دانلود و خرید کتاب معجزه سلامتی فاطمه میرزایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه سلامتی اثر فاطمه میرزایی

کتاب معجزه سلامتی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب معجزه سلامتی

معجزه سلامتی کتابی نوشته فاطمه میرزایی با موضوع سلامتی و درمان بیماری‌ها است. در این کتاب با تجربیات استاد میرزایی در زمینه طب سنتی و اسلامی و کارایی آن در درمان بیماری‌ها آشنا می‌شوید. 

این کتاب به گفته میرزایی ثمرهٔ ۱۵ سال تجربه، تدریس وپژوهش او است و اکثر عناوین و مطالب آن علاوه بر اینکه نظرات دانشمندان و اطباء مجرب‌اند، توسط خود او و مخاطبین کارگاه و همایش‌هایش استفاده و میزان تاثیرگذاری آن‌ها، عملاً تجربه گردیده است.

 این کتاب دو فصل دارد که فصل اول آن نکته‌های ناب پزشکی سنتی است و فصل دوم آن به درمان بیماری‌ها اختصاص دارد.

 خواندن کتاب معجزه سلامتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 پژوهشگران و علااقه‌مندان به طب سنتی اسلامی مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره فاطمه میرزایی

فاطمه میرزایی درسن ۲۴ سالگی به فراگیری درمان‌های طب اسلامی و سنتی روی آورد.

استاد گرامی اذعان داشته است که از آن سال که پزشکان از درمان بیماری میگرن وسینوزیت وی عاجز گردیدند، عنایت حضرت حق بر آن بوده که به دنیای بی‌کران علوم طب اسلامی وسنتی پای گذارند.

همین مسئله باعث شد تا به مطالعه و پژوهش در زمینه های طب اسلامی و سنتی پرداخته و با عنایت خداوند و جهد و جدیت وافر خویش، سال‌ها نزد چند تن از اساتید صاحب‌نام طب اسلامی و سنتی ایران تَلمّذ نمایند.

وی بیش از ۱۵ سال از عمرشریفش را به مطالعه، تحقیق، پژوهش و آموزش در متون طب اسلامی و سنتی ونیز مشاوره و مداوای بیماران کشور اسلامیمان گذرانده است.

از سال ۱۳۸۹ بنا به درخواستهای پی در پی علاقه مندان و تاکید اساتید محترم طب اسلامی و سنتی، ایشان به سخنرانی، تدریس و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توانمندسازی حوزه طب اسلامی و سنتی پرداخته و قدم های قابل توجهی در نهادینه کردن طب اسلامی وسنتی در استان های خراسان بزرگ برداشته اند.

و اینک حاصل بیش از ۱۵ سال تلاش، تحقیق، تدریس، بررسی علمی و تجربی ایشان، کتاب پیش روی شماست که معجزهٔ سلامتی نام گرفته است.

در این کتاب علائم بیماری ها، توضیحات و درمان های گیاهی با توجه به روایات اسلامی و نظرات اطبای اسلامی و سنتی با بیانی ساده، روان و قابل فهم آورده شده است.

استاد میرزایی همیشه در کارگاه‌ها و سخنرانی‌هایش نظر یکی از حکیمان را تاکید می‌نماید:

«بیایید صادقانه دست در دست هم دهیم همت کنیم و ذهن خود را از باورهای غلط به فرهنگ و علم غرب جارو کنیم و نظریات و دستورات ائمه و انبیاء را مد نظر قرار دهیم و آنها را در زندگی خود جاری سازیم و قول آن انسان‌دوستان الهی را جایگزین فرضیه‌های استعمارگرانه و شیطانی غرب سازیم.»

 بخشی از کتاب معجزه سلامتی

درمان درد در قسمت سینوس‌ها به وسیله روغن مالی:

روغن بابونه،+پودر دارچین+روغن‌زیتون+پودر بابونه را به مدت ۶ ساعت کنار گذاشته بعد آنهارا صاف نموده سر و صورت را روغن مالی کند. مواظبت کند که باد به قسمت‌های روغن مالی شده نخورد زیرا دردها بیشتر خواهدشد. از ماست وهندوانه درموقع درد پرهیز کند.

دمکردنی ها: چهارگل، گل بنفشه، بابونه، همراه شکر تیغال یا عسل میل کند.

تولید عطسه کردن، بخور شلغم، غرغره کردن نمک دریا بسیار مفیداست. چکاندن روغن دارچین یا کنجد در بینی دوقطره شب‌ها. روغن بنفشه هم همین خاصیت را دارد. برای سردرد میوه آووکادو مفیداست.

برای سر درد می‌توان از عرقیات استفاده نمود در صورتیکه عرقیات را از عطاری‌های معتبرتهیه نمود زیرا ممکن است در عرقیات از اجزای دیگرگیاه مثل چوب وساقه های آن استفاده می کنندواین عرقیات الکلی می‌شود وخوردن آن نجس است. عرق طارونه همراه عسل برای سردرد بسیارمفید می‌باشد. خوردن غذاهای شادی آور تسکین درد می‌باشد مثل کباب وماهی. دم‌کرده زنجبیل ودارچین وآویشن همراه عسل هنگام درد میل نماید. در ایران درناحیه خراسان بیشتر افراد دچار کم خونی می‌باشند برای همین منظوراست که داروهای گیاهی را باید همراه عسل میل کنند، زیرا بدون عسل بدن دچار کم خونی خواهد شد. استفاده از شکرسفید بسیار مضراست می‌توان به جای عسل از شکر سرخ می‌توان استفاده نمود. مرزنجوش گل پامچال، سنبله الطیب رامقداری از هرکدام دم‌کرده میل نماید. پیاز راپخته ومقداری زعفرا ن اضافه نموده به سرببندد. روغن کنجد همراه زنجبیل ودارچین را به پیشانی ببنددبرای تسکین درد مفید است. دم‌کرده ریحان همین خاصیت را داراست. دم‌کرده گل بنفشه وبرگ بید همراه عسل میل نماید.

رازیانه+مریم گلی+بادرنجویه+هوفاریقون+یاسمن زرد را دم‌کرده میل نماید. به یاد داشته باشید که در روز می‌توان یکی از دستورات داروهای گیاهی را انجام داد زیرا تداخل داروهای گیاهی باهم مفید نیست و حتماباید با چند ساعتی تأخیر میل شود. خوردن کاهو به همراه سکنجبین (سکنجبین ازعسل+گلاب+سرکه خانگی) بسیار مسکن خوبی می‌باشد. دو قطره روغن بنفشه در بینی دو قطره در ناف موجب کاهش درد می‌شود. سر وصورت را با آب نیمگرم بشوید. روغن‌های زیتون + کنجد+ بادام + یاسمن+ عنبر را به محل درد بمالد. روغن بسباسه رادربینی بچکاند. نوشیدن آب باران وزمزم مفیداست. بعداز حمام گرفتن حتماً سر را محکم ببندد تأثیر زیادی دارد. اگر ۴۰ روز روغن بنفشه پایهٔ کنجد را هرشب در بینی دو قطره بچکاند از سردرد امان پیدا خواهد کرد. هیچگاه باموی خیس نخوابید، زیرا باعث سردرد، عفونت، موهای شکننده، موخوره وریزش موها خواهد گردید. هر روز ۱۰ عدد بادام شیرین را بخورد بسیار نافع برای سردرد است. شانه کردن مو نیز تأثیر فراوانی در کاهش سردرد دارد. یک عدد پیاز تند را رنده نموده وبوی آن را استشمام کنید، در کاهش سردرد مفیدمی باشد.

دیسک کمر

علت دیسک فاصله بین مهره‌ها، لخته شدن وغلظت خون، می‌باشد. درمان روی زمین سخت، ناخن‌های دست وپا را گرفته به مدت سه روز بر کمر بچسبانید. ماساژ کمر با روغن بنفشه پایه کنجد، روغن‌زیتون. نشستن پشت به آفتاب، دوش گرفتن با آب گرم یا داغ، داروی ترکیبی

ابن مسعود (ترکیبات: کندر، میخک، اسپند، شکر قرمز ازهرکدام به قسمت مساوی). حجامت انتهای ستون فقرات، نخود را خیس نماید آب آن را صاف کند و بعد بپزد، روزی دو یا سه بار میل کند. داروی طب اسلامی (استخوان ساز)

نظرات کاربران

zahra hasani
۱۴۰۲/۰۵/۰۵

این کتاب رو از این جهت به دوستان پیشنهاد می کنم که مطالب مفید و کاربردی و البته کوتاه و مختصر بیان شده و سریع میتونید بخونید وبه نتیجه برسید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۶۱ صفحه

حجم

۹۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۶۱ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان