دانلود و خرید کتاب به سوی تولید بهتر نرم‌ افزار محسن صدیقی‌مشکنانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به سوی تولید بهتر نرم‌ افزار اثر محسن صدیقی‌مشکنانی

کتاب به سوی تولید بهتر نرم‌ افزار

انتشارات:نشر ممد
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب به سوی تولید بهتر نرم‌ افزار

کتاب به سوی تولید بهتر نرم‌ افزار نوشته محسن صدیقی‌مشکانی است. این کتاب اصول مهندسی نرم‌افزار، کمک به تربیت نیروهایی است که بتوانند پاسخگوی نیاز فزاینده به تولید سامانه‌های نرم‌افزاری با قابلیت بیشتر، کارآمدتر و مطمئن‌تر باشند. وجه تمایز این نسخه، پرداختن صریح به وجوه متفاوت تولید نرم‌افزار همراه و وبی، در تک تک بیست و پنج فصل کتاب است. کتاب به سوی تولید بهتر نرم‌ افزار در بیست و پنج فصل مهم‌ترین و کاربردی‌ترین اصول را به متخصصان و علاقه‌مندان آموزش می‌دهد.

درباره کتاب به سوی تولید بهتر نرم‌ افزار

هر روز سامانه‌های رایانه‌ای و فنّاوری اطلاعات و ارتباطات به دلیل تأثیر جدی و بدون جایگزینی که در افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و سامانه‌ها دارند درصنعت، بهداشت و علوم پزشکی، کشاورزی، امورنظامی، امور اداری و اجتماعی و خلاصه در تمام شئون زندگی، درسطح کلان و ملی و فراتر از آن، تا امور خرد و حتی در زندگی روزمره افراد نقش بیشتر، مهم‌تر و حساس‌تری را برعهده می‌گیرند. تا حدی‌که روش‌های ایجاد و توسعه، در بسیاری از رشته‌های تخصصی تحت تأثیر قرار گرفته و متحول شده است. همین نکته انتظارات بیشتری را موجب شده و هر روز سامانه‌هایی با قابلیت‌های بیشتر، کارآمدتر و قابلیت اطمینان بیشتر از سوی مدیران اجرایی، متخصصین و حتی مردم عادی طلب می‌شود. برای پاسخگویی به این نیازها و توقعات فزاینده و برای تولید تعداد بیشتری از سامانه‌های رایانه‌ای فراگیرتر، قوی قابل‌تر، اطمینان و در عین حال مقرون به صرفه، وجود نیروهایی که بتوانند به‌طور سازمان یافته نرم‌افزار لازم را تولید و نگهداری کنند بسیار ضروری است.

هدف این کتاب کمک به تربیت چنین نیروهایی است . کتاب به سوی تولید بهتر نرم‌افزار برای دانشجویان رشته‌های مختلف رایانه، و همچنین افراد شاغل به تولید نرم‌افزار که زمینه‌ی تحصیلی متفاوتی دارند، نگاشته شده است. درنتیجه به‌صورت یک خودآموز هم، قابل استفاده است. سعی شده است که مطالب در کمال سادگی، اختصار، با کمترین رجوع به درس‌های دیگر، با مثال‌های ملموس و کاملا کاربردی ارائه گردد. در نتیجه این کتاب می‌تواند به راحتی مورد استفاده‌ی سایر دانشجویان، افراد درگیر تولید سامانه‌های مکانیزه، علاقه‌مندان به رایانه و فنّاوری اطلاعات ومدیران قرارگیرد. در عین‌حال این کتاب بیش از ۹۰ % مطالب درس مهندسی نرمافزار۲ ،مصوّب وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری را در بردارد. امید که بتواند برای تمام فعالان و علاقه‌مندان به نرم‌افزار مفید و کارآمد باشد.

خواندن کتاب به سوی تولید بهتر نرم‌ افزار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کامپیوتر و ساخت نرم‌افزار پیشنهاد می‌کنیم، زیرا این کتاب مطالب را به شکل کامل و بدون نیاز به استاد آموزش می‌دهد. 

بخشی از کتاب به سوی تولید بهتر نرم‌ افزار

کلیدکار، دنبال کردن و دریافت مطالب کتاب همراه با دنبال کردن یک پروژه‌ی واقعی، یا قرار گرفتن در محیط وشرایط واقعی  از جهت موضوع، کارفرما، محیط تولید و همکاران است. پس بهتر است سعی کنید این محیط را برای خود به وجود آورید. ممکن است قرارگرفتن در شرایط واقعی برای همه‌ی دانشجویان عملی نباشد. ولی حداقل شبیه‌سازی شرایط واقعی تقریباً برای همه تا حد زیادی ممکن است. و این هم میسّر نیست مگر با خواست عملی شما. به‌عنوان مثال درانجام پروژه، مخصوصاً گروهی کار کنید و در برخورد با دوستان خیلی صمیمی هم مشابه یک محیط کاری واقعی، جدی باشید.

این نکته هم بسیار مهم است که خود را برای شرایط آینده ببینید. درشرایطی‌که می‌خواهید در یک مؤسسه‌ی تولید نرم‌افزار معتبر کار حرف‌های قابل توجه و با کیفیت انجام دهید. چرا که با وجود امکانات ارتباطی و ویژگی‌های کار تولید نرم‌افزار، شما می‌توانید بازار جهانی را در مقابل خود داشته باشید. به عبارت دیگر، مطالب این کتاب برای کار حرفه‌ای در زمینه‌ی رایانه ، حتی فراتر از آن در تمام زندگی تخصصی و شخصی شما می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۳۵ صفحه

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۳۵ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان