دانلود و خرید کتاب خواهرم هیولا شده سارا لین ریوول ترجمه آناهیتا حضرتی کیاوندانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خواهرم هیولا شده اثر سارا لین ریوول

کتاب خواهرم هیولا شده

معرفی کتاب خواهرم هیولا شده

کتاب خواهرم هیولا شده اثری از سارا لین ریوول بار ترجمه آناهیتا حضرتی است. این اثر در قالب داستانی جذاب و تاثیرگذار به کودکان کمک می‌کند تا راه‌های کنترل خشم را یاد بگیرند. 

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب خواهرم هیولا شده

خواهرم مشغول نقاشی کشیدن با مدادشمعی‌هایش بود که ناگهان یکی از آن‌ها شکست. او بدجور عصبانی شد! قشقرق به پا کرد و مشخص بود که خیلی خیلی عصبانی است. آخر می‌دانید، شبیه هیولا شده بود. اما من خوب می‌دانستم اینطور وقت‌ها چه باید کرد. بنابراین یک بالش به او دادم تا هرچقد دلش می‌خواهد به آن مشت بزند، انگار روشم داشت اثر می‌کرد...

کتاب خواهرم هیولا شده، اثری جذاب و تاثیرگذار است که بچه‌ها را به خوبی با روش‌های کنترل خشم آشنا می‌کند و به آنان راهکارهایی می‌دهد تا در صورتی که عصبانیت بر آن‌ها غلبه کرد، بتوانند خشمشان را کنترل کنند. همچنین تصاویر کتاب به خوبی گویای این هستند که در چنین شرایطی چه پیش می‌آید و چطور می‌توان شرایط را تغییر داد.

کتاب خواهرم هیولا شده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب خواهرم هیولا شده را به تمام خردسالان و کودکان پیشنهاد می‌کنیم. مربیان گروه سنی کودک و والدین نیز می‌توانند با کمک این کتاب به کودکان راه‌های کنترل خشم را بیاموزند. 

درباره سارا لین ریوول

سارا لین ریوول (Sarah Lynne Reul) تصویرگری است که جایزه 2D انیمیشن را برنده شده است. او چند سال در موزه علوم به آموزش و مدیریت مشغول بود اما دوباره همراه با نقاشی‌هایش به مدرسه برگشته است. 

نظرات کاربران

کنکاش
۱۴۰۰/۰۱/۱۷

عالی بود هم برای کودکان و بویژه بزرگسالان که چطور با خشم کودک برخورد کنند.

حنانه
۱۴۰۲/۰۷/۱۰

برای همه ی بچه های کوچولو پیش میاد که ناگهان عصبانی میشن و چون خیلی کوچولو هستن نمیدونن با اون احساسات منفی چی کار کنن. این کتاب یه راهکار خیلی مفید به والدین و حتی خود بچه ها یاد میده که

- بیشتر
book worm
۱۴۰۱/۱۲/۲۴

قشنگ بود ، چیز خوبی هم یاد می‌داد برای بچه ها و حتی بزرگتر ها هم که گاهی بلد نیستن خشمشون رو کنترل کنن خوبه :)

a Booker
۱۴۰۱/۱۰/۰۳

#۳ شیوه‌های آرام سازی کودک در هنگام خشم، گام به گام.

Eli N
۱۴۰۱/۰۹/۱۸

عالی حتما خوندنش را پیشنهاد میکنم

mahtab&friends
۱۴۰۱/۰۸/۰۸

تشبیه عصبانیت به هیولا، جالب بود.اتفاقا دیروز انیمیشنی با همین مضمون دیدم. برای بچه ها جالب است به شرطیکه پیش زمینه ای در شناخت احساسات مختلف داشته باشند.

bitabemahtab
۱۴۰۱/۰۷/۰۱

کتاب درباره کنترل خشمه و راهکارهای خیلی جذابی رو ارائه میده. ولی خواهر کوچولوی خشمگین به صورت هیولا به تصویر کشیده شده و میتونه برای بعضی از بچه‌ها ترسناک باشه. در انتخابش دقت کنید و با توجه به فرزند خودتون

- بیشتر
Ms S
۱۴۰۰/۰۱/۱۸

خیلی خیلی زیبا بود.

مهدی
۱۴۰۰/۰۱/۱۸

این‌که در توضیحاتِ طاقچه نوشته شده این کتاب برای خردسالان مفیده، به‌نظرم اصلا هم مفید نیست. بچه‌های چهار و پنج ساله به‌طور طبیعی مقداری خیال‌پردازی و توهم دارن. ترس توی این سن‌وسال براشون طبیعی‌یه و از خیلی چیزهای معمولی ممکنه

- بیشتر
Mona Noroozi
۱۴۰۰/۰۱/۱۸

یکس از بهترین کتاب ها در زمینه کنترل خشم. از هیولای رنگ‌ها خیلی بهتر یود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۸۰۰
تومان