دانلود و خرید کتاب ترفندهای عکاسانه کوین مردیث ترجمه مهسا ذوالریاستین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ترفندهای عکاسانه اثر کوین مردیث

کتاب ترفندهای عکاسانه

نویسنده:کوین مردیث
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ترفندهای عکاسانه

در کتاب ترفندهای عکاسانه اثر کوین مردیث، با ترفندهای هنر عکاسی آشنا می‌شوید.

 درباره کتاب ترفندهای عکاسانه

هرچند با دوربین‌های مدل‌بالا و گران‌قیمت می‌شود کنترل خیلی بیشتری روی عکاسی داشت اما این به آن معنی نیست که با دوربین‌های کامپکت و ارزان‌تر نشود عکس‌های خلاقانه و جالبی گرفت. این کتاب که به وسیله‌ی یک عکاس حرفه‌ای نوشته شده به شما ترفندهایی را می‌آموزاند که به کمک آن‌ها می‌توانید با دوربین‌های معمولی هم عکس‌های خاص و هنرمندانه‌ای بگیرید.

کتاب ترفندهای عکاسانه طوری نوشته‌ شده که به آسانی بتوانید وارد هر موضوع یا از آن خارج شوید. همین طور که دارید نگاهی به صفحات می‌اندازید، می‌توانید روی هر عکسی که خواستید مکث کنید و ببینید چگونه گرفته شده است.

همچنین نکات اساسی‌ای که برای عمیق شدن در عکاسی باید بدانید توضیح داده شده‌اند:

  • ترکیب‌بندی و قاعده‌ی یک‌سوم‌ها
  • دیافراگم و عمق میدان
  • انواع دوربین
  • مبانی ویرایش با فتوشاپ

خواندن کتاب ترفندهای عکاسانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به هنر عکاسی مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب ترفندهای عکاسانه

اگر از یک دوربین دارای فوکوس خودکار استفاده می‌کنید باید متوجه باشید که روی چه چیزی دارید فوکوس می‌کنید؛ چون بسیاری از این دوربین‌ها روی مرکز کادر فوکوس می‌کنند.

در این عکس چنین چیزی باعث می‌شد چمن پس زمینه در فوکوس قرار بگیرد و پاها تار شوند. بیشتر دوربین‌های فوکوس خودکار دکمه‌ی شاترشان دو مرحله‌ای کار می‌کند. این یعنی شما می‌توانید ابتدا طوری کادربندی کنید که سوژه مورد نظرتان در مرکز کادر قرار بگیرد و دکمه شاتر را تا نیمه فشار دهید تا روی آن فوکوس شود، سپس در همین حال کادربندی را به دلخواه خود تغییر دهید و بعد از این مرحله دکمه‌ی شاتر را تا آخر بفشارید. من از همین روش برای فوکوس کردن روی پاها استفاده کردم. یک مزیت اش هم این است که تاخیر زمانی بین فشردن دکمه شاتر و ثبت شدن عکس را کاهش می دهد – این همان زمانی است که دوربین صرف فوکوس و تنظیم نور می‌کند. هنگام انتخاب دوربین دیجیتال، یکی از مهم ترین فاکتورهایی که باید در نظر گرفته شود زمان تاخیز شاتر استlag shutter با احتساب مدل‌های قدیمی این زمان ممکن است بین ۰.۱ تا ۰.۵ ثانیه متغیر باشد. شاید زمان زیادی به نظر نرسد اما می‌تواند تاثیر زیادی روی عکس داشته باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان