دانلود و خرید کتاب تاب آوری در نوجوانان کارن باروخ ترجمه کریم بابایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تاب آوری در نوجوانان

کتاب تاب آوری در نوجوانان نوشته کارن باروخ فلدمن است که با ترجمه کریم بابایی، سولماز عباس‌پور و حسن صادقی منتشر شده است. کتاب تاب آوری در نوجوانان به والدین و مربیان کمک می‌کند بتوانند نوجوانانشان را به مسیر موفقیت هدایت کنند.

درباره کتاب تاب آوری نوجوانان

دنیای امروز پر از استرس و تنش است که بسیاری از نوجوانان به شدت احساس می‌کنند. کارن باروخ فلدمن کتاب برجسته‌ای تهیه کرده است که استراتژی‌های واقع گرایانه و عملی برای مدیریت موقعیت‌های چالش برانگیز و ایجاد پشت کار، استقامت و تاب آوری به نوجوانان ارائه می‌دهد. همدلی باروخ- فلدمن جهانی که نوجوانان تجربه می‌کنند و نبوغ، ملایمت و شوخ طبعی او در این کتاب ظاهر می‌شود.

امروزه نوجوانان بیش از هر زمان دیگری، نیاز به فکر کردن در مورد اهداف درازمدت، مواجهه با موانع، و درس گرفتن از اشتباهات دارند. کتاب راهنمای استقامت کارن باروخ- فلدمن برای نوجوانان، نقشه راهی را برای کمک به نوجوانان برای برطرف کردن چالش‌های دنیای رقابتی امروز فراهم کرده است. راهنمای استقامت برای نوجوانان، آخرین تحقیقات را در زمینه رفتار درمانی شناختی (CBT)، تغییر رفتار، و استقامت را گرفته و آن را در دسترس قرار داده است.

کتاب راهنمای استقامت کارن باروخ-فلدمن برای نوجوانان، یک نیاز واقعی را پر می‌کند. ترکیبی منحصر به فرد از تحقیق و حس مشترک در کتابی لذت بخش و آموزشی است، که معتقدم در سال‌های آینده به افراد جوان، والدین و آموزگاران کمک خواهد کرد. از زمان انسان‌های اولیه تاکنون، استقامت همیشه یک عامل جدایی ناپذیر در موفقیت مردم بوده است - اما شاید امروزه حتی از قبل هم مهم تر باشد.

خواندن کتاب تاب آوری در نوجوانان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به والدین و مربیان و نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تاب آوری در نوجوانان

به عنوان یک نوجوان که امروزه رشد می‌کند، ممکن است داشتن استقامت کار دشواری باشد. شما در سن و سالی هستید که شکست می‌تواند شما را خرد کند. هنگامی که شما یک بازی را از دست می‌دهید یا در امتحانی رد می‌شوید، ممکن است آن را به عنوان پایان جهان احساس کنید. تنش و فعالیت‌ها بسیار زیاد هستند و شما باید بین فعالیت‌های مدرسه، فعالیت‌های اضافی و تعهدات خانوادگی تعادل ایجاد کنید. اغلب از شما خواسته می‌شود کارهایی را انجام دهید که شما تمایلی به انجام آن ندارید و اگر این فشارها کافی نباشد، شما را نسبت به حوادث اجتماعی گیج و دلسرد می‌کنند. با تمام این فشارها، تعیین اهداف بلندمدت و پیدا کردن قدرتی برای به انجام رساندن آن غیرممکن است مگر با داشتن استقامت.

این موضوعی است که این کتاب روی آن کار می‌کند. این کتاب شامل دستورالعمل‌های گام به گام در مورد چگونگی توسعه استقامت و وارد کردن آن به زندگی می‌باشد. استقامت به طور سنتی برای دانشگاهیان و حوزه‌های عملکرد نخبگان یا موسیقی مورد استفاده قرار گرفته است؛ اما این کتاب به شما نشان می‌دهد که چطور می‌توانید روابط، سلامتی و بهزیستی هیجانی را بهبود بخشید. استقامت مانند هر مهارت دیگری وقتی که به مرحله‌هایی تقسیم و در نقاط خاصی که استقامت الزامی است، به کار گرفته می‌شود مانند، دانشگاهیان، روابط اجتماعی، بهداشت و سلامتی، فعالیت‌های اضطراری و رفاه عاطفی می‌تواند رشد پیدا کند.

از طریق فعالیت‌ها در فصل یک، شما یاد خواهید گرفت که استقامت چیست، سطح کنونی استقامت خود را تعیین خواهید کرد، و نقاطی را که در آن تمایل به ایجاد استقامت دارید مشخص می‌کنید (هدف استقامت شما). در فصل دوم، می‌توانید نحوهٔ شناخت و مقابله با افکار غیرمنطقی را که در راهتان قرار گرفته‌اند و شیوه‌های جدید تفکر را که جرأت ذهنی شما را توسعه خواهد داد پیدا کنید. در فصل سه، با توجه به استراتژی‌های یاد شده، این افکار را به عمل تبدیل می‌کنید، که برای استحکام قدرت و رفتار با جرأت ایجاد شده‌اند. در فصل چهار، شما می‌توانید با استقامت راه‌هایی را برای غلبه بر موانع پیدا کنید تا بتوانید از سختی‌ها عبور کنید. استراتژی‌هایی که یاد خواهید گرفت بر اساس تجربه من به عنوان یک روان شناس شناختی رفتاری و همچنین تحقیقات در حال انتشار در حوزه روانشناسی مثبت است. هدف من برای شما این است که منافع تمرکز بر روی اهداف بلند مدت را ببینید و تنش‌هایی را که با نوجوانی می‌آیند را به آغوش بکشید، به خاطر اینکه در آن تنش‌ها امکان رشد واقعی وجود دارد. 

نظرات کاربران

کاربر ۹۵۰۹۳۳
۱۴۰۲/۰۷/۳۰

بسیار عالی..جامع و کاربردی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
مسیر موفقیت هر فرد موفقی شامل داشتن خلاقیت، پشتکار و عزم جدی برای غلبه برچالش‌ها می‌باشد.
shaparak
انگیزه (نگرش)+ اراده (رفتار) = موفقیت این فرمول روی هر دو رویکرد نگرش (چرایی) + رفتار (چگونگی) متمرکز است و این موضوع کانون توجه این کتابچه است.
کاربر ۶۰۸۰۴۲

حجم

۵۸۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۵۸۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان