دانلود و خرید کتاب پیغمبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) کا خطبه غدیر رئیس اعظم شاهد ترجمه ذالفقار علی زیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیغمبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) کا خطبه غدیر اثر رئیس اعظم شاهد

کتاب پیغمبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) کا خطبه غدیر

معرفی کتاب پیغمبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) کا خطبه غدیر

کتاب پیغمبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) کا خطبه غدیر (ترجمه خطبه غدیر) نوشته رئیس اعظم شاهد و ترجمه ذوالفقار علی زیدی یکی از کتب تخصصی مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی(ص) برای پژوهشگران علوم قرآنی و حدیث است.

مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی(ص)، زیر نظر معاونت پژوهشی جامعه المصطفی(ص) العالمیه، با هدف ترویج و گسترش معارف اسلامی و نشر کتاب‌های مورد نیاز داخل و خارج از کشور در حوزه علوم اسلامی و انسانی از سال ۱۳۷۹ آغاز به کار نموده و مفتخر است تاکنون ۱۲۷۶ عنوان کتاب چاپ اول منتشر نموده که بعضی از آنها به چاپ دوازدهم نیز رسیده است. بیش از نیمی از کتاب‌های منتشر شده این مرکز آموزشی و نیمی از آن پژوهشی است.

فقه و اصول، کلام و عقاید، اخلاق و تربیت، ادیان و مذاب، معارف اسلامی، حدیث، ادعیه، تاریخ و علو سیاسی، علوم اجتماعی علوم قرآنی و تفسیر، اقتصاد اسلامی، ادبیات و بسیاری از حوزه های دیگر علوم انسانی و اسلامی در حوزه کاری مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی(ص) قرار دارند.

خواندن کتاب پیغمبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) کا خطبه غدیر (ترجمه خطبه غدیر) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

پژوهشگران و علاقه‌مندان به علوم قرآنی و حدیث مخاطبان این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

کاربر ۲۰۴۴۵۵۴
۱۴۰۰/۰۳/۰۹

سلام همه شرح های نهج البلاغه که موجود هستند توضیحات اجتماعی داده شده.آیا کسی از نظر سیاسی این کتاب رو شرح داده؟ و اگر داده لطفا نام کتاب رو بگی.

سپیده دم اندیشه
۱۴۰۰/۱۰/۲۶

ای مردم!علی را فضیلت دهید که او افضل مردم بعد از من از مرد و زن است تا مادامی که خداوند عزوجل روزی را نازل می کند و خلق باقی هستند🌼🌿 ملعون است ملعون،مورد غضب است مورد غضب است کسی که

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان