‌های فرد را مشخص می‌کند. فصل پنجم تحلیل‌های مختلف فرهنگ را بر اساس دسته‌بندی تاریخی آن بررسی می‌کند. فصل ششم مدل کاملی از رفتار مصرف‌کننده‌ بین‌المللی ارائه می‌کند. فصل هفتم طبقه‌ اجتماعی را به عنوان یک عامل مهم مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده معرفی می‌کند. فصل هشتم به بررسی سرایت اجتماعی مصرف‌کنندگان جهانی در فرهنگ‌های مختلف می‌پردازد. فصل نهم انتشار نوآوری را در ارتباط با فرهنگ و رفتار مصرف‌کننده بررسی می‌کند. فصل دهم به بررسی برخی مفاهیم جدیدتر کشور خاستگاه تولید (مبدأ)، کشور تولید و کشور مونتاژ در تأثیر بر رفتار مصرف‌کننده می‌پردازد. فصل یازده به بررسی مبحث بسیار مهم بخش‌بندی بازار در ارتباط با رفتارهای مصرف‌کننده می‌پردازد. فصل دوازده رابطه درگیری ذهنی با تصمیمات خرید مصرف‌کننده را بررسی می‌کند. فصل سیزدهم به بررسی مفهوم بحرانی چگونگی یادگیری مصرف‌کنندگان در فرهنگ‌های مختلف می‌پردازد. فصل چهاردهم تحلیل می‌کند که محصولات تجملی در بخش‌های مختلف جهان چگونه باید بازاریابی شوند. فصل پانزدهم گسترش هدیه دادن بین‌المللی در سرتاسر جهان را بررسی می‌کند و بالاخره، فصل شانزدهم تلاش می‌کند که راهبردهای عمومی بازاریابی بین‌المللی را طرح‌ریزی کند و دستور کار خلاصه‌ای را برای طرح‌های پژوهشی آینده بیان می‌کند.

خواندن کتاب رفتار مصرف کننده بین المللی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار بین‌المللی پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب رفتار مصرف کننده بین المللی

اصولاً اثرات فوری جهانی‌سازی چیست؟

ظهور و تسریع جهانی‌سازی لااقل پنج تأثیر مهم دارد که اکنون به واقعیت پیوسته است. اینها در نمای(۱.۲) ارائه شده‌اند. شرح مختصری در زیر می‌آید:

افزایش بهره‌وری : جریان فناوری، به طور خاص، به کشورهای مختلف این امکان را داده است که نه تنها جزئیات برخی فناوری‌ها را یاد بگیرند، بلکه آنها را سازگار کرده و بهبود دهند. در نتیجه، بهره‌وری بسیاری از کشورها و شرکت‌ها بهبود یافته است. کشورهای صنعتی شده‌ی جدید (صنعتی نوظهور) ، از قبیل چهار ببر آسیا، بسیار ثروتمند شده‌اند. به‌طور همزمان، محصولات زیادی که در گذشته تولید نمی‌شد، در دسترس قرار گرفته و کیفیت معمول زندگی در بسیاری از کشور‌ها را بهتر کرده است.

بهبود رفاه اقتصادی : مفهوم دیگری که ارتباط بسیار نزدیکی با بهره‌وری دارد، این است که مردم کشورهای مختلف به خاطر بهبود شرایط اقتصادی، بهبود عمده‌ای را در کیفیت زندگی خود تجربه کرده‌اند. درآمد مردم افزایش یافته و کالاها و خدمات بیشتری در دسترس آنها قرار گرفته است که می‌توانند از میان آنها انتخاب کنند.

بازارهای دست نخوردهی نوظهور : به تدریج که محصولات و خدمات جدید در دسترس قرار می‌گیرند، در برخی مناطق برای بعضی محصولات و خدمات، بازارهای جاویژه بروز کرده‌اند. این بازارها محصولات و خدماتی را توسعه می‌دهند که قبلاً هرگز وجود نداشته‌اند و تمایلی قوی را برای خرید آنها ایجاد می‌کنند.

بهبود تدارکات : با تسریع تدریجی جهانیسازی، تقاضا برای بسیاری از محصولات افزایش می‌یابد، توزیع و فعالیت‌های مرتبط با ارسال اهمیت زیادی پیدا می‌کند. بنا به تعریف، سیستم‌های تدارکاتی جهانی شده ظاهر می‌شوند و کارکردهای مرتبط با توزیع را بهتر از گذشته به انجام می‌رسانند. لازم به تکرار است که این تأثیرات و تأثیرات دیگر همچنان ادامه دارند، هر چند که برای تمام مصرف‌کنندگان در تمام نقاط دنیا به صورت یکسانی بروز نمی‌کنند.

تجارت خارجی جمهوری اسلامی ایران
اکبر صادقی
ترجمه و تلخیص ارولوژی کمپل ۲۰۱۶؛ جلد ۸
عباس والی
مرد لاابالی بادکنک قرمزم را سوراخ می‌کند
علیرضا اجلی
رساله اپرا
معین کمالی
قهرمان فروتن
ماریو بارگاس یوسا
باز هم تو
صدف مرزبان
اکبرانه های عرفانی
محمد صحتی سردرودی
بهداشت روانی با نگرش به منابع اسلامی (ترکی) İslami Kaynaklar Işığında Ruhsal Hijyen
کنعان چامورچو
همین یک نفر
رعنا زراعت‌گر
به افکارت قدرت بیان بده
لیلا حاتمی
جنگ نرم جنگ اراده ها
محمدرضا انگوتی گلنگدری
نظریه اصل همکاری در زبان تبلیغات
فروغ کاظمی
ماهی گیری در آسفالت
جواد مرزدارانی
از اخلاق حرفه ای دانش کاران تا اخلاق اطلاعاتی
سعید رضایی شریف آبادی
سال آینده همین موقع
جوئل اوستین
دنیا، سلام؛ حیوانات جنگل های بارانی
جیل مک دونالد
فانوس دریای عشق
فاطمه نبی
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتقورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
زندگی‌نامه استیو جابز
والتر آیزاکسن
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
برنامه‌ریزی هفتگی
دارن هاردی
کار عمیق
ناهید ملکی
اثر مرکب
دارن هاردی
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
کفش باز
فیل نایت
هنر ظریف بیخیالی
مارک منسون
عادت‌های اتمی
هادی بهمنی
پدر پولدار، پدر بی‌پول
شارون لیچر
۷ قدم تا عادت های موفق (خلاصه کتاب)
برایان تریسی
باشگاه ۵ صبحی ها (خلاصه کتاب)
رابین شارما
فرمول برنامه‌ریزی؛ راهنمایی برای ایجاد فهرست‌های کاری
دیمون زاهاریادس
آموزش تحلیل بازار سرمایه
فرشاد چهاردولی
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۰۵ صفحه

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۰۵ صفحه

قیمت:
۱۰۴,۰۰۰
تومان