دانلود و خرید کتاب چگونه برای کسی که دوستش دارید یک هدیه ناب انتخاب کنید ترجمه حمیدرضا مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه برای کسی که دوستش دارید یک هدیه ناب انتخاب کنید اثر موسسه HTeBooks

کتاب چگونه برای کسی که دوستش دارید یک هدیه ناب انتخاب کنید

معرفی کتاب چگونه برای کسی که دوستش دارید یک هدیه ناب انتخاب کنید

کتاب چگونه برای کسی که دوستش دارید یک هدیه ناب انتخاب کنید؟ را موسسه HTeBooks گردآوری کرده است. حمیدرضا مقدم این کتاب جالب را به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب صوتی به ما کمک می‌کند با هر بودجه‌ای بتوانیم یک هدیه مناسب برای عزیزانمان تهیه کنیم.

درباره کتاب چگونه برای کسی که دوستش دارید یک هدیه ناب انتخاب کنید؟

آیا تا به حال شده است زمان بسیار زیادی را صرف یافتن هدیۀ مناسب برای کسی که دوستش دارید، کرده باشید؟ احتمالاً شما هم با موافقید که صرف‌نظر از بودجه‌ای که برای خرید هدیه در نظر دارید، این فرایند همیشه پر‌استرس و زمان‌بر بوده است.

خوشبختانه کتاب چگونه برای کسی که دوستش دارید یک هدیه ناب انتخاب کنید؟ در راستای آسان‌‌تر کردن این فرایند، به شما کمک خواهد کرد که بتوانید بهترین هدیۀ ممکن را برای کسی که دوستش دارید تهیه کنید. هدیه‌ای خاص و معنادار که بتواند درخور شخصیت فردی باشد که قرار است هدیه را دریافت کند. تضمین می‌کنم که بعد از شنیدن این کتاب صوتی می‌توانید به آسانی آب خوردن هدیۀ مناسب را برای کسی که دوستش دارید تهیه کنید.

کتاب چگونه برای کسی که دوستش دارید یک هدیه ناب انتخاب کنید؟ هدیه‌ای از طرف نویسندگان کتاب به شما است که تا بتوانید از آن به عنوان یک راهنمای جامع و نهایی در هدیه‌ دادن به افراد مهم زندگی‌تان بهره ببرید.

خواندن کتاب چگونه برای کسی که دوستش دارید یک هدیه ناب انتخاب کنید؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

انتخاب یک هدیه مناسب به ویژه برای کسانی که دوستشان داریم همیشه یکی از دغدغه‌های ما است. پس دانستن این که چگونه هدیه مناسب بخریم می‌تواند کمک بزرگی برای پایان دادن به دغدغه‌های این‌چینین باشد. با کمک این کتاب می‌توانید بهترین هدیه‌ها را برای عزیزانتان خریداری کنید. پس شنیدن آن برای همه در هر سن و سالی مفید خواهد بود.

بخشی از کتاب چگونه برای کسی که دوستش دارید یک هدیه ناب انتخاب کنید؟

هر هدیه‌ای هرچند کوچک، اگر با عشق و علاقه همراه باشد، ارزش بالایی دارد. پیندار۱

هدیه دادن اختصاص به دوره‌ای خاص از زندگی ندارد، از یک شاخه گلی که در کلاس اول ابتدایی به بهترین دوستتان داده‌اید گرفته تا عروسکی که اخیراً به مناسبت تولد خواهر کوچکتان برای او خریده‌اید. خوبی هدیه گرفتن این است که شما مجبور نیستید در عوض چیزی برای جبران تهیه کنید.

معمولاً ما عادت داریم که هدیه دادن را تنها به زمان‌هایی خاص محدود کنیم. مناسبت‌هایی خاص مانند سال نو یا زمانی که نوزادی به تازگی متولد شده است. همچنین همه می‌دانند که در فرهنگ‌های مختلف روش‌های خاصی برای دادن هدیه وجود دارد. به طور مثال در فرهنگ غربی، معمولاً هدیه باید همراه با یک کاغذ کادوی زیبا و یادداشتی همراه باشد که مشخصات فرستنده را در خود داشته باشد. اما در فرهنگ چینی، مردم معتقدند که دادن هدیه در یک پوشش قرمز رنگ می‌تواند خوش‌یمنی را برای صاحب هدیه، به ارمغان بیاورد.

معمولاً افراد در مناسبت‌های خاص به دادن هدیه اقدام می‌کنند، اما شما نباید خودتان را به این چنین روزهایی محدود کنید. بهترین هدایا آنهایی هستند که بدون مناسبت و غافلگیر کننده باشند، در واقع زمانی که فرد انتظار دریافت هدیه را نداشته باشد. می‌توانید از هدیه برای نشان دادن عشق یا تشکر و قدردانی استفاده کنید یا اینکه در حکم سوغاتی از آن استفاده کنید.

زمانی که قصد هدیه دادن دارید، دامنهٔ جست‌وجوی‌تان را گسترش دهید و انواع مختلفی از کادوهایی که می‌توانید تهیه کنید در ذهن داشته باشید. برای اینکه شما را در این امر کمک کنیم، در بخش بعدی به این موضوع خواهیم پرداخت.

انواع هدیه‌های پرطرفدار

زمانی که می‌خواهیم اقدام به خرید هدیه کنیم، جست‌وجو در میان هدیه‌هایی که معمولاً خریده می‌شوند، برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است.

گل

این دسته از هدیه‌ها معمولاً به بانوان داده می‌شود که در نهایت آنها هم برای تازه نگه داشتن آن را درون یک گلدان قرار می‌دهند. گل‌ها می‌توانند معانی مختلفی را برسانند: مثلاً گل رز نماد عشق است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

حجم

۷۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان