دانلود و خرید کتاب نتورک مارکتینگ به زبان ساده حامد صاحبقران
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نتورک مارکتینگ به زبان ساده اثر حامد صاحبقران

کتاب نتورک مارکتینگ به زبان ساده

امتیاز:
۴.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نتورک مارکتینگ به زبان ساده

کتاب نتورک مارکتینگ به زبان ساده اثری از حامد صاحبقران است. این کتاب با زبانی ساده و روشن و با کمک مثال‌های متفاوت، روش کار جدیدی را توضیح می‌دهد که به تازگی میان کسب و کارهای بسیاری محبوب شده است: بازاریابی شبکه‌ای.

درباره کتاب نتورک مارکتینگ به زبان ساده

بازاریابی شبکه‌ای که به نام نتورک مارکتینگ معروف شده است، نوعی شیوه فروش است که در آن کمپانی‌ها محصولات و کالاهای خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش می‌رسانند. مشتریان و مصرف‌کنندگان کالا بعد از خرید و در صورت تمایل می‌توانند به بازاریابی برای محصولات این کمپانی مشغول شوند و به این ترتیب سود دریافت کنند. درآمد در روش بازاریابی شبکه‌ای از دو روش به دست می‌آید: فروش کالا، فروش از طریق افرادی که زیر مجموعه تیم هستند.

حامد صاحبقران در کتاب نتورک مارکتینگ به زبان ساده، طرز کار این سیستم را از صفر تا صد آموزش می‌دهد. این کتاب می‌تواند تصورات غلطی را که درباره این کار در ذهن شما شکل گرفته است اصلاح کند و به سوالاتتان در این زمینه پاسخ بدهد. 

کتاب نتورک مارکتینگ به زبان ساده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید با سیستم کار بازاریابی شبکه‌ای آشنا شوید و یا محصول و کالای خود را به این صورت به فروش برسانید، کتاب نتورک مارکتینگ به زبان ساده یک راهنمای عالی برای شما است.

بخشی از کتاب نتورک مارکتینگ به زبان ساده

فرض کنید شما یک فرد بسیار قدرتمند هستید که در یک جنگل برفی در حال قدم زدن هستید درختان کاج تنومند که با بارش برف سفید پوش شده‌اند، ارتفاع برف سنگین به نزدیکی زانوهایتان می‌رسد شما صاحب یک انرژی خاص و جادویی هستید، سرما کوچکترین آزاری به شما نمی‌رساند. بدون هیچ زحمتی و در آرامش قدم می زنید و هر چیزی که بخواهید در لحظه قادر به خلق کردنش هستید! حیوانات زیبای جنگل در این زمستان سرد گرسنه شده اند و از لابه لای بوته ها و درختان با سوز و لرزش شدید به شما خیره شده اند. از قدرت خود استفاده کنید.. برایشان غذا ظاهر کنید! برای آهوهای زیبا با آب کردن برف های پیش رویشان علف‌های تازه برویانید.. برای سنجاب‌ها و پرنده‌های کوچک غذا محیا کنید.. آتش گرمی در میان جنگل درست کنید تا حیوانات در آرامش، دور این آتش جمع شوند. از گرگ های برفی زیبا که درحال نزدیک شدن به سمت شما هستند با گوشت‌های تازه و لذیذ پزیرایی کنید. چقدر حس خوبیست داشتن قدرت و استفاده درست از آن.. 

حال از این رویای شیرین خارج شوید تا این موضوع را در شرایط دنیای واقعی بررسی کنیم. اگر در دنیای واقعی در این شرایط وارد جنگل شوید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ سرما را حس می‌کنید، قدم زدن بسیار سخت و دشوار است، حیوانات گرسنه و هراسان از وجود شما در محل زندگی آن‌ها و گرگ‌های زیبا اما گرسنه که زوزه کشان قصد نزدیک شدن به شمارا دارند! راستی آیا شما گرگ می‌خورید؟؟ نکته همین جاست! اگر شما گرگ نمی‌خورید؛ دلیل نمی‌شود که گرگ هم شما را نخورد!! می دانید هدف از این مثال چه بود؟ 

یعنی اگر شما کاری به کار شرکت های دیگر و مشاغل دیگر ندارید، دلیل نمی شود که آن‌ها هم کاری به کار شما نداشته باشند. اگر داستان راه اندازی شبکه فروش بستنی و سوپر مارکت ثروتمند را به خاطر داشته باشید و همان مثال را در دنیای واقعی با تمامی انرژی‌های حاکم مثبت و منفی‌اش و با وجود این همه آدم‌های خوب و بد، این همه طرز فکر و نگرش، این همه اختلاف سلایق و عقاید، با وجود این همه بستنی فروش و تولید کننده و و و مورد بررسی قرار دهیم؛ بعد از گذشت چند مدت، بر خلاف تصورات پاک و زیبای ما، شاهد اتفاقات عجیب و باورنکردنی خواهیم بود!

خانواده یکی از کودکان بستنی فروش کار این سوپر مارکت را مورد انتقاد قرار می دهد! یک خبرنگار، این کار سوپر مارکت را خلاف قوانین کار برای کودکان می‌داند! یکی از سوپرمارکت‌های محلات دیگر ادعای این را می‌کند که آن بستنی‌ها کیفت مطلوبی ندارند و از مواد درجه پایین تولید شده‌اند و به شدت به سلامتی بدن انسان ضرر می‌رسانند! یکی دیگر در شبکه‌های مجازی و اجتماعی می‌نویسد؛ افزایش تصادفات شدید جاده‌ها بخاطر مصرف این بستنی‌ها توسط رانندگان است! یک پژوهش گر محیط زیست دلیل آلودگی کره زمین را از تولیدات این بستنی‌ها می داند و ادعا می‌کند که چوب استفاده شده در این نوع بستنی‌ها باعث افزایش بی رویه قطع درختان جنگل می‌شود! و هزاران هزار اخبار و حرف های بی پایه و اساسی که تیتر رسانه هارا داغ کرده است. و شروع بمباران اخبار منفی نسبت به تجارت فروش بستنی از طریق بازاریابی شبکه‌ای آغاز خواهد شد.. 

اگر تا به امروز تجربه انجام نتورک مارکتینگ را ندارید شاید این بخش و مثال‌ها برای شما کمی گنگ و مبهم و بی معنی باشد. اما کسانی که شاید دوماه تجربه نتورک و بازاریابی شبکه‌ای را داشته باشند و وجود اخبار منفی پشت محصول و شرکتشان را متوجه شده باشند هدفم را از نوشتن این متن درک خواهند کرد. به نظر شخصی من وجود اخبار منفی با دنیای بازاریابی شبکه‌ای یا حتی می‌توان ادعا کرد با هر چیزی که به صورت شبکه‌وار و نتورک گونه در حال رشد و گسترش است رابطه مستقیم و جداناپذیری دارد. 

پیامبران الهی را در نظر بگیرید که خداوند یکتارا که با ارزش ترین چیز در تمام کل هستی است؛ درحال تبلیغند. آن‌ها بعد از شنیدن کلام وحی و ایمان به خدای یکتا؛ امر خداپرستی و دعوت انسان‌ها به راه راست را با افراد نزدیک و صمیمی خود درمیان می‌گذارند. سپس به سؤالات احتمالی آن‌ها بدون کوچکترین دروغ پاسخ می‌دهند از کسان اندکی که حرف و بشارت آن‌ها را می‌پذیرند می‌خواهند که سایر افراد نزدیک و خویشاوندانشان را هم به راه خدا پرستی دعوت کنند. چیزی نخواهد گذشت که شبکه‌ای از خداپرستان و دعوت کننده‌های راه حق ایجاد شود. بلااستثنا در تمامی ادیان الهی درصد زیادی از افراد جامعه نسبت به این موضوع منفی بوده اند و عده کمی از انسان‌های با ایمان که در این راه استقامت و پافشاری کردند. این مثال بارز درباره ایجاد شبکه به منظور معرفی خالق هستی به انسان‌ها بود. پس بدانید که در دنیای عجیب و شگفت انگیزی به نام نتورک مارکتینگ قدم نهاده‌اید، دنیایی مملو از عشق و در مقابل افرادی مخالف، بخاطر منافع خودشان. 

نظرات کاربران

HTG
۱۴۰۰/۰۱/۱۶

سلام خدمت همه ی دوستداران صنعت شریف نتورک مارکتینگ کامل ترین و صریح ترین کتابی که میتونید در مورد نتورک بخونید رو توی همین کتاب میونید کاملا دریافت کنید ،به جرعت میتونم بگم کلیه تجربیات اساتید این صنعت ، یکجا

- بیشتر
کاربر ۳۵۰۵۷۳۱
۱۴۰۰/۰۹/۱۱

خوشحال میشم کتاب های صوتی نتورکی بگذارید🌺

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۵۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

حجم

۶۵۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان