دانلود و خرید کتاب کتاب پر سر و صدا دبورا آندروود ترجمه پیام ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتاب پر سر و صدا اثر دبورا آندروود

کتاب کتاب پر سر و صدا

امتیاز:
۳.۶از ۲۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کتاب پر سر و صدا

کتاب پر سر و صدا نوشته دبورا آندروود یک کتاب تصویری با متن بسیار کم است که قرار است توجه بچه‌ها را به صداهای اطرافشان جلب کند. این کتاب را با تصویرگری رناتا لیوسکی و ترجمه پیام ابراهیمی می‌خوانید.

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب پر سر و صدا

کتاب پر سر و صدا داستانی است از دبورا آندروود با تصویرگری رناتا لیوسکی. این داستان متن بسیار کمی دارد. کوتاه است و تصاویر جذاب و هنرمندانه آن توجه کودکان را به خود جلب می‌کند. با این کتاب می‌توانید توجه بچه‌ها را به صداهای اطرافشان جلب کنید و با آن‌ها بازی‌های جالبی را ترتیب دهید. 

در هر صفحه از کتاب یک صدا وجود دارد: بعضی از این صداها اعصاب خورد کن هستند و بعضی دیگر قشنگ و دلنشین. این کتاب را همراه با بچه‌ها بخوانید و ساعت‌ها غرق لذت و بازی شوید.

کتاب پر سر و صدا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب پر سر و صدا کتابی جذاب برای خردسالان است. اگر فرزند خردسال دارید یا با گروه سنی کودکان پیش از دبستان کار می‌کنید، این کتاب به شما کمک می‌کند. 

درباره دبورا آندروود

دبورا آندروود در سال ۱۹۶۲ متولد شده است و دوران کودکی‌اش را واشنگتن گذراند. پدر و مادرش هر دو استاد بودند. پدرش ریاضی درس می‌داد و مادرش معلم انگلیسی بود. او بعد از دوران کالج مدتی را به عنوان نوازنده خیابانی کار کرد و مدتی را هم در یک دفتر حسابداری مشغول بود. مدتی هم فیلمنامه می‌نوشت و درنهایت تصمیم گرفت نویسنده کودک و نوجوان شود.

درباره پیام ابراهیمی

پیام ابراهیمی متولد سال ۱۳۶۷ است. اولین کتاب او «فرودگاه لطفا» نام داشت که مجموعه داستان‌های کوتاه و مینیمال برای بزرگسالان است. اما از سال ۱۳۹۱ به نوشتن و ترجمه داستان برای کودکان و نوجوانان مشغول شد. در حال حاضر آثار زیادی تالیف و بسیاری را ترجمه کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به تک‌خال، مجموعه‌ی خنده‌دارهای رولد دال، شش مرد و بادام زمینی اشاره کرد. 

نظرات کاربران

فریبا اقدامی
۱۴۰۰/۰۳/۱۸

کتاب خوش‌تصویر و متناسب دنیای کودکان ۳ تا ۵ سال که میشه بازی‌های مختلفی بر اساسش داشت

کاربر ۲۳۰۲۲۶۱
۱۴۰۲/۰۵/۰۴

❤️خوب بود اما برای بچه ها داستان جذب کننده نداشت🌹

بید مجنون
۱۴۰۲/۰۴/۱۸

یه کتاب عالی برای وقت گذروندن با کوچولوهای دو سه ساله صداهای مختلف رو به یاد میاره و تصویرگری میکنه، میشه با بچه ها راجع به صداها حرف زد یا با هم صداها رو تقلید کنیم و حس شنیداریشون رو تقویت

- بیشتر
mahtab&friends
۱۴۰۱/۰۷/۱۲

مجموعه ای از سروصدا ها رو نوشته و تصویرگری کرده بود. یه جاهایی برای بچه ی ایرانی قابل درک نیستن، یه جاهاییشم حس کردم مترجم سانسور و تحریف کرده. ولی در مجموع خوبه. خصوصا اگه با فعالیت مرتبط با تقویت

- بیشتر
فریده سَنچولی
۱۴۰۱/۰۶/۰۳

کتاب جالبی بود. آشنایی کودک با صدا ها و تقویت توجه و حس شنوایی.

bitabemahtab
۱۴۰۰/۰۳/۳۱

برای صحبت کردن درباره حس شنوایی وجمع کردن حواس بچه‌ها به صداهای اطرافشون خوبه. بعضی از موقعیت‌هایی که توصیف کرده تو فرهنگ ما وجود نداره و ممکنه برای بچه‌ها ایجاد ابهام کنه.

Mahdi Hoseinirad
۱۴۰۰/۰۲/۲۰

تصویرگری های بسیار خوبی در کتاب وجود دارد ولی داستان و محتوا با فرهنگ ایران تناسب زیادی ندارد و بچه‌ها ارتباط برقرار نمی‌کنند؛ معنا و مفهومی هم در کتاب ندیدم ؛ زیادی پست مدرن بود

Ms S
۱۴۰۰/۰۱/۱۱

سر و ته نداشت. مناسب زیر 5 سال

Unknown
۱۴۰۱/۰۲/۱۲

کتاب بیست و هفتم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۲۳,۲۰۰
تومان