دانلود و خرید کتاب عمراً اگر این کتاب را بخوانم! ژائومه کوپونس ترجمه سعید متین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عمراً اگر این کتاب را بخوانم! اثر ژائومه کوپونس

کتاب عمراً اگر این کتاب را بخوانم!

امتیاز:
۴.۶از ۶۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب عمراً اگر این کتاب را بخوانم!

کتاب عمراً اگر این کتاب را بخوانم! داستانی جذاب از ژائومه کوپونس است که با ترجمه سعید متین در دست دارید. این کتاب داستان پسرکی به نام جولز است که بر خلاف میلش، مجبور می‌شود یک کتاب بخواند و همین کتاب خواندن کلی ماجرا برایش به وجود می‌آورد.

درباره کتاب عمراً اگر این کتاب را بخوانم!

جولز اصلا اهل کتاب خواندن نیست، ولی وقتی کارنامه‌اش را می‌بیند و متوجه می‌شود باید کتابی را که معلمش انتخاب کرده است، بخواند، با بی میلی قبول می‌کند. خب می‌دانید او بیشتر دلش می‌خواهد وقتش را با بازی‌های پلی استینش پر کند و با خودش می‌گوید عمراً اگر این کتاب را بخوانم! اما انگار چاره‌ای نیست. 

مشکل اینجاست که کتاب با جمله خیلی کسل کننده‌ای هم شروع می‌شود. جولز ار همه‌چیز ایراد می‌گیرد. از شروع داستان، تصویرهای کتاب، شخصیت‌پردازی، گرافیک و .... آخر سر، لیا، شخصیت اصلی داستان که از اینهمه انتقادهای او کلافه شده است، از داستان بیرون می‌آید تا از خودش و داستانش دفاع کند!

کتاب عمراً اگر این کتاب را بخوانم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب عمراً اگر این کتاب را بخوانم! را به تمام کودکان و نوجوانان اهل کتاب پیشنهاد می‌کنیم. اگر دوستی دارید که اهل کتاب خواندن نیست، نگران نباشید. این کتاب را به او هدیه بدهید.

درباره ژائومه کوپونس

ژائومه کوپونس (Jaume Copons) در سال ۱۹۶۶ در بارسلون اسپانیا به دنیا آمد. او یکی از پیشکسوتان صعنت تلویزیون در کاتالان است و تا به حال بیش از چهل کتاب برای کودکان نوشته است. 

درباره سعید متین

سعید متین در سال ۱۳۶۵ متولد شد. در رشته‌های زبان و ادبیات اسپانیایی و فرهنگ و زبان‌های باستانی ایران درس خوانده است و در حال حاضر به کار ترجمه برای کودکان و نوجوانان و طراحی و نقاشی مشغول است. 

نظرات کاربران

𝒌𝒆𝒓𝒎 𝒌𝒆𝒕𝒂𝒃📚🕊️
۱۴۰۰/۰۱/۱۳

عالی بود❤️

Book worm
۱۴۰۰/۰۲/۲۶

کتابی زیبا و جالب در حد المپیک😍😍😍 خیلی ایده ی جالبی بود این یه کتابه که تو کتاب دارن یه کتاب دیگه میخونن و تو کتابی که داخل این کتاب است چند تا داستان دیگه هست(سنگین بود چند بار بخونش😂😄)

کتابخون
۱۴۰۰/۰۶/۰۳

محشر بود😍 با این کتاب کلی حال کردم و پایان باحالی داشت💫

Dr.Kimiya
۱۴۰۰/۰۳/۱۰

بسیار عالییییی هستش 🤩 من نسخه چاپی این کتاب رو هم خواندم و دارمش ارزش اینکه وقتتون رو پای کتاب بزارید رو داره حتما بخونیدش

Dayan
۱۴۰۰/۱۲/۰۶

این کتاب رو با برادرای ۸ و ۱۰ ساله‌م خوندیم و کلی لذت بردیم و خندیدیم. داستان و اتفاقاتی که می‌افتن کلی بامزه‌ن و شما رو جذب می‌کنن تا سریع به صفحه‌ی بعدی برید. تصویرسازی و نوع ترجمه هم عالی بود.

SEYED
۱۴۰۰/۰۵/۲۳

اینقدر بی نظیره که حرفی برای گفتن ندارم😂😂😂😂😂😁💙♥️🌷

بهار
۱۴۰۰/۰۶/۰۸

خیلی مورد پسندم قرار گرفتم و به شما هم پیشنهاد میکنم

mx۹۹
۱۴۰۱/۰۵/۰۸

ممکنه شما هم اولش با اسم کتاب گول خورده باشین و شروع کرده باشین به خوندن کتاب😅 ولی از نظر من کتاب جذابی بودش😍و البته خیلی نکته برای نویسندگی داشتش و کسایی که به نویسندگی علاقه دارن این کتاب کمکشون میکنه چون

- بیشتر
کاربر ۵۶۱۱۱۹۸
۱۴۰۱/۱۱/۲۰

فقط در یک جمله میشه توصیفش کرد : جذاب ترین کتاب طنز جهان💖🥹

آراد
۱۴۰۱/۱۰/۱۶

عالی بود ❤️😍

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۹۴,۰۰۰
تومان