دانلود و خرید کتاب قصه های قبل از خواب یان و هنری؛ چهارشنبه مارتین راینل ترجمه سیامک محمدنژاد فرید
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قصه های قبل از خواب یان و هنری؛ چهارشنبه اثر مارتین راینل

کتاب قصه های قبل از خواب یان و هنری؛ چهارشنبه

معرفی کتاب قصه های قبل از خواب یان و هنری؛ چهارشنبه

قصه های قبل از خواب یان و هنری، چهارشنبه نوشته مارتین راینل و ترجمه سیامک محمدنژاد فرید است. مجموعه قصه های قبل از خواب یان و هنری را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره مجموعه قصه های قبل از خواب یان و هنری

هنری و یان دوتا برادر موش از نوع موش‌های دم‌عصایی هستند. آنها قصد دارند در این مجموعه، برای شما هر شب، قبل از خواب یک قصه تعریف کنند. یک قصه جذاب و خنده‌دار که کمک کند شما راحت بخوابید و خواب‌ها شیرین ببینید.

شنیدن قصه قبل از خواب به کودکان آرامش می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تا تخیل خود را تقویت کنند. امروزه پدر و مادرها بسیار پرمشغله شده‌اند و در طول روز امکان وقت گذاشتن کافی برای فرزندان خود را ندارند، بنابراین شب فرصتی است که برای دقایقی کنار فرزند خود باشند و به او محبت کنند. خواندن قصه قبل از خواب برای کودکان یکی از بهترین روش‌ها برای با او بودن است. با کمک قصه های قبل از خواب یان و هنری تخیل کودکتان را تقویت می‌کنید، لحظاتی باارزش برای او می‌سازید، او را به کتاب‌خوانی علاقه‌مند می‌کنید، زبان و هوشش را تقویت و کامل می‌کنید و درنهایت برای او یک لالایی دلنشین می‌گویید تا بخوابد.

خواندن مجموعه قصه های قبل از خواب یان و هنری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

والدینی که دوست دارند برای کودکان خود قصه بگویند می‌توانند از مجموعه قصه‌های قبل از خواب یان و هنری برای این کار استفاده کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۱۶,۴۰۰
تومان