دانلود و خرید کتاب اصول و فنون برگزاری نمایشگاه ها سیدحسین میرظفرجویان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول و فنون برگزاری نمایشگاه ها اثر سیدحسین میرظفرجویان

کتاب اصول و فنون برگزاری نمایشگاه ها

معرفی کتاب اصول و فنون برگزاری نمایشگاه ها

کتاب اصول و فنون برگزاری نمایشگاه ها نوشته سید حسین میرظفرجویان است. این کتاب یک راهنما برای کسانی است که می‌خواهند یک نمایشگاه برگزار کنند. این کتاب قدم به قدم شما را همراهی می‌کند.

درباره کتاب اصول و فنون برگزاری نمایشگاه ها

امروزه نمایشگاه‌ها گرچه به‌عنوان محلی برای بازاریابی و توسعه تجارت کاربرد روز افزونی دارند، اما مهم‌تر از بعد اقتصادی نمایشگاه، ابعاد ارتباطی آن است که همچون یک کانال ارتباطی، کارکردی جهت انتقال مفاهیم، اطلاعات و آگاهی‌ها به گیرندگان پیام دارد. لذا می‌توان مدعی بود که نمایشگاه‌ها علاوه بر دارا بودن کارکردهای بازرگانی واجد عملکرد فرهنگی، سیاسی و حتی اجتماعی نیز است و نقش مؤثری در عرصه سیاست، اقتصاد، اوضاع اجتماعی، فرهنگی و هنری ملل ایفا می‌کند و کلیه کشورهای جهان رسالتی مهم و چند جانبه برای نمایشگاه‌ها قائلند و توجه وافری به نمایشگاه‌های سراسر دنیا و سرمایه گذاری و تلاش منظم و مستمر برای بهره‌گیری هر چه بیشتر از آن می‌نمایند.

 اثر بخشی نمایشگاه‌ها در برنامه‌ریزی‌های اقتصادی کشورها به‌خوبی نمایان است و آینه تمام نمایی برای اصلاح، تقویت و بهبود روش‌ها و تسهیل ارتباطات تجاری، دستیابی به بازارهای مختلف و رونق مبادلات بازرگانی است. برپایی نمایشگاه‌های تجاری وسیله‌ای برای نیل به اهداف توسعه صادرات است. بدین لحاظ نقش فعالیت‌های بازاریابی برای موفقیت آن بی‌نهایت مؤثر است و با رعایت اصول بازاریابی و شناخت بازارها نیز برنامه ریزی صحیح، نمایشگاه‌ها می‌تواند کمک مؤثری در امر ارتقاء تجارت بین المللی و حضور فعال و گسترده در عرصه مبادلات بازرگانی و بین‌المللی محسوب شود. 

کتاب اصول و فنون برگزاری نمایشگاه ها به خواننده کمک می‌کند بتواند با دیدی بازتر به سراغ برپایی نمایشگاه رود و به‌ بهترین شکل آن را مدیرت کند.

خواندن کتاب اصول و فنون برگزاری نمایشگاه ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که قصد برپایی نمایشگاه دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اصول و فنون برگزاری نمایشگاه ها

اقتصاد ایران همواره به لحاظ کسب درآمدهای ارزی به تولید و صادرات نفت وابسته بوده است. با توجه به نوسانات قیمت نفت در برنامه‌های گذشته، میزان ذخایر نفتی و توانایی صدور آن برای کشور، سیاست جایگزینی صادرات غیرنفتی جهت تأمین ارز مورد نیاز کشور، بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است.

آنچه در این مرحله از اهمیت خاصی برخوردار است گزینش و مدیریت صحیح منابع موجود ارزی و غیرارزی در گردش امور تولیدی کشور و برنامه ریزی و سازمان دهی دقیق‌تر و منطقی‌تر نیروی کار و سایر عوامل تولید در جهت تولید هرچه بیشتر کالاها و خدمات با کیفیت‌های بالاتر و امکان عرضه آن در بازارهای جهانی است. علاوه بر آن، بازاریابی کالاهای تولید شده نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. البته در این راستا مشکلات ساختاری اقتصاد ایران و حضور و وجود رقیبان توانمندی که در بازارهای جهانی حضور فعال دارند را نباید فراموش نمود. از این رو شناخت بازارهای جهانی بالقوه موجود برای کالاهای تولید شده داخلی و شناساندن کالاهای تولید شده به بازارهای فوق از جملات نکات بسیار مهم در پیشبرد هرچه بیشتر سیاست‌های صادرات غیرنفتی می‌باشد. در این راستا هر آنچه که بتواند به توسعه صادرات غیرنفتی کمک کند می‌بایست مدنظر سیاستگذاران، برنامه ریزان و فعالان اقتصادی قرار گیرد. یکی از ابزارهای مهم براي رونق بخشیدن به صادرات و انجام فعالیت مؤثر در تبلیغات و بازاریابی کالاها و خدمات، نمایشگاه‌ها می‌باشند. در این خصوص، نمایشگاه‌ها و بویژه نمایشگاه‌های بین‌المللی از موقعیتی ممتاز برخوردارند. اینگونه رویدادها، مجامعی چند بعدی می‌باشند و اهداف چندگانه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را دنبال می‌نمایند و والاترین نقش را در تجارت بین‌الملل بازی می‌کنند. چنین نقش برجسته‌ای ریشه در تاریخ دارد و مراحل تکاملی آن را در طی قرون می‌توان جستجو کرد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان