دانلود و خرید کتاب گلادیاتور شکست ناپذیر ابراهیم رجبی کویخی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب گلادیاتور شکست ناپذیر

گلادیاتور شکست‌ناپذیر، یکی از کتاب‌های جادوی اثر مکتوب قوانین موفقیت R.J.B کتابی نوشته ابراهیم رجبی کویخی است که در انتشارات الماس دانش منتشر شده است. این کتاب شما را سبک خاصی از موفقیت به نام سبک R.J.B اشنا می‌کند.

 درباره مجموعه کتاب‌های جادوی اثر مکتوب قوانین موفقیت R.J.B

نام و آوازهٔ فراز رجبی برای بسیاری از ایرانیان و خارجیان آسیایی و اروپایی که او را می‌شناسند و تفاوت‌ها و کارکردهای منحصربه‌فرد وی را شاهد بوده‌اند نامی آشناست.

فراز رجبی بعد از سال‌های متمادی دست‌وپنجه نرم کردن با فقر توانست با تلاش فراوان همهٔ موانع را از پیش رویش بردارد و به موفقیت‌های بزرگی را دست یابد.

او از سن ده‌سالگی باکارهای همهٔ وقت و نیمه‌وقت نظیر، دست‌فروشی، روزنامه‌فروشی، نایلون و پاکت دستی فروشی، ساندویچ‌فروشی در شهرها و محله‌ها توانست درآمد چشمگیری را به دست آورد.

وی، برای تولید محصولاتی جدید، مادر و خواهر بزرگش را مجاب کرد که باید از هنر و استعداد و توانمندی‌هایشان بهره بجویند و تمرکزشان را بر روی کالاهایی بگذارند که خودشان از عهدهٔ تولید و پخش آن‌ها برمی‌آیند، زیرا معتقد بود که با اتخاذ چنین روشی انگیزه و منفعت بیشتری را برای جمع خانواده و خودش به دست می‌آورد و برای بالا بردن قدرت خرید مردم کالا را باقیمت مناسب‌تری تولید می‌کند.

باآنکه خانواده‌اش نمی‌خواستند و نمی‌توانستند باورها و فکرهای بزرگش را درک و باور کنند و از دیدگاهشان این امری نشدنی و ناباورانه بود، به همین علت به تفکرهای و ایده‌هایش می‌خندیدند و همهٔ تلاششان بر این بود که وی را از ایده‌هایش منصرف کنند اما فراز به خاطر دارا بودن هوش هیجانی و انگیزشی و استعداد و نبوغ بالا و متفاوتش آن‌ها را با سخنان منطقی و خوش‌بینانه‌اش به همراهی ترغیب می‌نمود تا بتوانند با کمک یکدیگر روی پای خودشان بایستند و به اقتصاد خانواده کمک کنند. پس دست‌به‌کار شدند. عروسک‌های بافتنی و شکلات‌ها و شیرینی‌ها و ساندویچ‌های خانگی دست ساختهٔ مادرش و لباس‌های بچه‌گانه و نو جوانانهٔ دست‌دوز خواهر بزرگش بافکر بکر و کلام تأثیر گزارش و سرمایه‌گذاری اولیه‌اش که در اختیار خانواده‌اش گذاشته بود تولید بشوند و با روش‌های فروش ابداعی و استثنایی خود و منحصربه‌فردش روانهٔ بازار پرفروش شوند.

وی با زدن درب خانه‌های مردم و معرفی کالاهایش پس از همهٔ طرد شدن‌ها و نه شنیدن‌ها و پیگیری پی‌درپی و پافشاری‌هایش و رونمایی بردباری و استقامت مثال‌زدنی سرانجام توانست با استقبال بی‌امان مشتریانش روبه‌رو شود و فروش کالاها را به مرز سفارش‌های بی توقف برساند او در نخستین اقدامش به سبب سفارش‌های بالا، چهار چرخی را خریداری نمود و خودش در کوچه و خیابان کار پخش و توزیع را به انجام می‌رسانید.

فراز موفقیت خود را با به وجود آوردن منبع درآمد بسیار در دوران خردسالی و نوجوانی باوجود داستان‌های فراوان و جذاب و پر از دشواری‌های دیگر زندگی‌اش به مرحلهٔ بعدی و بالاتری ارتقا داد و در مرحلهٔ جدید با توسعه دادن کارش و جذب ۱۹ نفر نیروی کار به فعالیتش توسعه داد. باآنکه همهٔ کارمندانش ازنظر سنی از وی بزرگ‌تر بودند دفتر بازاریابی فروش کالاها را با حجم و تنوع وسیع‌تری از قبیل اسباب‌بازی، مواد خوراکی، ظروف خانگی و فروش کالاهای شانسی با روش‌های پرهیجان همراه با آموزش فروش به سبک کاربردی و به روش R.J.B را به کار گرفت و همهٔ بازاریابان خود را با برنامه‌ها و استراتژی‌های خویش آموزش داده و بازار پربار مهیجی را به دست آورد.

مجموعه حاضر حاصل ۲۴ سال تحقیق و کسب تجربه‌های نظری و عمل‌گرایانهٔ فراز رجبی است که چهارده سال زمان برد تا دوازده مجموعه از آثار قوانین جادوی اثر مکتوب R.J.B را با تمرکز بالا و با عبور از همهٔ بحران‌ها و مشقت‌های فراوان به پایان برساند. مجموعه کتاب‌های قوانین دوازده‌جلدی از آثار جادوی اثر مکتوب قوانین موفقیت R.J.B  که با عنوان‌های: مغز متفکر، اسطوره، نابغهٔ اقتصادی، گلادیاتور شکست‌ناپذیر، پروفسور دیوانه، شطرنج‌باز، ساختارشکن، دانشمند، جادوگر، توقف‌ناپذیر، نابغهٔ فروش، و سه اثر جدید دیگر با عناوین: اعجوبهٔ قرن اکنون، شجاع دل، جنگجوی ابدی نام‌گذاری شده‌اند.

او در همهٔ دوازده جلد از مجموعه آثار جادوی اثر مکتوب قوانین موفقیت R.J.B همهٔ زیر ساختارهای موفقیت را برایتان توضیح داده است. او معتقد است: «هیچ‌کس بدون یادگیری اصولی به‌صورت غیر عمل‌گرایانه موفقیت‌های واقعی را لمس نمی‌کند مگر آنکه با اصول بدون زیر ساختار دار زورکی و یا بنا به هر دلیلی به اوج برود اما به یقین در اوج باقی نمی‌ماند و آنگاه سرسختانه و به‌طور مرگبار دیر یا زود به طرز وحشتناکی سقوط می‌کند.»

 خواندن مجموعه کتاب‌های جادوی اثر مکتوب قوانین موفقیت R.J.B را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 مدیران و صاحبان کسب وکارهای کوچک و بزرگ و کارآفرینان مخاطبان اصلی این مجموعه‌اند.

 بخشی از کتاب گلادیاتور شکست ناپذیر

تا می‌توانید دانش بیاموزید.

روزی از من پرسیدند چه می‌آموزی، کجا می‌آموزی، از که می‌آموزی، چه می‌خوانی که می‌دانی، چه می‌دانی، نمی‌دانیم.

می‌خواستم سکوت کنم اما دست‌بردار نبودند. گفتم انسانیت می‌آموزم. از مردم، میان مردم برای خودم و برای مردم می‌آموزم.

من از همه‌چیز و هر آنچه در مسیر راهم باشد می‌آموزم. من از فقیر تا غنی،. از باغبان دست‌وپا پینه‌بسته تا شاه بر تخت نشسته، از دزدان سرگردنه و همه و همه‌چیز می‌آموزم.

آنان بر من می‌خندیدند.

و مرا دیوانه خطاب می‌کردند.

آنان از دیدگاه خودشان مرا به باد تمسخر گرفته بودند. یکی دوباره پرسید چه می‌خوانی حقیقت را فاش کن.

گفتم نمی‌دانم اما می‌دانم هر آنچه را که می‌دانم بازهم کم نمی‌دانم اما می‌دانم که می‌خواهم هرلحظه بیشتر بدانم.

آن‌ها متحیر بودند و نوع کلام من برایشان آشنا نبود.

آن‌ها نمی‌خواستند از بازیگوشی‌های نابخردانهٔ خودشان بیشتر بدانند و من آخر سخنانم را خطاب به آنان این‌گونه به اتمام رساندم.

جامعه بزرگ‌ترین کتاب دانش دنیا است و من هرلحظه بیشتر می‌آموزمش.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۹۳ صفحه

حجم

۵۱۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۹۳ صفحه

قیمت:
۷۹,۵۰۰
تومان