دانلود و خرید کتاب روان شناسی تبلیغات، بازاریابی و فروش فرهام
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روان شناسی تبلیغات، بازاریابی و فروش اثر فرهام

کتاب روان شناسی تبلیغات، بازاریابی و فروش

نویسنده:فرهام
انتشارات:بوستان مهر
امتیاز:
۳.۷از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب روان شناسی تبلیغات، بازاریابی و فروش

معرفی کتاب

کتاب روان شناسی تبلیغات بازاریابی و فروش نوشته فرهام است. کتاب روان شناسی تبلیغات، بازاریابی و فروش از جمله کتاب‌های انگیزشی و خودیار در زمینه کسب و کار است که مورد استقبال قرار گرفت و در عرض کمتر از یک سال چندین نوبت به چاپ رسید.

درباره کتاب روان شناسی تبلیغات، بازاریابی و فروش

کتاب روان شناسی تبلیغات، بازاریابی و فروش وعده نمی‌دهد که با خواندن آن تمام مشکلات مالی شما حل شود و یا به یکباره انسان نوآور و ثروتمندی شوید، اما به شما کمک خواهد کرد تا انرژی درونی خود را برای کسب و کار آزاد کنید و با کسب دانش بیشتر، شیوه کار و طرز فکر خود را تغییر دهید؛ زیرا خواندن کتاب‌های موثر می‌تواند ما را از اشتباه‌های بسیار برحذر دارد و از ضرر مالی نیز جلوگیری کند. 

در دنیای تجارت این سوال مطرح است که چرا بعضی از کالاها و خدمات از اعتبار و فروش بالایی برخوردارند و با گذشت سال‌ها همچنان در نظر مردم با ارزش هستند؟ و چرا بسیاری از کالاها و خدمات با تبلیغات و بازاریابی وسیع و پرهزینه، از گردونه رقابت خارج می‌شوند و مردم آن‌ها را فراموش کرده و اهمیت چندانی برای آن‌ها قایل نمی‌شوند و حتی بعضی از این کالاها و خدمات که قیمت مناسبی هم دارند، به فروش بالایی نمی‌رسند. به‌راستی علت مهم آن چیست؟ هدف از نوشتن این کتاب، پاسخ گویی به همین مسئله است.

این کتاب با بیان نکات مهم، شما را در پیمودن مسیر دشوار و پر پیچ و خم کسب و کار یاری خواهد داد و موجب افزایش تجربه و دانش شما و همچنین ارائهٔ خدمات بهتر به مشتری و رسیدن به بهره‌وری بیشتر و تأثیر گذاری بهتر بر مخاطب در عرصهٔ کسب و کار خواهد شد.

کسب دانش و مهارت به افراد کمک می‌کند که عملکرد بهتری داشته باشند تا بتوانند با اعمال سیاست‌های درست و راه‌گشا از رقبای خود نیز پیشی بگیرند و از همه مهم‌تر، به خوبی از وقت، سرمایه و عمر ارزشمند خود استفاده کنند و با کسب تجربهٔ بیشتر و عملکرد بهتر، از اشتباهات بسیار و شکست‌ها و ضررهای احتمالی در آینده در امان بمانند.

خواندن کتاب روان شناسی تبلیغات، بازاریابی و فروش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب راب ه تمام فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب روان شناسی تبلیغات، بازاریابی و فروش

کسب قدرت اقتصادی به حمایت از تولید و ایجاد فضای امن کسب و کار و تصویب قوانین درست و اجرای صحیح آن وابسته است. این امر به افزایش تولید و رونق خرید و فروش در بازار کمک خواهد کرد. اگر شرایط مطلوب برای تولید فراهم گردد و فضای کسب و کار بهبود یابد، آنگاه محصولات با کیفیت بهتر و تنوع بیشتری تولید و عرضه می‌شوند و میزان خرید و فروش آن محصولات نیز در بازار افزایش خواهد یافت.

افزایش تولید و معاملات تجاری در بازار، نشان از قدرت و امنیت اقتصادی یک کشور است و همچنین میزان درآمد بالای مردم آن کشور را نشان می‌دهد. اگر بر ثروت و درآمد عمومی افزوده شود، بر میزان خرید و فروش محصولات در بازار و حجم تولید اثر مثبت می‌گذارد.

گسترش ثروت میان عموم مردم باعث می‌شود که سرمایه‌گذاری بهتری در بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، خدماتی و فرهنگی انجام گیرد؛ زیرا میزان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی یک کشور به رشد اقتصادی روز افزون و افزایش درآمد اقشار مختلف آن و همچنین، توسعهٔ فرهنگی و اجتماعی مردم آن جامعه وابسته است.

در کشوری که میزان تولید محصول و عرضه و تقاضای آن کاهش یابد و نتواند نسبت به جمعیت رو به رشد خود ایجاد اشتغال کند و نیروی متخصص، متعهد، کارآمد و خلاق تربیت کند و آن‌ها را ساماندهی و مدیریت کرده و نتواند امنیت شغلی، اقتصادی، اجتماعی و امکانات خوب زندگی آن‌ها را تأمین کند، هیچ‌گاه به رشد و شکوفایی اقتصادی نمی‌رسد و همیشه تحت‌تأثیر اقتصاد و فرهنگ ابرقدرت‌ها قرار گرفته و به کشورهای صنعتی و پیشرفته دنیا وابسته خواهد بود.

هنگامی که ثروت‌های عمومی بیشتر صرف هزینه‌ها شود و مصرف‌گرایی افزایش یابد، اولویت‌ها در توسعه زندگی فردی و اجتماعی مردم شناسایی نشود و برای آن سرمایه گذاری هدفمندی انجام نگیرد و شرایط لازم برای گسترش علم و فناوری و افزایش تولید محصولات صنعتی، فرهنگی و ارائه خدمات عالی فراهم نشود، آنگاه باید رؤیای رونق اقتصادی و تأثیرگذاری بر اقتصاد و فرهنگ جهانی را به فراموشی سپرد.

اگر سرمایه گذاری مناسبی در بخش تولید ملی انجام گیرد، قیمت‌ها متعادل و میزان خرید و فروش محصولات رونق می‌یابد و فضای کسب و کار از امنیت بهتری برخوردار می‌شود. وقتی کشوری از اقتصاد سالم و پویا برخوردار باشد، آنگاه امنیت اجتماعی، آرامش و آسایش و رفاه عمومی گسترش می‌یابد؛ بنابراین، مردم آن جامعه به سلامت ذهنی و روانی خواهند رسید و اضطراب و نگرانی و حرص و طمع و زیاده‌خواهی کاهش می‌یابد، همچنین احتکار، گران فروشی و کم فروشی نیز کمتر شده و قیمت‌ها در تمام سطوح متعادل و کیفیت محصولات نیز رو به بهبودی می‌رود. 

نظرات کاربران

دی ۱۴۰۰ y
۱۴۰۰/۰۲/۰۱

یکی از کتاب های تاثیر گذار در رابطه با کسب و کار و تولید و فروش . توصیه می کنم بخونید تا نظرتون نسبت به فروشندگی و تبلیغات عوض خواهد شد. مخصوصا قسمت نوآوری و راز موفقیت شرکت اپل و

- بیشتر
کاربر ۲۵۹۳۳۰۸
۱۴۰۰/۰۲/۰۲

عالی و خیلی دلنشین توصیه می کنم بخونید. و به همه معرفی کنید. فصل استیو جابز جالب بود راهکارهای خوبی برا تولید و فروش محصولات ارائه داده

کتاب من
۱۴۰۰/۰۷/۲۵

نوع متن عالی و خیلی دلنشین مخصوصا فصل دوم و سوم نظر من را نسبت به کسب و کار تغییر داد می خواستم جایی سرمایه گذاری کنم و به خاطر این کتاب درک و فهم بهتری پیدا کردم که هر

- بیشتر
m.r.t
۱۴۰۱/۰۲/۲۳

چقدر دلنشین و جذاب و البته تاثیر گذار توصیه می کنم بخونید نسبت به نمونه های خارجی هم بهتر بود با اینکه نویسنده ایرانی است . نظر ادم را نسبت به کسب و کار تغییر میدهد.

کاربر 1305418
۱۴۰۲/۰۲/۲۲

برای کسانی که حرفه ای و علمی میخوان عمل کنن پیشنهاد نمیکنم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
«شما چطور محصولاتی را به دیگران پیشنهاد می‌کنید که خودتان کارایی و مزیت آن را باور ندارید و خود شما موقع خرید از آن صرف نظر می‌کنید. وقتی خودتان به کالایی که تولید کرده‌اید اعتماد چندانی ندارید، توقع نداشته باشید که مردم از کار و محصول شما استقبال کرده و برای آن پولی پرداخت کنند.»
دی ۱۴۰۰ y
اگر شما محصول خوب با کارایی بهتر را تولید می‌کنید، مانع اصلی در فروش، علاقه و راضی کردن مردم به خرید همین محصول تازه تولید شده است. شاید فکر کنید که فروش کار ساده‌ایی است؛ اما در واقعیت این طور نیست. رقبای زیادی هستند که تاکنون توانسته‌اند بسیاری از مردم را جذب کار خود کنند و ادامه دادن در این شرایط دشوار، نیازمند شجاعت، خلاقیت و پشتکار بسیار است.
دی ۱۴۰۰ y
در هنگام سختی‌ها است که نوآوران توانمندی‌های خود را نشان می‌دهند و همچنان که به دنبال فرصت‌هایی برای کسب اعتبار هستند، اقدامات جسورانه‌ایی نیز انجام می‌دهند؛ زیرا ترس انسان‌ها از آینده و ترس از شکست، باعث غلبه بر مشکلات خواهد شد. مردم اغلب فکر می‌کنند که با بدترین شرایط مواجه شده اند، به همین دلیل نهایت تلاش خود را می‌کنند تا اوضاع را بهتر کنند
دی ۱۴۰۰ y

حجم

۸۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۸۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان