دانلود و خرید کتاب مدیریت فرآیندهای کسب و کار (جلد ۲) ماتیاس وسکه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت فرآیندهای کسب و کار (جلد ۲) اثر ماتیاس وسکه

کتاب مدیریت فرآیندهای کسب و کار (جلد ۲)

معرفی کتاب مدیریت فرآیندهای کسب و کار (جلد ۲)

کتاب مدیریت فرآیندهای کسب و کار (جلد ۲) نوشته ماتیاس وسکه یکی از کتب تخصصی انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) برای دانشجویان و طلاب است.

انتشارات دانشگاه امام صادق علیه السلام به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین ناشران دانشگاهی کشور به‌طور ویژه و تخصصی در حوزه‌های مطالعاتی بین‌رشته‌ای فعالیت می‌نماید.

این انتشارات به مثابه بازوی ترويجی دانشگاه اسلامی مرجع كشور، طی قريب به ۲۰ سال فعاليت در حوزه‌های علوم انسانی و اسلامی در راستای افق‌گشايی مرزهای دانشی و تاكنون توانسته است با قريب به ۱۰۰۰ عنوان اثر تأليفی، تنظيمی، تدوينی و ترجمه‌ای، پاسخگوی بخشی از نياز روزافزون جامعه علمی كشور باشد.

کسب رتبه اول و برگزيده شدن در جشنواره‌های مختلف سبک زندگی، كتاب سال دانشگاهی، كتاب سال دانشجويی، كتاب سال ايران، کتاب سال بانوان، فارابی، كتاب مقاومت، كتاب فصل ج.ا.ايران، پژوهش فرهنگی سال ج.ا.ايران و دكترين مهدويت از جمله جوایز و افتخارات این انتشارات است.

انتشار بيش از ۴۰۰ عنوان كتب ميان‌رشته‌ای در زمينه علوم انساني ـ اسلامی، انتشارات دانشگاه‌ را يكي از پيشگامان تهيه و طبع اين آثار در كشور به‌شمار می‌‌آورد. همچنين ايجاد ظرفيت توليد سالانه بيش از ۱۰۰ عنوان كتاب نشر اولی و تحقق اين ظرفيت در ادوار مختلف، انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) را در رسته ناشران حرفه‌ای كشور قرار داده است.

درباره کتاب مدیریت فرآیندهای کسب و کار (جلد ۲)

کتاب حاضر ترجمه‌ یکی از جامع‌‌ترین کتاب‌های حوزه‌ مدیریت فرآیندهای کسب ‌و کار است.

مخاطبان این کتاب، دانشجویان رشته‌های مدیریت (گرایش‌های صنعتی و فناوری اطلاعات)، مهندسی صنایع، مهندسی نرم‌افزار، و مدیران بخش‌های فناوری اطلاعات در سازمان‌ها می‌باشند.

این کتاب افزون بر اینکه می‌تواند منبع درسی دروس «مدیریت فرآیندهای کسب‌ و کار»، «معماری سیستم‌های اطلاعاتی» و «مدیریت گردش کاری» در دانشگاه‌ها باشد، برای مدیران اجرایی به‌ویژه مدیران فناوری اطلاعات در سازمان‌ها راهگشا خواهد بود.

این کتاب به‌صورتی روان و جذاب، مفاهیم نسبتاً پیچیده‌ی مربوط به مدیریت فرآیندهای کسب ‌و کار را در قالب مثال‌ها و نمودارهای پُرشمار شرح داده است که خوانندگان را با نقشه‌ کلی و مسیر مدیریت فرآیندهای کسب ‌و کار آشنا می‌کند.

در این ترجمه سعی شده است که با حفظ حداکثر امانت و پای‌بندی به روانی متن اصلی و استفاده از واژگان گویا، نوشتار همگن و بی‌پیرایه‌ای به خوانندگان ارائه شود.

امید است این اثر در پیشبرد استفاده از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات و افزایش بهره‌وری در سازمان‌های میهنی مؤثر و راهنمای مدیران و دانش‌پژوهان باشد. به علت میان‌رشته‌ای بودن این مقوله، رفع کاستی‌های این کتاب نیازمند تعال با اصحاب علوم مرتبط است. بنابراین، مترجم از همه‌ی ارجمندانی که پیشنهادات اصلاحی‌ای دارند دعوت و پیشاپیش سپاسگزاری می‌نماید.

به علت فنی بودن فصول مربوط به مدل‌سازی فرآیندها و تنوع مخاطبان کتاب، ترجمه‌ی این کتاب با حفظ شماره‌ی فصول و بخش‌های کتاب اصلی در دو جلد تنظیم شده است، به‌گونه‌ای که جلد اول دربرگیرنده‌ی مفاهیم، معماری‌ها و روش‌هاست و در جلد دوم به مدل‌سازی فرآیندها پرداخته می‌شود.

خواندن کتاب مدیریت فرآیندهای کسب و کار (جلد ۲) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب ارزشمند مدیریت فرآیندهای کسب و کار (جلد ۲) را به تمام دانشجویان و طلاب علوم دینی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان